2019-09-30, 20:17
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag har aldrig någonsin gillat politikern Strandhäll. Men privatpersonen Strandhäll har mina sympatier och jag tycker hon gör helt rätt att trappa ner och tänka på sin familj. Jag hoppas hon och de får den lugn och ro de behöver. Jag beklagar alla empatilösa, sjuka individer i tråden.

Så allt elände som denna vidriga sossekärring har utsatt många svenskar för spelar ingen roll alls då? Och du ska snacka om att vara empatilös.
Citera
2019-09-30, 20:28
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Så allt elände som denna vidriga sossekärring har utsatt många svenskar för spelar ingen roll alls då? Och du ska snacka om att vara empatilös.

Förstår du inte första raden jag skrev?
Citera
2019-09-30, 20:32
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Förstår du inte första raden jag skrev?

Jag förstår mycket väl, men uppenbarligen inte du.
Citera
2019-09-30, 20:33
Medlem
Annika Strandhäll avgår av familjeskäl och Stefan Löfven förlorar en minister som polariserande opinionen, som hade lyskraft i sociala medier och ibland så hårda nypor att det skadade partiet och henne själv.
https://www.svd.se/med-strandhall-fo...isk-influencer
Citera
2019-09-30, 20:50
Medlem
LouvaDeuss avatar
Citat:
Jag har aldrig någonsin gillat politikern Strandhäll. Men privatpersonen Strandhäll har mina sympatier och jag tycker hon gör helt rätt att trappa ner och tänka på sin familj. Jag hoppas hon och de får den lugn och ro de behöver. Jag beklagar alla empatilösa, sjuka individer i tråden.

Helt min mening. Det finns människor med vidriga idéer som ändå är rätt ok privat. Strandhäll kan potentiellt vara en av dom.
Citera
2019-09-30, 21:00
Medlem
Undrar varför hon valde politik som karriar ? skitsnygg kvinna som kunde ha haft en bra karriar inom näringslivet. Kommer säkert att hitta karlek igen inom kort. Men en Skåning och sosse mmmm. ? Skulle vara trevligt att kunna träffa henne över ett glas champagne.........
Citera
2019-09-30, 21:02
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Det här var nog bland det mest patetiska inlägg jag läst. En högfärdig godhetsknarkare som satt sig på högsta hästen i stallet för att blicka ner på pöbeln. Du och Strandhäll har en del gemensamt och det är knappast empati eller sympati, vare sig privat eller professionellt. Att komma på tanken att försvara en vedervärdig människa som AS kan bara en dryg besserwisser som du förlika sig med.
Citera
2019-09-30, 21:07
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Jo det gör hon. Läs i Aftonbladet. Citat från Aftonbladet ”Annika Strandhäll kommer dock ha kvar sin riksdagsplats”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...er-sambons-dod

Det måste vara fel? Hon har så vitt jag vet aldrig vari invald i Riksdagen.
Citera
2019-09-30, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
AS hade en lugn, ödmjuk, sansad och rent av en lite bräcklig framtoning, klädsamt. Hon var en av ytterst få genuint fina människor inom Socialdemokratin på senare år

Ha ha. Hon har väl mest varit en svenskfientlig djävla häxa hela tiden.
Citera
2019-09-30, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Det måste vara fel? Hon har så vitt jag vet aldrig vari invald i Riksdagen.

GIYF!

https://data.riksdagen.se/personlist...lstatus=tjanst
Citera
2019-09-30, 21:21
Medlem
ninjatorrents avatar
Vet man varför/hur gubben dog? Orkar inte läsa 87sidor
Citera
2019-09-30, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
Vet man varför/hur gubben dog? Orkar inte läsa 87sidor

Sannolikhet

- Hoppade från båt 10%

- Tog livet av sig i hemmet 70%

- Sjukdom 20%
Senast redigerad av EdgarAllaPoe 2019-09-30 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in