2020-07-01, 14:48
Medlem
Vedervärdigt. Äckligt. Då vet vi vad som hänt på mannen?
Citera
2020-07-01, 14:49
Medlem
asskissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Är det bevisat att hennes man begick självmord? Min deckarskadade hjärna säger att Morgan kanske tog honom av daga för att han skulle få doppa sin lilla sossekuk som han inte själv sett på många år.
Du tror inte att ludret och mållgan fornikerat sedan länge och att den arme maken fick reda på det under en alkoholdränkt S-Kongress? Att få veta att ens hästansikte till fru särat för den mest osmaklige och dumdryga fanskap som går att uppbringa i sandaler med strumpor, hade knäckt vem som helst. Han är nog dödligt nöjd att att han slapp se de slemmiga äcklen kräla omkring i Visby och byta könsvätskor med varandra.
Citera
2020-07-01, 14:50
Medlem
magpests avatar
Varför känns det som att det var Strandhälls högljudda knullade med dvärgäcklet Morgan som drev Strandhälls sambo in i döden? Hemskt
Citera
Medlem
9797s avatar
Lider något oerhört med Stranhälls barn. Det måste vara tillräckligt traumatiserande att ens pappa väljer att ta livet av sig. Men tänk att när man hämtat sig från den chocken så får man veta att ens nya styvpappa är Morgan Johansson. Stackars barn. Själv hade jag hoppat från närmsta höga byggnad.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Så Annika Strandhälls otrohet med den skallige dvärgen Mogge fick hennes tidigare sambo att ta livet av sig.
Det spekulerades om detta ganska tidigt. Nu blev det bekräftat.... tragiskt. Stackars jävla man.

Ja vafan skall man säga, jag hade nog också knullat henne, men först hade jag gömt undan alla knivarna i köket.
Citera
2020-07-01, 14:51
Medlem
Surt sa räven...det var väldigt vad ni är missunnsamma!
Citera
2020-07-01, 14:54
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Surt sa räven...det var väldigt vad ni är missunnsamma!

Jag håller med.
Hon har knappast dragit nån vinstlott.

En kortväxt, proppmätt och tunnhårig liten pittgubbe.
Vad gör man med en sån?

Citera
2020-07-01, 14:56
Medlem
Härligt. Svarta änkan driver snart Mollgan att ta sig själv av daga. Som regimkritiker är detta glädjande nyheter.
Citera
2020-07-01, 14:59
Bannlyst
Jag skulle gärna straffknulla Strandhäll, hon är sexig.
Klart att hennes tog livet av sig när han blev brädad av en skallig dvärg från Skåne 🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
2020-07-01, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Så Annika Strandhälls otrohet med den skallige dvärgen Mogge fick hennes tidigare sambo att ta livet av sig.
Vart tog tidigare mannens ansvar för sitt liv vägen?
Citera
2020-07-01, 15:02
Medlem
Känns ändå sjukt att ha en Johanna Möller i regeringen som nu dessutom har lirkat till sig ett nytt offer som också sitter i regeringen.

Lovar att Strandhäll ser sig själv nu som Sveriges svar på paret Clinton.
Citera
2020-07-01, 15:03
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Morgan är ett retarded miffo. Kan inte tänka mig att en enda kvinna kan tända på honom. Han har väl troligen använts sig av miffots enda taktik - låtit Annika gråta ut, lyssnat och varit förstående. Jag har själv träffat henne ett antal gånger sedan hennes man tog sig själv av daga - och jag misstänker att detta är ganska nytt. Hon var ledig i julas 100%.

Mollgan har väl en fet paycheck att kvittera ut varje månad också? Sådant brukar ju vara attraktivt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in