2019-09-30, 19:22
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Självmord och psykisk ohälsa drabbar även de starkaste och finaste familjer - ingen går säker, tyvärr.
Ja du har helt rätt. Så är det.
Citera
2019-09-30, 19:23
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Är det helt uteslutet att det var maken som hoppade från en färja?
Nej.
Citera
2019-09-30, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Låter som du mött denna kvinna på klubb PIH?

Ha ha - vet inte vad PIH är (googlade förvisso för ett par sekunder sedan), skulle Strandhäll ha någon koppling dit menar du? Givetvis baserar jag min åsikt om henne utifrån den mediala bilden som återberättats via tv, radio och tidningar. Hon kan givetvis vara raka motsatsen privat - men who cares?
Citera
2019-09-30, 19:36
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
AS hade en lugn, ödmjuk, sansad och rent av en lite bräcklig framtoning, klädsamt. Hon var en av ytterst få genuint fina människor inom Socialdemokratin på senare år. Jag hoppas att hon klarar sig igenom denna svåra sorg med livet i behåll. Handhjärta och kram till denna kvinna.

Ja, som när hon på Twitter insinuerade att Ungerns familjepolitik för tankarna till tredje riket och Hitlertyskland
Citera
2019-09-30, 19:47
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
skulle vem som helst gjort om man var i lag med den jävla satmaran
Hon var ju klart snyggast i regeringen.
Citera
2019-09-30, 19:48
Medlem
Citat:
AS hade en lugn, ödmjuk, sansad och rent av en lite bräcklig framtoning, klädsamt. Hon var en av ytterst få genuint fina människor inom Socialdemokratin på senare år. Jag hoppas att hon klarar sig igenom denna svåra sorg med livet i behåll. Handhjärta och kram till denna kvinna.

”Genuint fina”?

Antingen så har du sovit under en sten de senaste åren eller så är du ett troll.

Strandhäll var ett myglande och lögnaktigt sossesvin!
Citera
2019-09-30, 19:49
Medlem
DoungAs avatar
Kan någon mod rensa i tråden? För mycket troll om spyr galla. Orkar inte läsa alla "rätt åt henne" av arbetslösa tjocka medelåldersmän vars fruar har lämnat dem samt inlägg utan substans som otrohet osv. Skriv gärna om det, men presentera fakta då och inte "en pålitlig källa".

OnT: Aldrig varit så glad för Strandhäll. Mycket tråkigt med dödsfall av relativt unga personer. Det vore kanske på sin plats att lägga ner lite tid på att läsa notiser på polisens hemsida från datumet han dog? Lär ju stå om det tex är en trafikolycka. Det gör det alltid. Är inne där och läser ibland. Det kan nog ge mer än allt löst spekulerande.
Citera
2019-09-30, 19:51
Medlem
theanthropologists avatar
–*Jag har meddelat Stefan Löfven att jag vill lämna regeringen i närtid och kommer att under de närmaste dagarna lämna in en begäran om entledigande, säger hon.*

Annika Strandhäll har två gemensamma barn med sin sambo och en bonusson. Det är i första hand för barnens skull som hon kliver av från sitt ministeruppdrag.

https://www.dn.se/nyheter/politik/an...-som-minister/
Citera
2019-09-30, 19:52
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Hon var ju klart snyggast i regeringen.
Inget fel med hennes utseende.
Det är väl hennes enda tillgång egentligen.
Citera
2019-09-30, 19:54
Medlem
twipes avatar
Annika Strandhäll är symptomet, inte sjukdomen. Väldigt beklagligt att hon ska behöva gå igenom det hon gör nu, även om jag innerligt hatar allt hon och Socialdemokratin står för.
Citera
2019-09-30, 19:57
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
”Genuint fina”?

Antingen så har du sovit under en sten de senaste åren eller så är du ett troll.

Strandhäll var ett myglande och lögnaktigt sossesvin!

Alla tycker, och gillar olika. Jag har varken sovit under en sten (vad jag minns) eller är ett troll. I vissa avseende var hon väl som politiker är mest?

Handhjärta på re!
Citera
2019-09-30, 20:10
Medlem
farbror Svens avatar
Jag har aldrig någonsin gillat politikern Strandhäll. Men privatpersonen Strandhäll har mina sympatier och jag tycker hon gör helt rätt att trappa ner och tänka på sin familj. Jag hoppas hon och de får den lugn och ro de behöver. Jag beklagar alla empatilösa, sjuka individer i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in