2019-09-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdgarAllaPoe
Kan det åter igen vara denna respekt journalister ger statsråden inom Rörelsen när de trampar i klaveret?
Jo, dessa välanpassade journalister de vet på ett ungefär när det är dags "att titta bort" och låtsas som att de inte fattat någonting... Så bevarar man sitt jobb som journalist, dvs när man grävt ett tag så känner man stanken och det är bäst att fylla igen hålet snabbt som ögat, typ...
Och inte låtsas ha hittat något, ungefär...

Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Hans konstiga snatterier som var solklara försök att skada AS.

Nej, det tror jag inte, det var ett klantigt snatteriförsök. Hade han velat göra det ordentligt då hade han väl tagit något som var betydligt värdefullare och sett till att åka fast. Troligen enbart tanklöshet, men det kanske var ett beteende som funnits länge, att det snattades hela tiden, fan vet...
Problemet med att göra sådana dumheter är ju det att du inte har din egen rygg fri då - Ungefär som DrBrasa också stal en del på bla byggmarknader, plus att han handlade en hel kartong med tändvätska på sitt eget kreditkort

Sambon var nog tillräckligt smart för att ha kunnat tänkt ut något jävligare sätt att skada AS i så fall.
Ska inte gå in på hur han hade kunnat göra i så fall
Snatteriet var verkligen inte genomtänkt tycks det. Vet ej hur hans beteende var i kassan, men det hade han ju kunnat lösa bara genom att betala och bett om ursäkt. Att folk missar att betala sina varor händer ju då och då.

Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Härligt att se det arroganta fnasket kräla tbx under sin sten (som Maggot Wallström så poetiskt skaldade om Jordan P).

Och Krypet Maggot(en) Wallström kröp tillbaks dit också..., typ...
Kanske snattaren tröttnade på snattret ifrån AS, inte vet jag...
Citera
2019-09-29, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Vad är hon i blåsväder nu för? Menar du att de skulle bry sig om en massa imbecilla spekulationer här på Flashback medan massmedia helt lagt locket på Avskyr henne politiskt men jag tycker alltid synd om offer....

Tråden om Strandhäll är den just nu mest lästa på Flashback. Då går stolpskott som du in och försvarar henne. Bedyrar att hon absolut inte är psykopat. Trots alla lögner och allt bedrägligt beteende som framkommit de senaste åren och trots omdömen från personer som är goda människokännare. Det räcker för fan med att se hennes blick. Ögonen skriker psycho lång väg.

Vidare menar du att hon absolut inte är en hora (jag antar att det är nysvenska för slampa och inte prostituerad som avses) trots trovärdiga rykten om både lössläppthet och otrohet. Återigen kan ett tränat öga se vad hon går för.

När det gäller makens död tror jag inte på ett regelrätt mord utan snarare att han mobbades till att begå självmord.
Senast redigerad av borskungen 2019-09-29 kl. 23:59.
Citera
2019-09-30, 00:14
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Skulle gissa på att han begick självmord pga detta, känns mer sannolikt än att hon skulle ha anlitat någon torped från Bergsjön att mörda honom, lol. Sedan att hon eventuellt var otrogen mot honom kan ha bidragit lite extra till att han tog livet av sig. Har dödsorsaken fastställts?

Något fel i skallen på honom måste det ju ha varit mot slutet. Att snatta två LED-lampor värda 758 kr när man drar in 1+ miljon kronor om året, känns ju ganska efterblivet minst sagt. Att sedan bli uthängd för det i mainstream media lär ju ha tagit hårt på psyket.

För övrigt, Annika Strandhäll var jävligt läcker när hon var yngre:

https://cdn.arbetet.se/app/uploads/2...ndhall2411.jpg

Hon är ju fortfarande milfig när hon inte kör med kortful tantfrisyr, men snacka om att hennes make spolade ner sitt liv i toan. Har man en snygg fru och mycket pengar så går man inte och snattar lampor på Media Markt, lol.

väldigt märklig kausalitet. du tror inte snarare att både det helt obefogade snattandet och hans eventuellt självförvållade frånfälle hade samma upphov? till exempel då en eskalerande psykisk sjukdom eller ett skenande missbruk.

och snygg vet jag inte. glosögon och sån här profil: https://cdn03.nyheter24.se/5139308b0...ll-akesson.jpg
ugh.
Citera
2019-09-30, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
väldigt märklig kausalitet. du tror inte snarare att både det helt obefogade snattandet och hans eventuellt självförvållade frånfälle hade samma upphov? till exempel då en eskalerande psykisk sjukdom eller ett skenande missbruk.

och snygg vet jag inte. glosögon och sån här profil: https://cdn03.nyheter24.se/5139308b0...ll-akesson.jpg
ugh.

Psykisk mobbning från Annika i kombination med något missbruk tror jag på.
Citera
2019-09-30, 00:42
Medlem
swimmingpools avatar
Hoppas inte hennes barn läser denna tråd.
Citera
2019-09-30, 00:43
Medlem
Redas avatar
Sverige är nu ett matriarkat där kvinnorna styr och ställer. De dödar om så krävs. Inget nytt i historien!
Citera
2019-09-30, 00:45
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Någon vänlig själ kanske kan ge dem en länk så de kan se vilken hora till mor de har.
Citera
2019-09-30, 00:48
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Någon vänlig själ kanske kan ge dem en länk så de kan se vilken hora till mor de har.
Du hade säkert sagt samma sak om hon var sverigedemokrat.
Citera
2019-09-30, 01:38
Medlem
Det här börjar bli läskigt.
Sjukt att media inte granskar fallet när Säpo städat undan bevisen.
Citera
2019-09-30, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool

Är barnen tillräckligt gamla för att läsa den här tråden, så är med all säkerhet smartare än de tragiska figurer(incels, radikaliserade, kränkta män?), som med en amatörpsykologs iver spyr ur sig en massa lögnaktigt förtal och de inser att det är dessa stackare som egentligen är de som mår sämst innerst inne.
Citera
2019-09-30, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Tråden om Strandhäll är den just nu mest lästa på Flashback. Då går stolpskott som du in och försvarar henne. Bedyrar att hon absolut inte är psykopat. Trots alla lögner och allt bedrägligt beteende som framkommit de senaste åren och trots omdömen från personer som är goda människokännare. Det räcker för fan med att se hennes blick. Ögonen skriker psycho lång väg.

Vidare menar du att hon absolut inte är en hora (jag antar att det är nysvenska för slampa och inte prostituerad som avses) trots trovärdiga rykten om både lössläppthet och otrohet. Återigen kan ett tränat öga se vad hon går för.

När det gäller makens död tror jag inte på ett regelrätt mord utan snarare att han mobbades till att begå självmord.

Idiot... till skillnad från dig vet jag saker som jag försökt ge info om men intelligensen hos mottagarna saknas uppenbarligen..... fortsätt med sagoberättandet jag lämnar tråden....
Citera
2019-09-30, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Källa på det? Det är inte omöjligt att det kan vara så men finns det något som styrker det?

Just det jag tog upp i ett tidigare inlägg. Något sådant kommer aldrig officiellt offentligt. Om inte anhöriga själv väljer att gå ut och prata om det i media.

Därför kommer diverse konspirationsteorier och liknande att fortsätta. Och skulle säkerligen fortsätta även om de gick ut med det.
Mina uppgifter kommer dock från folk på plats och med hög trovärdighet för mig. Det är vad som hände. Men som sagt, självmord blir aldrig offentligt därför kommer folk fortsätta spekulera från allt ifrån föll från färja till något dolt mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in