2021-12-01, 02:58
Medlem
Soterns avatar
Har det gått till kronofogden har det gått väldigt långt. Då måste hon vägrat betala. Först kommer inkassokrav.
Hon verkar riktigt kuslig med de psykopat-ögonen.
Senast redigerad av Sotern 2021-12-01 kl. 03:04.
Citera
2021-12-01, 03:13
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Thomas begick självmord när Annikas otrohet med Morgan "Dvärgen" Johansson kom till hans kännedom (vilket jävla luder), dessutom under mycket lång tid, det var visst även allmänt känt inom S.
Sen sitter Apan hos Skavlan och tycker så synd om sej själv, om hennes två döttrar vilka fick leva med Thomas dåliga mående, men att hon själv var orsak till just den aktiva handlingen av honom tiger horan om.

Annika Strandhäll kommer att straffa ut sej själv, annars blir hon ett lätt villebråd för Borgarna vid nästa års valdebatter.
Hennes IQ måste vara bland de lägsta en Minister haft i Sveriges någonsin.

Här tror jag du har fel. Denna kvinna går bokstavligen över lik för att främja sin karriär.
Säg vad man vill om henne men hon är en ganska slipad debattör. Hon är gränslös på ett jävligt obehagligt sätt och redo att
kasta ur sig nästan vad som helst för att vinna debatten, bära eller brista liksom.

Att hon driver sin exman till självmord är bara ett speedbump, nu kör vi vidare med dvärgen och nya ministerposter!
Citera
2021-12-01, 03:45
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Här tror jag du har fel. Denna kvinna går bokstavligen över lik för att främja sin karriär.
Säg vad man vill om henne men hon är en ganska slipad debattör. Hon är gränslös på ett jävligt obehagligt sätt och redo att
kasta ur sig nästan vad som helst för att vinna debatten, bära eller brista liksom.

Att hon driver sin exman till självmord är bara ett speedbump, nu kör vi vidare med dvärgen och nya ministerposter!

Skulle inte förvåna mig om det kommer fram att hon kallblodigt hade ihjäl honom.
Citera
2021-12-01, 03:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Inte så konstigt att missa räkningar när man är mitt uppe i att ens livspartner tagit sitt liv?
Påminnelse, inkasso, kronofogden men har tid att sitta hos Skravlan m.m. Försök inte du sosse.
Citera
2021-12-01, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Inte så konstigt att missa räkningar när man är mitt uppe i att ens livspartner tagit sitt liv?

Hon var upptagen att snaska Morgan. Självklart missar man räkningar då.
Citera
2021-12-01, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Har det gått till kronofogden har det gått väldigt långt. Då måste hon vägrat betala. Först kommer inkassokrav.
Hon verkar riktigt kuslig med de psykopat-ögonen.

Är inte riktigt på trådämnett. Men om det är staten eller liknande som vill ha pengar så kan du inte ens bestrida det hos KF. Staten anser sig så jävla ofelbar att skulden bara skickas till KF går inte att bestrida. Du får onte inkassokrav.

Skiter du att betala underhålls bidrag till lata fittor så hamnar det direkt hos fogden utan en krona mer än vad som ska betalas.

Räntan är under inflationen.

Så jag som levt med fogden i flera år kan inte köpa på avbetalning, sen stjäl dom årligen min skatteåterbäring.

Jag betalar bara pengar till dom jag ingått avtal med.. Jätteenkelt. Kommer det hit några grisar och stjäl mina saker får dom stryk.
Senast redigerad av Vapengalning8 2021-12-01 kl. 05:27.
Citera
2021-12-01, 05:47
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapengalning8
Är inte riktigt på trådämnett. Men om det är staten eller liknande som vill ha pengar så kan du inte ens bestrida det hos KF. Staten anser sig så jävla ofelbar att skulden bara skickas till KF går inte att bestrida. Du får onte inkassokrav.

Skiter du att betala underhålls bidrag till lata fittor så hamnar det direkt hos fogden utan en krona mer än vad som ska betalas.

Så jag som levt med fogden i flera år kan inte köpa på avbetalning, sen stjäl dom årligen min skatteåterbäring.

Jag betalar bara pengar till dom jag ingått avtal med.. Jätteenkelt. Kommer det hit några grisar och stjäl mina saker får dom stryk.
Du skiter i att betala underhållsbidrag, som är till för att dina barn ska klara sig, och när du tvingas göra rätt för dig så ska grisarna få stryk. Är det dina barn som är grisarna då eller?
Citera
2021-12-01, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapengalning8

Oavsett om du bara av misstag pippade med en psykopat så kan man inte vara annat än en mega-nolla om man inte skäms över att inte betala underhåll till/för sina barn. Vilket jag innerst inne tror att du gör..
Citera
2021-12-01, 06:39
Medlem
dialektikers avatar
Alltså den där förljugna kvinnan. Finns det någon falskare människa.
Hur fan kan hon få jobba på som förtroendevald.
Hon är totalt opålitlig.
Psykopat.
Citera
2021-12-01, 07:00
Strandhällan markerar i sändning att hon hade ingen koll på KF räkningen, men har mycket bra koll
på sin privatekonomi. Man kan bara skratta åt Annikas slarv som kan kosta hennes uppdrag
och trovärdighet ordentligt. Innan en faktura hamnar hos KF, så är det några turer med påminnelser
och inkasso. Med andra ord, Annika Strandhäll har ingen koll på något, en riktig slarver.

Citera
2021-12-01, 07:00
Medlem
RazorKevlars avatar
Säga vad man vill om Skatan men hon håller i varje fall standarden på utbildning inom såsseregimen, en 3-årig gymnasieutbildning på damfrisörslinjen!

Bara i såssarnas Sverige!
Citera
2021-12-01, 07:06
Medlem
SoberZealots avatar
Ja vi får hoppas på att hon är homogen, alltså att hon är lika trogen partiet som sin man. Kommer hon med det mörker hon skapade för sin man, skapa samma mörker för sossarna så är saken biff. En obehaglig kvinna.

När jag ser henne tänker jag på en häst förövrigt på en häst.

En fråga till bättre vetande. Hur är det på miljödepartementet, är det som sodom? Skulle ni släppa er kvinna till att jobba där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in