2018-07-22, 20:01
Medlem
Joelfrogs avatar
Flashback League

Head-to-Head

Dag och tid: Lördag 28 juli 12.00

Tid val av spelare: 30 sekunder

Kod: 77869-21588

Använd gärna erat användarnamn på flashback så man ser vem som är med men om ni vill vara anonyma så är de bara att inte skriva sitt namn.
Senast redigerad av Joelfrog 2018-07-22 kl. 20:04.
Citera
2018-07-23, 14:42
Medlem
Joelfrogs avatar
Någon som har bra koll på om vilka av dessa som har bra startchans?

Leno - Ryan

Robertson - Sokratis - Christensen - Alexander Arnold - Vertonghen

Kanté - Salah - Cairney - Hazard - Fred

Vardy - Zaha - Arnautovic
Citera
2018-07-23, 15:21
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Någon som har bra koll på om vilka av dessa som har bra startchans?

Leno - Ryan

Robertson - Sokratis - Christensen - Alexander Arnold - Vertonghen

Kanté - Salah - Cairney - Hazard - Fred

Vardy - Zaha - Arnautovic
Låter som tänkta startspelare allihop? Sen vet man ju aldrig hur det utvecklar sig under säsongen såklart. Leno måste ju vara ny förstekeeper i arsenal. Anfallstrion är ju största stjärnorna i sina respektive lag. Är väl bara backlinjen jag är tveksam över. Gomez, arnold eller clyne. Kommer nog roteras en del där. Vet inte hur skadestatus är på clyne, men han var ju ordinarie innan skadan. Frågan är om arnold tagit över den platsen? Sokratis borde väl vara förstaval i arsenal men har inte följt snacket kring spelaren och hur emery tänkt sig. Christensen kanske du ska se upp för dock. Mycket rykten kring rugani för dyra pengar. Inget man värvar som backup. Luiz, cahill och rudiger finns där också. Väldigt svårt att säga vem/vilka som kommer gå först där.

Se över om chelsea värvar ny mittback så är christensen tveksam. Sen får du se över hur klopp och emery formerar sina backlinjer under försäsongen men annars så låter det som tänkta startspelare allihop.
Citera
2018-07-23, 16:39
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ja blir nog att köra igång fantasty i år igen. Förra säsongen lyckades jag ju hålla uppe motivation i rekordlång tid. Var ju med fram till februari innan jag la ned efter en dålig vinter med skador och dåliga kaptensval, och transfers. Inväntar dock transferfönstret ytterligare ett tag innan jag plockar ut min elva.
Citera
2018-07-23, 20:21
Medlem
Citat:
Flashback League

Head-to-Head

Dag och tid: Lördag 28 juli 12.00

Tid val av spelare: 30 sekunder

Kod: 77869-21588

Använd gärna erat användarnamn på flashback så man ser vem som är med men om ni vill vara anonyma så är de bara att inte skriva sitt namn.
Hej

Försöker joina men det står "invalid code entered". Hur göra?
Citera
2018-07-23, 20:28
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halldoff
Hej

Försöker joina men det står "invalid code entered". Hur göra?

Hmm testa igen vet inte om de där sträcket mellan siffrorna måste vara med men testa o skriva med det ifall du inte gjorde det, kan vara det annars ingen aning får försöka ta reda på det.
Citera
2018-07-23, 20:33
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Testat koden ett flertal ggr - utan streck, med streck - får invalid-meddelande oavsett.
Citera
2018-07-23, 20:34
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Testat koden ett flertal ggr - utan streck, med streck - får invalid-meddelande oavsett.

Konstigt ska jag skapa en ny? har bara tillkommit en spelare om man inte räknat med mig.
Citera
2018-07-23, 20:37
Medlem
Joelfrogs avatar
Testa denna:

You have been invited to play in the Flashback FPL Draft league. Join the game here: https://draft.premierleague.com

Once you have logged in or registered click on 'Start' and then 'Join a league'. You can then enter the league code 84829-23383 to join the league.
Citera
2018-07-23, 20:46
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Testa denna:

You have been invited to play in the Flashback FPL Draft league. Join the game here: https://draft.premierleague.com

Once you have logged in or registered click on 'Start' and then 'Join a league'. You can then enter the league code 84829-23383 to join the league.

Det där fungerade - jag är med som Team JFBJ.
Citera
2018-07-23, 20:47
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Det där fungerade - jag är med som Team JFBJ.

Bra! Hoppas de går för de andra med nu!
alla de som anmäler sig kan gärna skriva det eller skicka ett pm ifall ni vill ha en påminnelse till draften.
Senast redigerad av Joelfrog 2018-07-23 kl. 20:53.
Citera
2018-07-24, 09:19
Medlem
stayluckys avatar
Vilket jävla huvudbry Salah är. Har gjort ett lag med Salah och ett utan. Med Salah blir balansen skev och mittfältet är en sorglig skara. Tror ju inte heller Salah kan upprepa förra säsongen direkt, men visst kommer han göra poäng. Frågan är om han är värd 13 mille? Liverpool har ju också rätt fördelaktiga fixtures i början...

Nåväl, än finns tid att fundera och mixtra med laget fram och tillbaka. Får se var det slutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in