2021-12-04, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Vad får dig att tro det?
Känslan, men dom försvinner vid nästa val😉.
Citera
2021-12-04, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbcman
Känslan, men dom försvinner vid nästa val😉.

Vi hoppas! Samt tror Annika kommer hjälpa till med det.
Citera
2021-12-04, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Vi hoppas! Samt tror Annika kommer hjälpa till med det.
😄😄👍
Citera
2021-12-04, 06:59
Medlem
Citat:
Tycker det gått för långt med detta skvaller om Annika. Det är ju rena vuxenmobbningen. Vad fan har vi för nytta av att veta att hon har skuld till fogden eller hade. Tycker påhoppen är för jävliga. Jag är inget fan av henne eller regeringen men hon kommer säkert att göra ett bra jobb.

Du har ingen åsikt om hennes beteende och mobbing av andra? Eller har du lyckats missa hennes Twitter? Det som händer henne nu kan också kallas karma. Och från henne kommer det visa sig att inget gott kommer ut ur den människan. Någonsin.
Citera
2021-12-04, 07:01
Medlem
Citat:
Haha. Ja det får man men tycker du inte det räcker nu 😄

Har du sedan länge sagt samma sak om Ebba Bush eller tycker du det bara för att Strandhäll ligger närmare din egna politiska uppfattning?
Citera
2021-12-04, 07:18
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Förstår inte varför alla finniga tonåringar här i forumet fortsätter hacka på Annika, hon har redan gått vidare med livet och fortsätter skapa fantastiska saker.
Riktigt imponerande hur hon redan dykt ner i mängder av uppgifter och påbörjat arbetet för att bättra vårt samhälle.

Givetvis skrämmande för eliten på FB att någon av det täcka könet kan jobba på så och troligen säkrat väljarna för en lång tid framöver.
Ja du, varför ska ett land utgå från merokrati när man istället kan tillsätta en svagbegåvad kärring?
Det absolut viktigaste är såklart att personen tillhör det täcka könet.
Berätta gärna för oss vad det är för något fantastiskt Annika Strandhäll har åstadkommit utöver att ha kronofogden efter sig.
Citera
2021-12-04, 07:42
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Tycker det gått för långt med detta skvaller om Annika. Det är ju rena vuxenmobbningen. Vad fan har vi för nytta av att veta att hon har skuld till fogden eller hade. Tycker påhoppen är för jävliga. Jag är inget fan av henne eller regeringen men hon kommer säkert att göra ett bra jobb.

Annika Strandhäll är en vidrig människa, en extremt falsk människa, dessutom ointelligent, har du legat under en sten de senaste 10 åren?
Citera
2021-12-04, 08:21
Medlem
Maureliuss avatar
Strandhäll fungerade som en legitimerad torped, med uppdrag ifrån regeringen, att ha ihjäl eller förstöra livet för så många sjuka som möjligt!

https://www.svt.se/nyheter/gransknin...olut-inte-nojd

Hon är snart i klass med Dan Eliasson, att aset nu drabbas av karma är uppenbart!
Citera
2021-12-04, 08:40
Medlem
Helt oavsett, vi kommer få se mer av Strandskatans aktiviteter. Hon är enligt mitt förmenande helt skrupelfri och saknar helt självinsikt och konsekvenstänk. Det kommer mer...jag har hört en del som jag inte än har fått bekräftat men kommer givetvis berätta när jag vet.
Citera
2021-12-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Hot är aldrig någonsin OK, men i en demokrati så har man rätt att både foto, filma och ifrågasätta våra makthavares lämplighet för sina uppdrag.

Ja, precis - och därför kommer någon bli djävligt arg på dem och det får man lösa genom att helt enkelt skydda dem mot angrepp (det finns ju liksom inte några rimliga alternativ till detta).
Citera
2021-12-04, 09:44
Medlem
early.birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Helt oavsett, vi kommer få se mer av Strandskatans aktiviteter. Hon är enligt mitt förmenande helt skrupelfri och saknar helt självinsikt och konsekvenstänk. Det kommer mer... jag har hört en del som jag inte än har fått bekräftat men kommer givetvis berätta när jag vet.

Så att säga, detta är bara en smygfis före lavemanget.
Citera
2021-12-04, 09:45
Medlem
snurresprettiss avatar
Är hon en förtroendevald politiker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in