Citat:
Nä jag förstår du inte tar hans parti. Är ingen expert på fallet, men har lyssnat på rättegångspodden och sett i huvudet på en gärningsman och jag tycker just detaljen med tramadolsprutorna tyder på att han mördat henne. De finns ingen anledning att hon skulle sprutat in tramadol i sig själv när hon vanligtvis brukade tugga/svälja dem. Men då hon redan var påverkad av tramadol så förstår jag att han inte kan dömas för mord då man inte vet hur mkt tramadol hon tagit innan han satte sprutorna i henne. Det finns människor som tror att jorden är platt och att Elvis och Michael Jackson lever men det finns fortfarande inga bevis för att Blattelito mördat sitt ex. Du får självklart tro vad du vill men jag vill bara poängtera att jag tar absolut inte honom i försvar men han är ju friad från mordmisstankarna, eller hur?
https://www.expressen.se/nyheter/kri...riad-for-mord/
Dom vill och önskar helt uppenbart att hon dog för hans hand för detta scenario skänker dom ro istället för det hemska faktum att hon helt enkelt verkar ha tagit en överdos, den kan givetvis ha varit ett misstag eller en olycka men mord är fortfarande inte bevisat och det får vi väl nöja oss med? Vi borde istället fråga oss varför en småbarnsmor väljer att vara ihop med en drogmissbrukare och tokdåre?
https://www.expressen.se/nyheter/kri...riad-for-mord/
Dom vill och önskar helt uppenbart att hon dog för hans hand för detta scenario skänker dom ro istället för det hemska faktum att hon helt enkelt verkar ha tagit en överdos, den kan givetvis ha varit ett misstag eller en olycka men mord är fortfarande inte bevisat och det får vi väl nöja oss med? Vi borde istället fråga oss varför en småbarnsmor väljer att vara ihop med en drogmissbrukare och tokdåre?
Det fetstilade undrar jag med men de är inte första gången en tjej dras till en sådan snubbe och inte sista gången heller. De underliga här är dock att han är tanig å liten och inte alls kriminell utan bara omogen, jobbig samt energikrävande. Hon kanske gillade att han spelade clown och la upp tabusaker på nätet. Men som sagt man ser de jämnt å ständigt snygga brudar som dras till patrask.
Angående resan han gör, vem betalar den? Har han tagit blancolån eller blir han bjuden av sina polare tror ni? Han är ju luspank efter fängelsevistelsen.