2020-11-24, 03:11
Medlem
Jag tycker det är skrämmande hur många småbarnsmammor Abbe följer på sin Instagram, han följer 177 konton och jävligt många är ensamstående småbarnsmammor. 🤢
Citera
2020-11-24, 03:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Jag tycker det är skrämmande hur många småbarnsmammor Abbe följer på sin Instagram, han följer 177 konton och jävligt många är ensamstående småbarnsmammor. 🤢

Vi borde väl istället fråga oss varför vissa småbarnsmammor och kvinnor överhuvudtaget väljer att umgås eller att inleda ett förhållande med en missbrukare, langare och kriminell person som Blattelito?
Citera
2020-11-24, 04:29
Medlem
tjänar han några stålar på sin instagram .alltså att han har följare? jag har dålig koll på sånt hära
Citera
2020-11-24, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
tjänar han några stålar på sin instagram .alltså att han har följare? jag har dålig koll på sånt hära

Nej, man tjänar inga pengar på att ha många följare. Det man tjänar pengar på är att göra samarbeten med företag men det blir nog svårt att få några samarbeten för Abbe med tanke på hans bakgrund.
Citera
2020-11-24, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men nu finns det inga bevis för att han har mördat någon överhuvudtaget. Han är faktiskt friad från alla misstankar och har avtjänat sitt straff för övriga brott.

https://www.expressen.se/nyheter/kri...f-i-hovratten/

Kvinnan som var tillsammans med Blattelito och som tog en överdos av misstag (?) borde väl ha tänkt mer på dotterns väl och ve innan hon överhuvudtaget involverade sig med honom?
Varför skulle Annie själv råka ta en överdos genom att injicera direkt i blodet via halsen?
Och dessutom lämna dottern ensam i lgh?
Nej du, ta och läs FUPEN så kommer dina romantiska drömmar om att Abbe är oskyldig försvunna och bli till den mardröm som detta är.
Ett av de vidrigaste morden jag läst om, killen borde hängas på Sergels torg, fyfan kozrash.
Citera
2020-11-24, 10:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Ja, det säger mer om mammorna än om Abbe.
Citera
2020-11-24, 10:35
Avstängd
Han är en bra poster boy för återinförandet av dödsstraffet här i Sverige.
Citera
2020-11-24, 10:53
Medlem
Är det nu Abbe fuckar upp? Först kör han på en polis i dennes bil (enligt Abbes utsago då, på klippet syns det inte riktigt om det sker en faktiskt kollision. Icke desto mindre en direkt livsfarlig omkörning), varpå han blir stannad och flera enheter tillkallas för att söka genom bilen.

Fem minuter efter att han släpps stannas han igen varpå han väljer att "tagga" och gasar ifrån polisen. Ingen uppdatering sedan dess.

Hur är belgiskt fängelse?
Citera
2020-11-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showeranddoodoo
Är det nu Abbe fuckar upp? Först kör han på en polis i dennes bil (enligt Abbes utsago då, på klippet syns det inte riktigt om det sker en faktiskt kollision. Icke desto mindre en direkt livsfarlig omkörning), varpå han blir stannad och flera enheter tillkallas för att söka genom bilen.

Fem minuter efter att han släpps stannas han igen varpå han väljer att "tagga" och gasar ifrån polisen. Ingen uppdatering sedan dess.

Hur är belgiskt fängelse?

Han uppdaterar typ en gång per minut fortfarande.

Antagligen blev han bara stannad och fick godkänt att köra vidare.
Citera
2020-11-24, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Han uppdaterar typ en gång per minut fortfarande.

Antagligen blev han bara stannad och fick godkänt att köra vidare.

Såg det

Är alla EU-poliser såhär slapphänta? Han har betett sig som en gris i typ fem länder utan minsta tillstymmelse till repressalier. Något säger mig att motsvarande roadtrip i balkanländerna hade förtäljt en annan historia...
Citera
2020-11-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vi borde väl istället fråga oss varför vissa småbarnsmammor och kvinnor överhuvudtaget väljer att umgås eller att inleda ett förhållande med en missbrukare, langare och kriminell person som Blattelito?

Du förtjänar ett pris för flashbacks bittraste incel. Grattis!

För övrigt finns det starka bevis på att han faktiskt injicerat tramadol i hennes hals, men att det är oklart om hon själv tagit tabletter tidigare på dagen och isåfall i vilket antal.
Tänk på vad hennes dotter sagt till sin mormor (annies mamma). "Abbe bar mamma till badkaret. Mamma ville inte bada, mamma sov". Ett sådant uttalande räcker inte som bevis i varken tings eller hovrätt, men varje människa som har ett förstånd begriper såklart att det är abbe som har mördat henne, eftersom hon gjort slut med honom. Hon ville inte umgås med honom längre. Men han hotade, slog och kontrollerade henne något fruktansvärt. Något du hade varit medveten om om du hade läst förundersökningsprotokollet ordentligt.
Citera
2020-11-24, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, det säger mer om mammorna än om Abbe.

Fast bara för att de flesta följer honom också vet man ju inte anledningen till att dom följer. Kan ju vara av ren nyfikenhet. Kollar hans Instagram när han gör den öppen då jag inte vill följa äcklet och jag har sett att han följer folk som sedan slutar följa honom. Jag tror att han bara följer lite random.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in