• 1
  • 2
2018-04-18, 19:48
Medlem
Hej!

Väger förtillfället 87 kg och skulle gärna behöva tappa 5 kg på 6 dagar för att kostymen ska passa perfekt inför ett mycket viktigt möte. Jag vet att det inte är rätt väg att gå för att tappa några kilo men dessa kommentarer undanbedes. Tränar styrka regelbundet och är inte överviktig. Min plan är att jag kommer förlora ca 1,5 kg som är vetska. Min fråga är egentligen ifall man kan förlora 3,5 kg fett? (förmodar att lite muskler kommer att försvinna men detta kommer inte påverkar inte mig värst mycket)
Jag tänkte käka naturdiet. Räknar med 600 cal per dag. Jag förbränner 2400 cal utan rörelse. Har tänkt att jag kör hård kondition i 1h-1,5h per dag vilket gör att jag förbränner ca 1600 aktiva cal per dag. Detta bör ge ett underskott på ca 3500 cal. Personligen har jag lätt för att både gå ner och upp i vikt. Är detta möjligt?
Citera
2018-04-18, 19:59
Bannlyst
Att hugga av sig ena benet lär man tappa en del vikt på.

Vad mer kan man säga egentligen, ditt mål verkar ju bara vara att tappa vikt.
Citera
2018-04-18, 19:59
Medlem
S.O.Stolps avatar
Om man har bråttom

(FB) Gå ner i vikt, snabbaste sättet?

(FB) snabba synliga resultat på 3 veckor i diet?

(FB) Slimma till kroppen på 2 veckor?

(FB) Akut! Hur går jag ner i vikt på 2 dagar så snabbt som möjligt?

(FB) Vill du gå ner i vikt snabbt?

(FB) Gå ner i vikt snabbt?!

(FB) Hur tappa vikt snabbt?

(FB) Hjälp att gå ner i vikt snabbt!

Gå ner 10 kilo

(FB) Gå ned 10kg i vikt. Vilken diet skall man gå på?

(FB) Gå ner 10 kilo under 5 månader
Citera
2018-04-18, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Technerder
Hej!

Väger förtillfället 87 kg och skulle gärna behöva tappa 5 kg på 6 dagar för att kostymen ska passa perfekt inför ett mycket viktigt möte. Jag vet att det inte är rätt väg att gå för att tappa några kilo men dessa kommentarer undanbedes. Tränar styrka regelbundet och är inte överviktig. Min plan är att jag kommer förlora ca 1,5 kg som är vetska. Min fråga är egentligen ifall man kan förlora 3,5 kg fett? (förmodar att lite muskler kommer att försvinna men detta kommer inte påverkar inte mig värst mycket)
Jag tänkte käka naturdiet. Räknar med 600 cal per dag. Jag förbränner 2400 cal utan rörelse. Har tänkt att jag kör hård kondition i 1h-1,5h per dag vilket gör att jag förbränner ca 1600 aktiva cal per dag. Detta bör ge ett underskott på ca 3500 cal. Personligen har jag lätt för att både gå ner och upp i vikt. Är detta möjligt?
Ät ingenting så käkar kroppen fett tills det är slut sen börjar den äta muskler.
Citera
2018-04-18, 20:00
Medlem
hejpodejhejs avatar
Det går absolut om du är redo att förlora en del vätska.
Citera
2018-04-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Att hugga av sig ena benet lär man tappa en del vikt på.

Vad mer kan man säga egentligen, ditt mål verkar ju bara vara att tappa vikt.
Hoppar nog detta alt. Vet att min kostym sitter perfekt vid 82 kg
Citera
2018-04-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpodejhej
Det går absolut om du är redo att förlora en del vätska.
Lite detta svaret jag var ute efter. Är självklart medveten att det inte kommer vara 5 kg fett precis.
Citera
2018-04-18, 20:09
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Technerder
Hoppar nog detta alt. Vet att min kostym sitter perfekt vid 82 kg

Kanske läge att köpa en ny kostym eller kanske låna en?

Försökte hitta en länk på någon jävel som jag minns var med i en vikt-tävling. Han tappade massor med kilon på bara ett par dagar men vill minnas att början på upplägget var att han vätskefyllde sig och kunde då väga in på en högre vikt och sedan dränera sig.

Hittade inte den men hittade spenatdieten som låter trevlig. 3 kg spenat per dag! Ingen hungerkänsla i alla fall.

"Hey, and welcome to my extreme spinach weight loss challenge.
I'll show you exactly what I did to lose 9.2 pounds (4.2 kilograms) in just 5 short days."

http://www.leanhigh.com/weight-loss/...loss-challenge
Citera
2018-04-18, 20:11
Medlem
Nej det går inte, inte ens om du inte äter något under dessa dagar och allt du gör är att träna.
Citera
2018-04-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Kanske läge att köpa en ny kostym eller kanske låna en?

Försökte hitta en länk på någon jävel som jag minns var med i en vikt-tävling. Han tappade massor med kilon på bara ett par dagar men vill minnas att början på upplägget var att han vätskefyllde sig och kunde då väga in på en högre vikt och sedan dränera sig.

Hittade inte den men hittade spenatdieten som låter trevlig. 3 kg spenat per dag! Ingen hungerkänsla i alla fall.

"Hey, and welcome to my extreme spinach weight loss challenge.
I'll show you exactly what I did to lose 9.2 pounds (4.2 kilograms) in just 5 short days."

http://www.leanhigh.com/weight-loss/...loss-challenge
Brukar vanligtvis inte väga runt 87 kg utan min bulk har gått lite överstyr förra året samt att jag har lagt på mig lite muskler. Tänkte köra en deff i början av Maj för att komma i form till resan i September.
Citera
2018-04-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Nej det går inte, inte ens om du inte äter något under dessa dagar och allt du gör är att träna.
Upp till motbevis helt enkelt
Citera
2018-04-18, 20:25
Medlem
Skippa kolhydrater och -1500kcal/dag. Sista dagen in i bastu i 2h med pauser såklart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in