Återstår att se om vänsterkvinnan Annika Strandhäll driver ytterligare en man till självmord... Morgan verkar psykiskt instabil och har nog fått ta mycket skit i livet... Utgår ifrån att han är den mer undergivna när det kommer till sänglekar..
Kärlek på jobbet är ju inget nytt, men det känns ändå rätt ovanligt att man hör om det på den där nivån. Självmordet var ju naturligtvis en tragisk historia, men knappast något man kan lasta Strandhäll för tänker jag. Naturligtvis kan man anta en Talibanhållning i frågan om otrohet inom äktenskapet, men jag ser det snarare som ett symptom på att kärleken tagit slut. De sista milen i ett äktenskap går sällan över blommande sommarängar. Inte sällan begås misstag. Medvetet eller inte.
Däremot kan man kanske tänka sig att det är extra tufft att bli dumpad som (halv)offentlig person, och att det borde funnits hjälp för honom när han befann sig i det svarta hål han måste trillat ner i. Separationer är tuffare än många inser.
Jag kritiserar gärna Strandhäll (och Morgan) för en massa politiska beslut, men inte gällande detta. Det gäller att hålla isär sakerna. Detta visar väl snarare att likheterna är större än skillnaderna, och att inte heller de här människorna står över våra mest basala instinkter.
Ja jisses, Molgan får komma till. Ensak är helt säker, Molgan är definitivt inte hennes förstaval som ny buskröjare. Det ligger en eller flera hundar begravda. Hur många stod före i kön? För inte var det Molgans konkurrens som tog livet av före detta.
Det finns två treordsmeningar som beskriver detta:
Kul för dem!
Men vad fan?
Hur länge har denna affär pågått? Om den pågick i smyg för ca ett år så är ju kan man fråga sig om AS fd sambo visste om affären vid tidpunkten för sin plötsliga rätt märkliga död?
Hur länge har denna affär pågått? Om den pågick i smyg för ca ett år så är ju kan man fråga sig om AS fd sambo visste om affären vid tidpunkten för sin plötsliga rätt märkliga död?
Precis min tanke!
Man kan ju misstänka att hon ville lämna honom och han tog livet av sig för att han inte såg livet värt att leva då... men det är ju kvinnor som är svaga enligt vårt dagliga narrativ...
Man kan ju misstänka att hon ville lämna honom och han tog livet av sig för att han inte såg livet värt att leva då... men det är ju kvinnor som är svaga enligt vårt dagliga narrativ...
Jaså nu kommer det fram. Känns väl spikat och klart nu att det är därför hennes ex tog livet av sig... Vilken ond människa hon är! Så kall! Känslokall! Tyckte hon var tillbaka fort i rampljuset med intervjuer och framträdanden så fort efter hennes man tog livet av sig.....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!