2020-11-23, 03:13
Medlem
Måste fråga er också om det bara är jag eller om det faktiskt låter som Einar här "filma inte mitt ansikte"
https://vm.tiktok.com/ZSbU2vjT/
Citera
2020-11-23, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Hittat en av snubbarna han är på roadtripen med
https://instagram.com/*.k*bil**n?igshid=16rqz8c8p5qez

*=a

https://www.instagram.com/a.kabilaan...=16rqz8c8p5qez

Så.
Citera
2020-11-23, 09:55
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Dörren var ju låst? Hon måste ju ha vridit upp låset åt honom han hade aldrig kommit in annars. Va inte naiv

Även om hon öppnade så gjorde hon det av ren rädsla han hotade väl henne eller nått. Jag är inte naiv din mupp.
Citera
2020-11-23, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ser ut som fanskapet påbörjat tillbakaresa mot Sverige nu. Närmar sig gränsen till Frankrike (fr Spanien).

Undrar om han blir mött av en välkomstkommité vid Öresundsbron eller vid Helsingborgsfärjan när han kommer brappandes med sitt äckliga nylle..hoppas🤮

Det beror helt och hållet på om han kommer dit. Det finns impulser från omvärlden som styr honom, som sen styr ratten - eller inte styr ratten.

Eller hamnar i någon typ av konflikt med slumpmässig person på gatan, eller i affären - eller ja, var som helst. Det är en bräcklig kille det här, med hud tunt som toapapper.

Självkontrollen av en flipperkula, självinsikten av en fiskmås.
Citera
2020-11-23, 20:30
Medlem
Hahaha, det är verkligen stor humor att idioten på helt allvar tror att människor (som har en hjärna visserligen) skulle vara "avundsjuk" på honom och hans liv.

Man ser ju på honom att ångesten äter upp honom inifrån.

Vad är det han försöker insinuera att man skulle då vara "avundsjuk" på? Att vara Sveriges, för stunden, mest hatade människa? Abbe är alltså:
Skuldsatt
Kronofogden.
Hemlös, ingen fast bostad.
Inget arbete, ingen inkomst.
Inga vänner (åtminstone äkta).
Kommer ha polisen efter sig jämt, aldrig en lugn stund, kommer bli igenkänd överallt i princip.

Naturligtvis ville Blattelito leva ett lyxigt gangsterliv, men så kommer det aldrig att bli nu. Han vill visa sig tuff, känslokall och "urflippad" framför kameran, men han gråter sig själv antagligen till sömns varje kväll.
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2020-11-23 kl. 21:18.
Citera
2020-11-23, 20:48
Medlem
Vad är det folk har gjort mot hans syster?
Citera
2020-11-23, 20:58
Medlem
Han sa i storyn att han är 182 cm lång. Jag tycker han ser mycket kortare ut.
Citera
2020-11-23, 21:31
Medlem
Abbe på sina instastorys ”ALLA PRATAR OM MIG!!! HELA SVERIGE PRATAR OM MIG!!!”

Nej Abbe. Till och med på Flashback pratar folk mer om Anna Book än om dig. 🙄
Citera
2020-11-23, 23:21
Medlem
Är det nu han blir klippt? Båda hans polare satt med plasthandskar i baksätet, har dom blivit köpta? Haha
Citera
2020-11-24, 00:49
Medlem
Joels-bitars avatar
Verkar vara en hel del homoerotik i den där bilen
Mördaren filmar in och tar mycket på den där flyktingen
Citera
2020-11-24, 02:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Även om hon öppnade så gjorde hon det av ren rädsla han hotade väl henne eller nått.

Hon väntade antagligen på en leverans av Tramadol ditburen av självaste pojkvännen Blattelito så varför skulle hon inte öppna dörren?

Är man rädd så öppnar man inte dörren överhuvudtaget.
Citera
2020-11-24, 02:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Skön känsla med att ha mördat en kvinna och mamma till en dotter? Driver du eller?

Men nu finns det inga bevis för att han har mördat någon överhuvudtaget. Han är faktiskt friad från alla misstankar och har avtjänat sitt straff för övriga brott.

https://www.expressen.se/nyheter/kri...f-i-hovratten/

Kvinnan som var tillsammans med Blattelito och som tog en överdos av misstag (?) borde väl ha tänkt mer på dotterns väl och ve innan hon överhuvudtaget involverade sig med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in