Citat:
Ursprungligen postat av
Revej
Förstår inte varför alla finniga tonåringar här i forumet fortsätter hacka på Annika, hon har redan gått vidare med livet och fortsätter skapa fantastiska saker.
Riktigt imponerande hur hon redan dykt ner i mängder av uppgifter och påbörjat arbetet för att bättra vårt samhälle.
Givetvis skrämmande för eliten på FB att någon av det täcka könet kan jobba på så och troligen säkrat väljarna för en lång tid framöver.
Jag är varken finnig eller tonåring men är väldigt kritisk.
Den allt överskuggande orsaken är att hon är en av de tre som kämpade för att omyndiga barn ska kunna välja att genomgå kirurgiskt könsbyte utan föräldrars vetskap. Inte förrän den medicinska expertisen slog bakut och visade på självmordsstatistik fick hon vika sig. Dock utan några konsekvenser för förtroendet (eller ens kommentarer) inom S. Nu väntar väl nästa like-jakt. Fasar för vad den månne bliva.
Att hon är regelbunden gäst hos kronofogden är inget graverande i sig, kan drabba hårt arbetande vuxna med pressande arbetsliv. Men i hennes fall ägnades tiden åt twitter-trams och like-jakt. Inget godtagbart skäl i min bok.
V b utseendet ska självklart ingen diskvalificeras för att han/hon är snygg. Och hon är snygg. Däremot har hennes ingrepp gått överstyr så till den milda grad att pannan är slät som en nystärkt skjorta oavsett mimik, ansiktet fillerpumpat som en inoljad fotboll, och ögonbrynen permanent upphissade i pannan i en min som aldrig kan bli "avslappnad". Sorry Annika men nån måste säga det

Detta är inget bra exempel på "stark kvinna".