Citat:
Ursprungligen postat av
mumuhammed
Det ni feminister aldrig poängterar är e.g. våldtäktsstatistiken; ni står gladligen och skriker män är djur och att vita cis män är privilegierade och våldtar. Ska ge dig lite snabb statistik, det är ~4,5 miljoner män i Sverige, varav ~90% är födda här. Detta innebär att 450k är invandrare. När det kommer till våldtäktsstatistiken i fråga så är 51% av våldtäkterna utförda av invandrare. Det är alltså fler män per capita invandrare som våldtar än inlandsfödda män per capita som våldtar. Sen står ni där ändå med öppna armar och låter gladligen alla 13 åringar (läs 25) komma hit.
Vart jag ville komma är att den målgrupp som ni siktar på är inte den grupp som är begår flest våldtäkter.
Lagen kommer inte fixa detta. För lagen berör endast de som besitter språket; tror inte Abdul 14 (27) bryr sig om att han måste be om lov för en dans, det gjorde han inte de tidigare 6 gångerna iallafall.
I kulturen de kommer ifrån är de vana vid att kvinnor är heltäckta, för att skydda invandrare från strukturellt rasistisk vit cis kultur så säger man att uppvisandet av för mycket hud är något de inte är vana vid, således blir de animalistiska och kan inte kontrollera reptilhjärnan.
Håller med dig till 200% att våra straff är skämt, men detta och #tafsaInte armband är vad du får med en naivt bedriven sosseregering

återigen löses inte detta av att göra en lag som de som är de största bovarna i fråga inte förstår ändå.
Du tycker inte att du drar lite stora slutsatser om mig här eller?
Jag har inga invändningar mot statistiken och vill hemskt gärna ha stopp på pågående muslimsk kultur som invaderar mer och mer. Så blanda inte in mig i den massan som vill ha massinvandringen, för den delen tillhör inte jag.
Oavsett vem som nu begår våldtäkterna så upplever jag inte att Sveriges rättssystem verkar ta det på allvar. Därav resonerar jag som att varje litet steg som kan peka åt rätt håll är ett steg i rätt riktning. Jag ser också problemen gällande att lagen inte kommer fungera ändamålsenlgt gällande fällande domar, men jag förstår verkligen inte denna hysteri kring lagen från er män här. Det är varken ni som blir våldtagna eller er som statistiken avser till största del, så varför detta motsmotståd? Falska anklagelser är ingenting jag personligen tror blir värre av lagen, och oskyldiga domar lär vi knappast se. Inte ens skyldiga döms ju.