2021-12-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Det gör väl alla? Kreti och pleti är ju "vem som helst" eller "allt och alla".

Jag är mest nyfiken på om det stämmer. Vore lagom pinsamt för Strandhäll om det inte gör det. Riks är ju redan en pinsam kanal som det är och det skulle knappast förvåna mig om det stämmer, men en liten del av mitt skadeglada jag vill verkligen se alla upprörda twittrare fly med svansen mellan benen när de märker att deras impulskontroll brast till den gräns att man inte ens villa vänta på att få uppgifterna bekräftade.

Hahaha! Försöker hon slingra sig nu?
Citera
2021-12-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Så nu tillhör vi "kreti och pleti." enligt Strandhäll.
Haha, reagerade också på det.
Citera
2021-12-02, 23:02
Medlem
Kreti o pleti betyder vem som helst ??
Citera
2021-12-02, 23:03
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Hahaha! Försöker hon slingra sig nu?
Det tror jag inte. Jag är mest nyfiken på om det är bekräftade uppgifter eller inte. Än så länge har vi (vad jag vet) bara hennes tweet att gå på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Kreti o pleti betyder vem som helst ??

Ja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Ja.
Okay
Citera
2021-12-02, 23:04
Medlem
Fan, sjukt att South Park har ett avsnitt för detta, alltid steget före.

Säsong 18, Episod 5: Magical Bush.
Citera
2021-12-02, 23:05
Medlem
Är inte hon tillsammans med morgan ??
Citera
2021-12-02, 23:09
Medlem
Kryptos avatar
Enligt https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ar-gar-gransen

”Att programledaren för SD-riks väljer att publicera drönarbilder över mitt hus och därmed gör det möjligt för fler av hennes följare och sympatisörer att identifiera var jag bor är obehagligt och överskrider gränsen för vad som är anständigt. Representanter för andra riksdagspartier agerar inte såhär”.

Vet hon inte om att en enkel sökning på ratsit, hitta.se eller dylik sida pekar ut hennes adress och inkluderar flyg-/satellitbilder över hennes fastighet?
Citera
2021-12-02, 23:11
Medlem
Läskigt när folk söker på ditt namn!
Citera
2021-12-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto

”Att programledaren för SD-riks väljer att publicera drönarbilder över mitt hus och därmed gör det möjligt för fler av hennes följare och sympatisörer att identifiera var jag bor är obehagligt och överskrider gränsen för vad som är anständigt. Representanter för andra riksdagspartier agerar inte såhär”.

Vet hon inte om att en enkel sökning på ratsit, hitta.se eller dylik sida pekar ut hennes adress och inkluderar flyg-/satellitbilder över hennes fastighet?

Att hon inte vet förvånar mig inte med journalisten borde ju vetat om det.

Tog mig 1 minut att kolla in hennes hus på Värmdö och se alla flyttkartongerna i garaget.
Citera
2021-12-02, 23:15
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto

Haha. Ja, en ganska tramsig kritik. Klart som fan det är över gränsen och den där programledaren känns genuint blåst (typ som Strandhäll), men hon kan inte vara så dum att hon tror man inte kan ta reda på var hon bor utan drönarbilder. Faktum är att dessa bilder sannolikt är det mest komplicerade sättet av alla att ta reda på det. Kan vara vilket jävla hus som helst, i princip.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in