2022-09-13, 12:27
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Annika Strandhäll hade i alla fall push-up bh igår när hon blev intervjuad i svt vid barbordet.

Strandhällan blir väl arbetslös nu ..
Någon som har lust att anställa henne? Trodde väl inte de
Citera
2022-09-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk

Skulle kunna anställa Annika på timmar, lite då o då, rätt vanligt i dessa tider
Citera
2022-09-13, 13:23
Medlem
What-the-hecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk

I avsaknad av intresse har jag inte läst Socialdemokraternas riksdagslista. Men jag antar att hon fortsatt kommer att bli en knapptryckare, en riksdagshen. Om den inkomsten räcker för henne återstår att se.

Men i övrigt har PK-eliten alla dessa PK-företag att vända sig till. Annika är djupt insyltad i "roffa åt sig och sko sig själv"-beslut, så det blir nog inga problem.
Citera
2022-09-13, 13:28
Medlem
What-the-hecks avatar
Citat:
Skulle kunna anställa Annika på timmar, lite då o då, rätt vanligt i dessa tider

Till vadå? Matematiska eller analytiska uppdrag? Eller menar du rent fysiskt, hon är rätt avdankad...
Senast redigerad av What-the-heck 2022-09-13 kl. 14:23.
Citera
2022-09-13, 14:34
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-the-heck
Till vadå? Matematiska eller analytiska uppdrag? Eller menar du rent fysiskt, hon är rätt avdankad...

Knulla skiten ur henne, vad trodde du?
Citera
2022-09-13, 15:22
Medlem
Kongruensbojds avatar
Minns nån meme från 2018 där någon lustigkurre klippt in Strandhällskans huvud på en glamourmodell och utnämnt henne till ”bimbominister”. Då blev hon inte glad.
Citera
2022-09-13, 15:39
Medlem
Barentss avatar
Hennes gamla yrke hårfrisörska är en rätt tuff bransch. Men jag hade kunnat tänka mig att hon fick ta i min kalufs.
Citera
2022-09-13, 15:39
Medlem
Barentss avatar
Citat:
En timme varje fredagskväll. Beror iofs på hur billig hon är.
Citera
2022-09-13, 16:13
Medlem
Vobblers avatar
Concerta-Annika verkar ha sprungit och gömt sig efter den tunga valvakan. Ska faktiskt bli skönt att slippa den där stissiga damen i fortsättningen.
Citera
2022-09-13, 17:20
Citat:
Ursprungligen postat av What-the-heck
När hennes sambo och far till hennes barn tog livet av sig gjorde Annika timeout. Hon hoppades på att uppmärksamheten skulle svalna. En månad senare gravsattes sambon och exakt då, samma dag skrevs ett brev till regeringen. Det adresserades till ett antal ministrar men även till ett stort antal fackpampar inom LO's fackförbund. Några dagar senare (kanske 3) tvingades Strandhäll att avgå.

Jag har själv fått läsa brevet och jag är helt säker på att det är orsaken till hennes avgång. Brevet kommer att komma ut förr eller senare. Vid ett regeringsskifte kanske...

PS. Det är dags att börja rota i socialdemokraternas sunkiga aktiviteter.

Tack för givande inlägg i tråden-bra gjort.
Citera
2022-09-13, 17:30
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Tack för givande inlägg i tråden-bra gjort.
Hmmm, givande på vilket sätt?
Någon (oklart vem) har skickat ett brev (oklart innehåll) till regeringen (oklart vem i regeringen) och fackpampar (oklart vem).
Ett påstående (utan att backas upp) om att hon tvingats avgå.
Och sedan slutklämmen där skribenten vill att någon annan (inte skribenten själv alltså) ska börja rota.

Har man läst brevet och är så tydlig med att det är orsaken till att hon avgick så borde man iallafall komma ihåg lite mer än: "skrevs ett brev".
Citera
2022-09-13, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Knulla skiten ur henne, vad trodde du?

Det gör hon ju gratis med kreti och pleti så varför betala? Enligt tidigare inlägg raggade hon öppet på krogen på årets Almedalen. Så det lär ju inte vara en engångsföreteelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in