2021-12-01, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Om det kommer fram något saftigt skvaller av lite dignitet om henne lovar jag att avregistrerar mig från detta forum.

Varje gång jag ser henne funderar jag osökt på om det inte är världens ordentligaste människa jag har framför ögonen.

Jag tror ärligt talat inte ens hon har spolat ner en tampong i toaletten eller låtit någon liten plastdetalj följa med pappret ner i pappersåtervinningen.

Vad gör du kvar här?
Citera
2021-12-01, 21:46
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomayee
Varför är hon så hatad? Min bild är ganska positiv av henne. Rak och tydlig, charmig. milf.
Känns som hon får mer hat än andra kvinnor i politiken. Bara gå in på Annies sociala medier så är det uppenbart att hon är spritt språngande, borde vara mer oroande att en sådan galning får någon som helst makt. Eller Ebba hon är ju förfan religiös! då känns det mycket tryggare med en minister med någon betalningsanmärkning.

Ingen som hatar stackars strandhugget för en betalningsanmärkning. Det är nog inte så mycket hat mot henne själv alls egentligen. Hon är lite härlig som ett kl 02 ragg. Vilket hennes ex fick erfara.

Det folk hatar är att hon får sitta och styra landet, helt sjukt.

Hon är en person var enda merit är att vara lojal sosse. Hon väcker känslor pga sin breda mun och småkåta packade uppsyn.
Hon ljuger obehindrat och är illojal i sin familj, dvs låg moral. Sossepartiet är hennes egentliga familj. So. Jag alla sossar sätter hon sossarna före Sverige och svenskarna alla dagar i veckan.
Somalia, Kurdistan, afghan, varsågod svenska skattepengar, rösta på Sssssssss
Citera
2021-12-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomayee
Varför är hon så hatad? Min bild är ganska positiv av henne. Rak och tydlig, charmig. milf.
Känns som hon får mer hat än andra kvinnor i politiken. Bara gå in på Annies sociala medier så är det uppenbart att hon är spritt språngande, borde vara mer oroande att en sådan galning får någon som helst makt. Eller Ebba hon är ju förfan religiös! då känns det mycket tryggare med en minister med någon betalningsanmärkning.

En positiv bild av henne? 😩 Har du rökt nåt jävligt starkt?
Citera
2021-12-01, 22:05
Medlem
Tittar man vad som skrivs nu så kastar hon verkligen sin avlidne före detta under bussen. Allt är hans fel. Och var det inte det så var det att det var tuffa år. Det var det såklart, men den förklaringen faller ju på att hon missat en del pågående också. I så fall är hon ju definitivt inte nog på banan än för den typen av jobb.

Det är nästan lite osmakligt.
Citera
2021-12-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Hon hade ju kunnat styra upp detta men att neka i aktuellt var ju dumt.
Anders Lindberg twittrar Inte om det innebär att det gör ont.

Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Exakt, nu är nästan allt hopp ute om att vända skutan innan valet.

Till och med Lena Mellin påtalade Strandhälls lögn.

Måtte det bli en ny, mer verklighetsförankrad regering nu, helst igår! 😣
Drevet drivs huvudsakligen från Aftonbladet, så det är givetvis en intern affär inom sossarna.

Vem tjänade mest på att Mona Sahlin avslöjades som fifflare (mer än svenska folket)? Kanske den som faktiskt tog över som statsminister? Vem kommer att ta över Strandhälls ministerpost?
Citera
2021-12-01, 22:09
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Tittar man vad som skrivs nu så kastar hon verkligen sin avlidne före detta under bussen. Allt är hans fel. Och var det inte det så var det att det var tuffa år. Det var det såklart, men den förklaringen faller ju på att hon missat en del pågående också. I så fall är hon ju definitivt inte nog på banan än för den typen av jobb.

Det är nästan lite osmakligt.

Äh det skulle vem som helst gjort om man var i hennes situation
Har lärt mig att de flesta människor skyller i från sig för att rädda sig själva.
Mänskligt!
Citera
2021-12-01, 22:10
Medlem
outback4s avatar
Nu är det snart kört för ASet, tv4 körde första 7 minuterna med psykopatens alla lögner.
Citera
2021-12-01, 22:19
Medlem
ziggarillens avatar
Jag misstänker att klimatminister Strandell är en notorisk lögnerska med psykopatiska drag. Därav så hoppade hennes f.d från färjan vilket inte är ovanligt då dessa partner är hjärntvättade. Hon ljög friskt i gårdagens nyhetsprogram och ingen normal människa skulle vara så iskall och fortsätta ljuga i det läget. Att sen kasta all skuld på sin döde man visar prov på hur beräknelig hon är. Vidrigt.

Haggan Maggan är också läskig som försvarar både tafsaren Enroth och lögnhalsen Strandell och låter dom sitta kvar och styra detta plågade land. Kan inte vara trevligt att vara trogen sosse med detta pack till regering. Skulle skämmas som fan att erkänna nåt liknande då (S) står för white trash.
Citera
2021-12-01, 22:19
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Idioten Strandhäll vår miljöminister visste inte ens om hur många kärnkraftverk vi har eller hur många som lagts ned. Vilken tok och jag är mållös. En miljöminister som inte läst in sig på Sveriges energifråga och energiproduktion!

Hur många kärnkraftverk har stängs ner och hur mång är i drift?
Idioten Strandhäll säger vi stängt ned två av tre i drift. (hon svarar diffust och dumt).
Korrekt svar är: sex nedstängda och sex är kvar i drift.

Källa: 4:45 här:
https://www.youtube.com/watch?v=9GQwBLProrw

Jag vill göra en bakåtvolt! Så dumt är det här. Vilken tokkärring och komplett IQ-befriad-fiskmås-idiot vi har till miljöminister! Hon heter Annika Strandhäll - hon är så dum så att klockorna stannar.
Delar din uppfattning. Ingen fan av Bolund men han hade haft koll på den frågan.
Citera
2021-12-01, 22:22
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Fast om det var sambon som skötte ekonomin, och dolde problemen för henne så är det väl fullt logiskt? Säger inte att det är så, men inte fan är det omöjligt.

En äkta hardcore feminist som hon ska väl för fan kunna sköta sin ekonomi. Skylla på sitt ex som tog livet av sig är ju smakfullt. Fy fan vilken jävla bimbo bitch hon är.
Citera
2021-12-01, 22:34
Medlem
Bajjamannen87s avatar
För att få en betalningsanmärkning måste man väl underteckna att man mottagit föreläggande? Hon hade anmärkning 2013 på 16000 kr men hävdar alltså att maken skötte ekonomin. Han förfalskade alltså hennes namnteckning?
Citera
2021-12-01, 22:43
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
För att få en betalningsanmärkning måste man väl underteckna att man mottagit föreläggande? Hon hade anmärkning 2013 på 16000 kr men hävdar alltså att maken skötte ekonomin. Han förfalskade alltså hennes namnteckning?

Hon ska meddela att hon är delgiven.

https://kronofogden.se/nagon-har-ett...-du-ska-betala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in