2018-06-28, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vi har att göra med Gödels theorem här, jag kan bara rentvå mig från potentiella våldtäktsanklagelser där ord står mot ord genom att göra något som min sexpartner inte är med på (smygfilma).

Paradoxen är ju lysande. Men jag väljer som sagt att begå något omoraliskt från min del för att stoppa något potentiellt än mer omoraliskt från hennes sida. Det handlar om ens överlevnad, och jag är inte dum nog att lita blint på främmande kvinnor.

Sen är det väl så att man får filma i sitt eget hem. Som man vill tror jag. Men man får inte visa filmen för någon annan eller i alla fall inte på internet. Till polisen kan man absolut lämna den utan problem för att visa den. Och då kan man även anmäla kvinnan som hittat på det hela. Så det är ju rätt bra försäkring. Sen är det ju ingen som vet att man har filmat mer än de som man talar om det för. Så kvinnor kan nog också få tänka sig för innan de hittar på. Om man verkligen har våldtagit en kvinna och filmat det så lämnar man ju rimligen inte ut filmen.
Citera
2018-06-28, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Känner du dig nöjd med din tolkning så kör på den.

Va? Kan du inte vara snäll och förklara man vet att en kvinna lämnat samtycke? Det kan väl inte vara så svårt. Konstigt med kvinnor som inte ens själva vet hur de lämnar samtycke.

Ni kvinnor som brukar lämna samtycke hur gör ni?
Citera
2018-06-28, 17:37
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Sen är det väl så att man får filma i sitt eget hem. Som man vill tror jag. Men man får inte visa filmen för någon annan eller i alla fall inte på internet. Till polisen kan man absolut lämna den utan problem för att visa den. Och då kan man även anmäla kvinnan som hittat på det hela. Så det är ju rätt bra försäkring. Sen är det ju ingen som vet att man har filmat mer än de som man talar om det för. Så kvinnor kan nog också få tänka sig för innan de hittar på. Om man verkligen har våldtagit en kvinna och filmat det så lämnar man ju rimligen inte ut filmen.

Precis. Det som är riktigt omoraliskt är vad jag potentiellt kan göra med filmen, och jag skulle aldrig personligen visa den åt vänner eller liknande och absolut inte sprida genom internet.
Citera
2018-06-28, 17:37
Medlem
Citat:

Vild gissning:
- Snälla gå inte! Lämna mig inte! Inte ännu! Jag gör precis vad du vill! Snäääälla!
Citera
2018-06-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vi har att göra med Gödels theorem här, jag kan bara rentvå mig från potentiella våldtäktsanklagelser där ord står mot ord genom att göra något som min sexpartner inte är med på (smygfilma).

Paradoxen är ju lysande. Men jag väljer som sagt att begå något omoraliskt från min del för att stoppa något potentiellt än mer omoraliskt från hennes sida. Det handlar om ens överlevnad, och jag är inte dum nog att lita blint på främmande kvinnor.

Och ord mot ord då vinner ju alltid Timell, Virtanen eller Kroner tex.. så vad oroar du dig för..?

Eller varför ligga med någon som du vet är opålitlig?

Denna rädsla som du nu känner, den har kvinnor känt i alla tider, fast då handlar det om: kommer han vara snäll mot mig nu eller kommer jag bli våldtagen..? Oavsett om hon känner mannen eller om mannen är okänd.

Sjukt.

Paradoxen.
Citera
2018-06-28, 17:40
Medlem
Citat:
Va? Kan du inte vara snäll och förklara man vet att en kvinna lämnat samtycke? Det kan väl inte vara så svårt. Konstigt med kvinnor som inte ens själva vet hur de lämnar samtycke.

Du kanske ska gå till en sexolog för att få svar på dina frågor om hur man vet att en tjej vill ha sex.
Citera
2018-06-28, 17:44
Medlem
Citat:
Okej man frågar. Men när man stoppat in den så måste man fråga vad som ska hända nästa sekund. För om man håller kvar den så vet man ju inte om hon ändrar sig så man måste fråga igen.

Gäller det samma vid samlag? Man måste fråga vid varje gång man stoppar in den i fittan?

Hej trolleri! Börjar ja med. Bara för att du ska förstå att ja förstår vad du håller på med.

Nu kommer sexualundervisningen som metoomännen skolkade ifrån:

Bara för att någon ville ligga förra lördagen, innebär det att personen vill ligga denna lördagen också? Och nästa? Och nästa? Typ varje lördag?

Om personen ville ha ett finger i rumpan, ja stoppa in fingret då. Men om du stoppa in två fingrar till så får du ju fråga, nu situation liksom.

Om personen samtyckt till kuk i fitta, så är ju det ok fram tills en ny situation uppstår, tex byte av position eller nått.

Vart är det svåra?
Citera
2018-06-28, 17:44
Medlem
Citat:
Du kanske ska gå till en sexolog för att få svar på dina frågor om hur man vet att en tjej vill ha sex.

Så du vet inte?
Citera
2018-06-28, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Man kan inte retroaktivt bli straffad för en nyinförd lag. Efter den 1e juli kommer en stor mängd människor-både män och kvinnor bli våldtagna varje dag enligt denna sinnessjuka lag.
Exakt vad är det för lag?

VAD GÅR DEN UT PÅ, RENT EXAKT?
Citera
2018-06-28, 17:46
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Och ord mot ord då vinner ju alltid Timell, Virtanen eller Kroner tex.. så vad oroar du dig för..?

Se vad som hände med deras karriär och sociala status. Speciellt Kroner vilket allvarligt talat är mest patetiska anklagelsen jag hört. Jag tycker att själva våldtäktsmansstämpeln är värre än potentiell fängelsestraff.

Citat:
Eller varför ligga med någon som du vet är opålitlig?

Jag vet inte ifall hon är opålitlig. Jag är misstänksam av mig, tror människor bär på masker och det tar mycket lång tid innan man verkligen vet om vad en människa är gjord av.

Citat:
Denna rädsla som du nu känner, den har kvinnor känt i alla tider, fast då handlar det om: kommer han vara snäll mot mig nu eller kommer jag bli våldtagen..? Oavsett om hon känner mannen eller om mannen är okänd.

Sjukt.

Paradoxen.

Båda könen har anledning att vara rädd (kvinnor bör i min Värld alltid bära pepearspray), då det finns dåliga karaktärer hos båda kön. Då kvinnor är svagare rent fysiskt är strategin för en kvinna av dålig karaktär att hugga till genom sprida falska anklagelser om män (pga tex avundsjuka eller känsla av förbittring).
Senast redigerad av Naknekejsaren 2018-06-28 kl. 18:02.
Citera
2018-06-28, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Så du vet inte?
Jag kan lova dig att när jag vill ha sex med nån som vill ha sex med mig så går det inte att missa.

Men så har jag ju aldrig träffat Terge vad jag vet.

Men om du nu är intresserad av att lära stackaren så kan du väl göra det. För min del får han gärna sväva i okunnighet.
Citera
2018-06-28, 17:55
Medlem
Citat:

DU borde gå till en sexolog och ta reda på det så att DU inte blir våldtagen. Det är väl ändå tjejers ansvar att visa att de vill ha sex om de vill ha sex. Så ta det rådet så slipper du råka illa ut.

I övrigt så ni tjejer som vet, till skillnad från Ipsi, hur man visar att man vill ha sex kan gärna förklara hur man tar reda på om en tjej vill. För jag antar att tjejer vet vad detta är själva? Eller är det så att tjejer inte heller vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in