• 1
  • 2
2012-03-02, 18:19
Medlem
jag är tjej, 18, tar studenten i sommar, väger ca 88 kg, har svårt att komma under 86, vägde 122 i augusti förra året....och vill ner till 55-50 kg till studenten

nu söker jag alltså tips som funkar, tex, kost tillskott, läkemedel, alla tips ni kan komma med som faktiskt funkar...tar imot allt, och söker allt dumma som smarta.....

min prio är bara att gå ner i vikt fort, inte att huden ska hänga med eller sånt....jag vill bara bli smal thats it så hjälp mig om du har några tips!

tex. hur kan jag få tag i effe?, eller finns det något liknande jag kan hitta, eller någon bra "extremdiet" etc.
Senast redigerad av nannus 2012-03-02 kl. 18:32.
Citera
2012-03-02, 18:23
Medlem
Mattsson69s avatar
Skär av pitten

Nej men serilöst. Ändra din kost och träna regelbundet................ Kalorier in kalorier ut.
Citera
2012-03-02, 18:23
Medlem
Sebzors avatar
Ät bara små portioner, och bara protein.

Ut och spring/Powerwalka 5 gånger i veckan.

Har en polare som vägde 110kg och var duktigt kraftig, han jobbade i Norge i tre månader och då han hade brist på saker att göra bestämmde han sig att tappa vikt. Han åt 3 knäckebröd till frukost, 4 till lunch och 4 till kvällsmat. Och drack bara vatten. Utöver det så sprang han 5 gånger i veckan. Nu väger han 66 kilo och är riktigt jävla smal.
Knäckebröd är väll inte bästa dieten, men om man bara vill rasa i vikt så kan man leva på det några månader.
Citera
2012-03-02, 18:24
Medlem
SiSeniors avatar
Gör precis som du gjorde när du gick ner från 122kg till 88kg fast bara lite mer. Det vill säga lägg dig på ett kcalunderskott under en längre tid. Hade du bara använt sökfunktionen hade du hittat mängder med trådar som tar upp precis samma sak som denna. Tips på "läkemedel" hittar du även där.
Citera
2012-03-02, 18:25
Medlem
Amberlamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nannus
jag är 18, tar studenten i sommar, väger ca 88 kg, har svårt att komma under 86, vägde 122 i augusti förra året....och vill ner till 55-50 kg till studenten

nu söker jag alltså tips som funkar, tex, kost tillskott, läkemedel, alla tips ni kan komma med som faktiskt funkar...tar imot allt, och söker allt dumma som smarta.....

min prio är bara att gå ner i vikt fort, inte att huden ska hänga med eller sånt....jag vill bara bli smal thats it så hjälp mig om du har några tips!

kille/tjej? Det finns miljoner trådar om detta t.ex.

Så svårt var det att söka lite och varför skulle du vilja gå ner till 50~ kilo om du nu är kille, känns inte det extremt lite?
Citera
2012-03-02, 18:29
Medlem
1. jag är tjej, glömde lägga till det.

2. hur jag har gått ner hittills är att ligga på ett kcalintag på ca 50-500 kcal om dagen, löst hunger med vatten och cigg, samt spytt upp de jag ätit om jag tappat kontrollen och tryckt i mig mat (har haft BED sen 7 års ålder), samt att ajg inte ätit efter kl17 på dagarna
Citera
2012-03-02, 18:34
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Kör lite lätt på amfetamin så löser du dina problem.
Citera
2012-03-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Kör lite lätt på amfetamin så löser du dina problem.

skulle faktiskt kunna tänka mig att prova sånt, bara för att se om de funkar, för som min singnatur säger "...till nästan vilket pris som hälst" problemet där är bara att jag inte har någon aning om hur jag får tag i sånna saker.....tips, förslag?
Citera
2012-03-02, 18:44
Medlem
Citat:

2. hur jag har gått ner hittills är att ligga på ett kcalintag på ca 50-500 kcal om dagen, löst hunger med vatten och cigg, samt spytt upp de jag ätit om jag tappat kontrollen och tryckt i mig mat (har haft BED sen 7 års ålder), samt att ajg inte ätit efter kl17 på dagarna

Det där låter fan i mig inte hälsosamt. Ät mer sluta med ciggen och träna mer än vad du redan gör.
Citera
2012-03-02, 18:47
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:

Testa att läsa klistrade trådar här i kost- och tärningsforumet. Dom kommer hjälpa dig mycket. För det är egentligen inga svårigheter att gå ner i vikt. Bara man vet vad man ska äta och när man ska göra det.
Citera
2012-03-02, 18:53
Medlem
Teddows avatar
Citat:

Det blir nog rätt tight att hamna på 50 till Juni. Men du behöver ju inte viktnoja, hamnar du på 65-70 så är det en märkbar skillnad det med. Och du lär ju få ligga i vilket fall som helst. Förövrigt så har du inte legat på max 500kcal om dagen i cirka 7 månader, men det är bra jobbat ändå.

Knäckebrödsdieten som föreslogs tidigare är bara efterbliven, samma sak gäller att lägga hoppet på piller. Visst, du kan börja med affe om du vill men det är ju dumt att skapa ett nytt problem när du redan är på god väg att lösa ditt gamla. Fortsätt med ett lågt kcalintag och ät en proteinrik kost.
Citera
2012-03-02, 19:28
Medlem
darebuilders avatar
Ät nyttigt, gå på diet och jogga/gå 30-60 min per dag eventuellt lite styrketräning. Och du måste ha motivationen annars går det väll aldrig.

Några produkter som ser lovande ut isåfall är ju ---->>>

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...urn-120-caps-3

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ss-shake-500-g
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in