2021-01-27, 23:32
Medlem
https://live.aftonbladet.se/supernyt...urce=share-btn

Två män i 20-30 årsåldern stoppade efter vansinnesfärd i Norrköping. Såg just att blatteliton paddlar runt i vit bil i Norrköping som visas i lokalblaskan. Ute på bus igen?
Citera
2021-01-27, 23:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan

Två män i 20-30 årsåldern stoppade efter vansinnesfärd i Norrköping. Såg just att blatteliton paddlar runt i vit bil i Norrköping som visas i lokalblaskan. Ute på bus igen?

Hoppas hoppas!
Citera
2021-01-28, 00:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan

Alla dar i veckan att det är Abbe.
Citera
2021-01-28, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alla dar i veckan att det är Abbe.

Nej.
Han är ute å åker i detta nu och försöker få uppmärksamhet från olika polisbilar.
Citera
2021-01-28, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Seriöst, vem fan bryr sig om Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund och Mölndal tillhör eller inte tillhör Göteborg? Blattelito är göteborgare och ni får skämmas för honom. Ni göteborgare får ta lite ansvar och sluta skylla ifrån er
Om hans "bevis" för att han är uppväxt i Göteborg, är att han bott i Stenungsund och Kungälv, så är det ganska viktigt. Hade det inte varit mer "bevis" att säga vilken skola man gått på t.ex? Att han flyttat runt mellan olika tjejers/brushors lägenheter senaste åren är knappast ett bevis för att man är uppväxt där. Dialekten avslöjar honom igen. Borde vara lätt att kolla upp var han kommer ifrån, säkert många här som vet.

Vill inte spela viktigpetter, kände bara för att slå hål på en av hans 10000000 lögner.
Citera
2021-01-28, 11:47
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Hörde idag från vad jag skulle säga är bra källor att de finns ett pris på abbes huvud

Hört samma 😃 också hört att de finns belöning för de som filmar honom medan han blir förnedrad. Folk har gjort Abbe till en leksak. Nu börjar den roliga delen för oss!
Citera
2021-01-28, 14:19
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Hörde idag från vad jag skulle säga är bra källor att de finns ett pris på abbes huvud

Inte en chans att folk vill sitta för mord på Abbe.
De kommer vilja misshandla honom istället o filma, det kommer det bli en hel del av framöver.
Citera
2021-01-28, 16:06
Medlem
Han verkar ha fått tillbaka bilen, är skulderna till kronkalle kanske lösta?
Citera
2021-01-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Han verkar ha fått tillbaka bilen, är skulderna till kronkalle kanske lösta?

Låter föga troligt att han skulle gjort rätt för sig och betalat sina skulder dit. Han var ju och kollade på nån annan AMG igår, kanske köpte den och skrev på nån målvakt för att få behålla den?
Citera
2021-01-28, 23:57
Medlem
daniels84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Hört samma 😃 också hört att de finns belöning för de som filmar honom medan han blir förnedrad. Folk har gjort Abbe till en leksak. Nu börjar den roliga delen för oss!

Alltså ni hör så mycket hela tiden om allt från alla, kamma dig du också!
Berätta, vad har du hört? Hur ska han förnedras? Vad är det för belöning? 6-pack redbull som jag sagt innan?

Precis, tack hej.
Citera
2021-01-29, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Nej.
Han är ute å åker i detta nu och försöker få uppmärksamhet från olika polisbilar.

Varje torsdag och fredag. Jönköping till Norrköping til Stockholm. I en bil skriven på någon med kriminell belastning (tex den blåa bmw 5-serie kombin som var en snutmagnet)
5min bakom honom glider en ostraffad kärring med sitt barnbarn i baksätet och hela bagaget fullt med droger.

Abbe är så förutsägbar. Var han än är så är han alltid åter i sin källare i Västervik på söndag. Sen till frivården i linköping på måndag för kontaktsamtal.

Han och de andra små barnen han hänger med är springpojkar som levererar partier med droger. Ingen vettig människa försöker få snutens uppmärksamhet så mycket som abbe.
Och det finns en solklar anledning varför.

Vore jag snuten skulle jag ligga flera bilar bakom och leta efter en familjekombi som håller 110kmh i högerfil.

(jag spekulerar bara. Har inga bevis för något av detta annat än hur ofta abbe kör e4an upp och ner och blir stoppad av snuten)
Senast redigerad av dic-tator 2021-01-29 kl. 00:29.
Citera
2021-01-29, 00:12
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Varje torsdag och fredag. Jönköping till Norrköping til Stockholm. I en bil skriven på någon med kriminell belastning (tex den blåa bmw 5 serie kombin som var en snutmagnet)
5min bakom honom glider en ostraffad kärring med sitt barnbarn i baksätet och hela bagaget fullt med droger.

Abbe är så förutsägbar. Var han än är så är han alltid åter i sin källare i Västervik på söndag. Sen till frivården i linköping på måndag för kontaktsamtal.

Han och de andra små barnen han hänger med är springpojkar som levererar partier med droger. Ingen vettig människa försöker få snuten uppmärksamhet så mycket som abbe.
Och det finns en solklar anledning varför.

Vore jag snuten skulle jag ligga flera bilar bakom och leta efter en familjekombi som håller 110kmh i högerfil.

(jag spekulerar bara. Har inga bevis för något av detta annat än hur ofta abbe kör e4an upp och ner och blir stoppad av snuten)

En fullt plausibel teori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in