2020-10-09, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jo ....

Att kunna slå sönder en person som nyss har Läkt från en skada ,borde vara otroligt svårt rent känslomässigt ?

Men det klart ; finns det tillräckligt mycket hat för att döda-”so what!”

Så svårt att förstå att någon kan ha ihjäl en annan medmänniska ?

Vad tror du om att det kan vara en inhyrd assasin som utfört brottet ?
Tänker på hoodiemän etc. ??
Om du har ett barn som hamnat i trubbel Skulle du inte då ta dennes parti?
Citera
2020-10-09, 14:41
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vad är det du vill diskutera?

Skvaller handlar det inte om, det är därför jag tapetserar med FUP.

Jag är ett nyckelvittne, på så vis att han enligt sig själv, mycket riktigt också, sitter på viktig information.
Jag tror inte alls att JG ryckte på axlarna.

2019 har han fortsatta frågor till SD om han är den skyldige.
JG stångas med sitt inre.

Det här har med brottet att göra i allra högsta grad.
Att se hur SD beter sig mot sin bästa vän, det känns hårt.
Om min vän är misstänkt för något dyligt så är det givet att jag grillar hen och hen skulle aldrig kunna styra mig åt något håll.Men en sak e sann,när man sitter i klistret försvinner dom flesta av vännerna och det är du väl medveten om.
JG fråga,fick sitt svar och livet går vidare.Urverket stannar inte.Jag skulle bli mer förvånad om HD och JG vänt SD ryggen men jag börjar förstå vilken kategori du är som "vän".

Nej,har inget med brottet att göra då SD bara är misstänkt och man har inget på SD heller.
Då är MVM,Huvmannen och paret som gick mot planket intressanta.Eller få fram fakta om dom 30 andra potentiella GM som finns.

Det enda du uppnår nu är i grader om hur hemsk SD är.Tror du inte att alla förstår nu vad du vill uppnå?
Citera
2020-10-09, 14:46
Medlem
Är det konstigt att för SOA betyder både dottern samt hans svärson allt?
Citera
2020-10-09, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteinwayandSons
Är det konstigt att för SOA betyder både dottern samt hans svärson allt?
Då är det jävligt märkligt att SOA anser att sex års otrohet mot sin dotter bara är ett litet misstag. Personligen hade jag föraktat SD. Vilket jag gör i och för sig.
Citera
2020-10-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Om min vän är misstänkt för något dyligt så är det givet att jag grillar hen och hen skulle aldrig kunna styra mig åt något håll.Men en sak e sann,när man sitter i klistret försvinner dom flesta av vännerna och det är du väl medveten om.
JG fråga,fick sitt svar och livet går vidare.Urverket stannar inte.Jag skulle bli mer förvånad om HD och JG vänt SD ryggen men jag börjar förstå vilken kategori du är som "vän".

Nej,har inget med brottet att göra då SD bara är misstänkt och man har inget på SD heller.
Då är MVM,Huvmannen och paret som gick mot planket intressanta.Eller få fram fakta om dom 30 andra potentiella GM som finns.

Det enda du uppnår nu är i grader om hur hemsk SD är.Tror du inte att alla förstår nu vad du vill uppnå?
Har du en gång hamnat i klistret så finns inte "vännerna" kvar.
Det är viktigt att ha förmåga att kunna skilja på ett brott och på personen .Har du aldrig levt i den anklagades mentala skor så lär du aldrig förstå.
Jag hade gärna lärt mig mer om de bakomliggande faktorerna angående detta och med glädje varit en äkta och sann medmänniska.Åt S.
Senast redigerad av SteinwayandSons 2020-10-09 kl. 14:56.
Citera
2020-10-09, 15:00
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Currbits
Eller hur? Och det kommer från en person som "inte dömer någon" men samtidigt kallar L för
"sex verktyg", "prostituerad kinesluder" och simpel slyna.. Så nedra osmakligt det kan bli att uttrycka sig så om en kvinna som är mördad på det mest brutala sätt! 🤮 Och läsa FUP behövs ju inte när man har "sunt förnuft" 🤦🏻‍♀️

Och jag håller med dig Nötis att nog är det märkligt att det dyker upp "nya användare" i denna tråd som även dom varit "den andra kvinnan" enbart i syfte att smutskasta offret.
Hycklare älskar Lena inte bara efter utan FÖR att hon blev mördad. Man frågar sig var alla befann sig INNAN hon blev mördad?

Naturligtvis ska hennes eftermäle vara avhälligt av HUR hon mördades och inte varför hon mördades.
Smutsen beskrivs av henne själv i flera hundra sidor i FUP. Du har två att skylla för den "smutskastningen" Lena Wesström och Åkl Hiding.

Tillåt mig exemplifiera.
Lenas Wesström "smutskastar" sig på facebook messenger till Hanna Davidsson.

Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.

Du är inte ensam att hävda det enfaldiga att Lenas grymma handlingar preskiberades för att hon blev mördad.

Är det något annat "smuts" du inte tycker stämmer om LW så hjälper jag dig gärna att hitta Aktbilaga och sidor?
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-10-09 kl. 15:04.
Citera
2020-10-09, 15:08
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Hycklare älskar Lena inte bara efter utan FÖR att hon blev mördad. Man frågar sig var alla befann sig INNAN hon blev mördad?

Naturligtvis ska hennes eftermäle vara avhälligt av HUR hon mördades och inte varför hon mördades.
Smutsen beskrivs av henne själv i flera hundra sidor i FUP. Du har två att skylla för den "smutskastningen" Lena Wesström och Åkl Hiding.

Tillåt mig exemplifiera.
Lenas Wesström "smutskastar" sig på facebook messenger till Hanna Davidsson.

Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.

Du är inte ensam att hävda det enfaldiga att Lenas grymma handlingar preskiberades för att hon blev mördad.

Är det något annat "smuts" du inte tycker stämmer om LW så hjälper jag dig gärna att hitta Aktbilaga och sidor?

Nej, för tusende gången!
Detta har Lena INTE skickat!
Det är sparat i Lenas dator.

Varför visar du inte vilken aktbilaga? Är det för att ingen ska se att du luras?
Citera
2020-10-09, 15:21
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteinwayandSons
Om du har ett barn som hamnat i trubbel Skulle du inte då ta dennes parti?

Vilket barn hade hamnat i trubbel ? Så att det var tvunget att döda en person ?
Citera
2020-10-09, 15:24
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Nej, för tusende gången!

Varför visar du inte vilken aktbilaga? Är det för att ingen ska se att du luras?

Ja precis .
Hon var inte så elak så att hon sände det till HD , så någon medkänsla hade hon innerst inne !

Tror hon var tvungen att skriva ner händelserna på papper för att själv se vart det hela barkade iväg .....
Citera
2020-10-09, 15:24
Medlem
Citat:
Nej, för tusende gången!

Lena gör som många andra, skriver av sig rejält för sig själv, men skickar inte. Vill få det ur systemet. Men det vill vissa härinne inte se, det blundar man för eftersom det annars inte passar ens intention i smutskastninggen - bara att nonchalera. Själv läser jag aldrig Snoris textväggar längre. Vi vet ju alla vad det innehåller och är endast upprepningar sedan i våras då fupen kom ut. Men vi får stå ut ett tag till med textväggarna. Vi vet alla vem som begick mordet på LW, så texterna förändrar ingenting.
Citera
2020-10-09, 15:25
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Nej, för tusende gången!

Ja precis .
Hon var inte så elak så att hon sände det till HD , så någon medkänsla hade hon innerst inne !

Tror hon var tvungen att skriva ner händelserna på papper för att själv se vart det hela barkade iväg .....

Ett sätt att försöka inse och förstå vad hon sysslade med - och hon var ju på väg att ta hjälp för att göra sig fri från det som åt upp både henne och HD .
Citera
2020-10-09, 15:28
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Ja precis .

Det syns högst upp på sidhuvudet på varje sida i FUP, Aktbilaga 168, med vem chattarna är. På dessa sidor står överst Lenas namn, vilket det inte gör på de andras chattar.

Lena sparade en massa saker i sin dropbox och liknande, kanske för att hon behövde skriva av sig.

OM hon hade skickat något sådant som Snoris har upprepade gånger skrivit, då hade vi fått höra det i FUP.

Jag tror att hon aldrig skulle skriva något sådant till HD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in