2025-05-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Fast det HAR ju postats bilder som är "nya", jag har sett dom själv här i tråden och då var jag ändå väldigt engagerad i tråden så har hygglig koll på tidigare bilder. Jag skiter egentligen helt i om han sitter fängslad eller lever livet i marbella men det blir löjligt när dom som vägrar tro att han släppts ställer orimliga krav på dom som ska "bevisa" motsatsen. Hur viktigt tror ni det är för dom som "vet" att han är ute att övertyga er som vägrar tro det?

Håller med, stäng ner tråden..

Dom bilder jag har sett var inte alls nya, det sade ju även andra, och ingen av alla mina profiler på Insta blir godkända så att jag själv kan se bevis på den Insta som nån skrev namnet på nyligen.

Men lägg gärna ut inläggs nr så jag och andra kan få gå tillbaka och se era "nya" bilder, kommer du eller nån lägga ut nr till det inlägg som visar nya bilder? Jag är skeptisk då det är vattentäta skott på riktiga bevis, det är fortfarande bara folk ord och hänvisning till en Insta där jag och kanske andra inte blir insläppta.
Citera
2025-05-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
alex_marbella kontot på instagram

Ingen av alla mina profiler blir godkända, har du tillgång, ta och lägg upp bilder om du kan och visa att det somliga säger stämmer.
Citera
2025-05-27, 22:15
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Ingen av alla mina profiler blir godkända, har du tillgång, ta och lägg upp bilder om du kan och visa att det somliga säger stämmer.
Det var inte jag som länkade till Instagram från början utan kopierade från ett tidigare inlägg, då du inte orkar använda sökfunktion!
Citera
2025-05-27, 22:36
Medlem
Citat:
Dom bilder jag har sett var inte alls nya, det sade ju även andra, och ingen av alla mina profiler på Insta blir godkända så att jag själv kan se bevis på den Insta som nån skrev namnet på nyligen.

Men lägg gärna ut inläggs nr så jag och andra kan få gå tillbaka och se era "nya" bilder, kommer du eller nån lägga ut nr till det inlägg som visar nya bilder? Jag är skeptisk då det är vattentäta skott på riktiga bevis, det är fortfarande bara folk ord och hänvisning till en Insta där jag och kanske andra inte blir insläppta.

Vad har du för vattentäta skott på riktiga bevis på att han fortfarande är fängslad? Eller är det bara dom som påstår att han inte är det som har dom kraven på sig?
Citera
2025-05-27, 22:39
Medlem
Bara profilbilden på alex_marbella-kontot verkar ny, där han står med ett barn (förmodligen hans?)

https://imgur.com/a/OaplxcU
Senast redigerad av mystikern87 2025-05-27 kl. 23:13.
Citera
2025-05-29, 22:13
Medlem
Citat:
Vad har du för vattentäta skott på riktiga bevis på att han fortfarande är fängslad? Eller är det bara dom som påstår att han inte är det som har dom kraven på sig?

Ingen har vattentäta skott för att han varken är fri eller fortsatt fängslad, det som talar för att han fortfarande är fängslad är att alla som följt denna tråden och sett hans klipp där han ständigt ska flasha med allt han gör och att han har lyckats och lever life, alla vet hur mediakåt han är, att en sådan människa som är så kåt på att synas och visa hur lyckad glidare han är helt plötsligt inte postar ett enda skit visar bara att det troligaste är att han fortfarande sitter finkad, det enda som talat emot att han är finkad är hänvisningar till Marbella insta där i alla fall jag inte blir insläppt med nån av mina profiler, och sedan är det dom gamla bilderna som fanboys postade där dom påstod att det var bevis för att han var fri.

Så vad är mest troligt tänker du?
Citera
2025-06-01, 14:18
Medlem
Citat:
Ingen har vattentäta skott för att han varken är fri eller fortsatt fängslad, det som talar för att han fortfarande är fängslad är att alla som följt denna tråden och sett hans klipp där han ständigt ska flasha med allt han gör och att han har lyckats och lever life, alla vet hur mediakåt han är, att en sådan människa som är så kåt på att synas och visa hur lyckad glidare han är helt plötsligt inte postar ett enda skit visar bara att det troligaste är att han fortfarande sitter finkad, det enda som talat emot att han är finkad är hänvisningar till Marbella insta där i alla fall jag inte blir insläppt med nån av mina profiler, och sedan är det dom gamla bilderna som fanboys postade där dom påstod att det var bevis för att han var fri.

Så vad är mest troligt tänker du?

Jag resonerade precis likadant men det finns ju bilder som åtminstone vad det verkar är "nytagna", dvs efter att han blev fängslad. Nu vet jag att det inte finns någon offentlighetsprincip i Spanien och det är svårt överlag att få ut information men är det rimligt att han hålls fängslad så här länge utan att vi hört något om dom osv? Ser vi till informationen vi har tycker jag nog ändå att det pekar mot att han är ute även om jag håller med om att det skulle kräva en rejäl förändring av hans beteende på sociala medier eftersom han nu tillsynes håller låg profil.
Citera
2025-06-03, 01:37
Medlem
Citat:
Bara profilbilden på alex_marbella-kontot verkar ny, där han står med ett barn (förmodligen hans?)

https://imgur.com/a/OaplxcU

Den måste vara en gammal bild för på de nyare har hen tatueringar runt ögonen, eller åtminstone det ena ögat (det högra) . Stjärnor är det visst på de senare bilderna.
I dagarna har det gått 3 år av häktning.

4 år är vanligen maxtiden för häktning men för grova brott så kan åklagarna förlänga häktningstiden
ändå ytterligare en tid.

Man tycker ju att rättegång gällande mordförsöken borde ha hållits redan.

Teknisk bevisning fanns/finns ju i form av kniven som hen kastade i ett buskage, plus blodspår från BO på GMs kläder och i bilen. Plus vittnen.

Å andra sidan så ligger det 140 000 ärenden i Malagas/Andalusiens rättsväsende och väntar på att bli behandlade.

Men kanske att det finns mera brottslighet kring Abbe, och att de har mera
att åtala henom för ?

En annan sak är ju att resning kan ju begäras från Sverige i fallet med Annie,
att Abbe blir åtalad på nytt igen ?
Senast redigerad av DrSvenne 2025-06-03 kl. 01:43.
Citera
2025-07-04, 22:08
Medlem
Vem är fega svaga kräk exet Linda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här