2020-11-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det finns människor som tror att jorden är platt och att Elvis och Michael Jackson lever men det finns fortfarande inga bevis för att Blattelito mördat sitt ex. Du får självklart tro vad du vill men jag vill bara poängtera att jag tar absolut inte honom i försvar men han är ju friad från mordmisstankarna, eller hur?

https://www.expressen.se/nyheter/kri...riad-for-mord/

Dom vill och önskar helt uppenbart att hon dog för hans hand för detta scenario skänker dom ro istället för det hemska faktum att hon helt enkelt verkar ha tagit en överdos, den kan givetvis ha varit ett misstag eller en olycka men mord är fortfarande inte bevisat och det får vi väl nöja oss med? Vi borde istället fråga oss varför en småbarnsmor väljer att vara ihop med en drogmissbrukare och tokdåre?
Nä jag förstår du inte tar hans parti. Är ingen expert på fallet, men har lyssnat på rättegångspodden och sett i huvudet på en gärningsman och jag tycker just detaljen med tramadolsprutorna tyder på att han mördat henne. De finns ingen anledning att hon skulle sprutat in tramadol i sig själv när hon vanligtvis brukade tugga/svälja dem. Men då hon redan var påverkad av tramadol så förstår jag att han inte kan dömas för mord då man inte vet hur mkt tramadol hon tagit innan han satte sprutorna i henne.
Det fetstilade undrar jag med men de är inte första gången en tjej dras till en sådan snubbe och inte sista gången heller. De underliga här är dock att han är tanig å liten och inte alls kriminell utan bara omogen, jobbig samt energikrävande. Hon kanske gillade att han spelade clown och la upp tabusaker på nätet. Men som sagt man ser de jämnt å ständigt snygga brudar som dras till patrask.

Angående resan han gör, vem betalar den? Har han tagit blancolån eller blir han bjuden av sina polare tror ni? Han är ju luspank efter fängelsevistelsen.
Citera
2020-11-22, 20:53
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Jaha var du där? I lgh?
Varför skulle hon annars öppna lägenheten? Tror starkt hon ville ha försoningssex
Citera
2020-11-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Varför skulle hon annars öppna lägenheten? Tror starkt hon ville ha försoningssex

Men suck! Du vet inte hur utsatta kvinnor funkar va? Se till att läsa på lite om detta så kanske du ändrar uppfattning sen. Annie vågade inget annat. Visst låter det sjukt, men jag är rätt säker på att det är precis det detta handlar om.
Citera
2020-11-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Håller med. Annie visste att blattelito var farlig och hade sagt detta till sina anhöriga. Ändå öppnar hon dörren till honom dendär kvällen när han till och med bankar på dörren? Varför? Jo, hon ville ha sex

Tanken har slagit mig också, tjejer i utsatta situationer tenderar att fungera så skulle jag tro. De är samtidigt kåt själv, samtidigt vill hon ge honom sex så hon tror hon får honom på god fot inför en eventuell fara, två flugor i en smäll.
Citera
2020-11-23, 00:04
Medlem
Abbe's senaste story, han är arg
Citera
2020-11-23, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Abbe's senaste story, han är arg
Tror han innerst inne i själva verket inte klarar av hatet som finns mot honom även om han försöker spela att det stärker honom. I så fall hade han inte ens reagerat med den typen av meddelande och nedstängning av kommentarsfält.

Samtidigt har han en poäng i att han inte gömmer sig och att folk är fega som bara snackar bakom skärmen. Det är rent ut sagt patetiskt att se hur tusentalet män och kvinnor skriver att de ska söka upp honom och knocka honom men där inte ens en fluga rört Blattelito trots att det bara är att sticka till hans adress/område om man vill ta ett snack med honom. Han har också en poäng i att han levt sitt liv och inte bryr sig om han så blir dödad imorgon.

Man kan tycka vad man vill om Abbe, men snubben har haft frihet, spänning, flärd, bilar, brudar (om än korkade sådana och enbart slynor) och pengar. Saker som de flesta inte är i närheten av. Å andra sidan skulle jag knappast själv vilja se abbes tidigare liv som något slags ideal som han försöker göra gällande. Men han har haft kul på sitt sätt och gjort allt man kan göra. Han kan försvinna från jordens yta med en skön känsla.
Citera
2020-11-23, 00:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Tror han innerst inne i själva verket inte klarar av hatet som finns mot honom även om han försöker spela att det stärker honom. I så fall hade han inte ens reagerat med den typen av meddelande och nedstängning av kommentarsfält.

Samtidigt har han en poäng i att han inte gömmer sig och att folk är fega som bara snackar bakom skärmen. Det är rent ut sagt patetiskt att se hur tusentalet män och kvinnor skriver att de ska söka upp honom och knocka honom men där inte ens en fluga rört Blattelito trots att det bara är att sticka till hans adress/område om man vill ta ett snack med honom. Han har också en poäng i att han levt sitt liv och inte bryr sig om han så blir dödad imorgon.

Man kan tycka vad man vill om Abbe, men snubben har haft frihet, spänning, flärd, bilar, brudar (om än korkade sådana och enbart slynor) och pengar. Saker som de flesta inte är i närheten av. Å andra sidan skulle jag knappast själv vilja se abbes tidigare liv som något slags ideal som han försöker göra gällande. Men han har haft kul på sitt sätt och gjort allt man kan göra. Han kan försvinna från jordens yta med en skön känsla.

Skön känsla med att ha mördat en kvinna och mamma till en dotter? Driver du eller?
Citera
2020-11-23, 00:18
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Tanken har slagit mig också, tjejer i utsatta situationer tenderar att fungera så skulle jag tro. De är samtidigt kåt själv, samtidigt vill hon ge honom sex så hon tror hon får honom på god fot inför en eventuell fara, två flugor i en smäll.

Snarare tvingade han sig in. Kanske krävde han sex, hon vågade nog inget annat. Men fan inte frivilligt.
Citera
2020-11-23, 00:27
Bannlyst
Citat:
Skön känsla med att ha mördat en kvinna och mamma till en dotter? Driver du eller?
Nu talar jag utifrån abbes mentalitet och perspektiv
Citera
2020-11-23, 00:53
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Snarare tvingade han sig in. Kanske krävde han sex, hon vågade nog inget annat. Men fan inte frivilligt.
Dörren var ju låst? Hon måste ju ha vridit upp låset åt honom han hade aldrig kommit in annars. Va inte naiv
Citera
2020-11-23, 02:38
Medlem
MrsLibras avatar
Ser ut som fanskapet påbörjat tillbakaresa mot Sverige nu. Närmar sig gränsen till Frankrike (fr Spanien).

Undrar om han blir mött av en välkomstkommité vid Öresundsbron eller vid Helsingborgsfärjan när han kommer brappandes med sitt äckliga nylle..hoppas🤮
Citera
2020-11-23, 03:06
Medlem
Hittat en av snubbarna han är på roadtripen med
https://instagram.com/*.k*bil**n?igshid=16rqz8c8p5qez

*=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem