2021-12-02, 23:19
Medlem
Kryptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyus
Att hon inte vet förvånar mig inte med journalisten borde ju vetat om det.

Tog mig 1 minut att kolla in hennes hus på Värmdö och se alla flyttkartongerna i garaget.

Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Haha. Ja, en ganska tramsig kritik. Klart som fan det är över gränsen och den där programledaren känns genuint blåst (typ som Strandhäll), men hon kan inte vara så dum att hon tror man inte kan ta reda på var hon bor utan drönarbilder. Faktum är att dessa bilder sannolikt är det mest komplicerade sättet av alla att ta reda på det. Kan vara vilket jävla hus som helst, i princip.

Exakt min tanke! *Face palm*
Citera
2021-12-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
Exakt min tanke! *Face palm*

https://www.hitta.se/kartan/dronarbi...86525fc16e!m=1
Citera
2021-12-02, 23:25
Medlem
Damage Control från Strandhäll failade. Jobbigt läge.
Citera
2021-12-02, 23:27
Medlem
Yinool0401s avatar
Vart är drönarfilmen? Flashback sover, pinsamt????!!
Citera
2021-12-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Haha. Ja, en ganska tramsig kritik. Klart som fan det är över gränsen och den där programledaren känns genuint blåst (typ som Strandhäll), men hon kan inte vara så dum att hon tror man inte kan ta reda på var hon bor utan drönarbilder. Faktum är att dessa bilder sannolikt är det mest komplicerade sättet av alla att ta reda på det. Kan vara vilket jävla hus som helst, i princip.
Typiskt SD. Men fet går hem hos pöbeln
Citera
2021-12-02, 23:32
Medlem
Drönarfilm, var är Strandhäll!?,
Citera
2021-12-02, 23:46
Medlem
hyssasess avatar
Larvigt och dåligt av Riks att göra detta och jag hoppas det är något som SD tar starkt avstånd från. Okej att ge sig på sina meningsmotståndare i debatter och kanske nån liten pik om nån sagt något riktigt dumt men tycker detta är över gränsen med råge att gå på någons hem som detta faktiskt är.
Citera
2021-12-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Larvigt och dåligt av Riks att göra detta och jag hoppas det är något som SD tar starkt avstånd från. Okej att ge sig på sina meningsmotståndare i debatter och kanske nån liten pik om nån sagt något riktigt dumt men tycker detta är över gränsen med råge att gå på någons hem som detta faktiskt är.

Vad gjorde SD?
Citera
2021-12-02, 23:57
Medlem
Inte fan krävs det en drönare vart en person bor... Hört talas om internet ?
Citera
2021-12-03, 00:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NalensOga
Allt det här snacket om kronofogden! Bara för att man hamnar där betyder det inte en betalningsanmärkning. Läs på.
Men är ärligt talat inte det minsta förvånad över att hon ”glömt” betala fakturorna. Vi snackar om en person som jobbat på höga chefsposter på fackförbund och inom regeringen och därmed ALLTID haft assistenter, sekreterare, kollegor och stackars Säpo som får springa och göra ärenden åt henne. Utan att kunna avslöja källan så vet jag att hon flera gånger fått Säpo att hämta klänningar från kemtvätten till henne. Skulle inte förvåna mig om det är en stackars assistent som får kicken nu för att denne glömt betala Strandhälls fakturor åt henne
Du får nog läsa på själv!
Självklart måste man ha hamnat hos kronofogden innan man får en betalningsanmärkning.
Nu har hon ju själv sagt att hon missat betalningarna, och skyllt på maken.
Men du har dålig koll ser jag.
Läs länk nedan, så kanske du lär dig något?

https://www.creditsafe.com/se/sv/kon...nmarkning.html
Citera
2021-12-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Min spontana tolkning är att det är ett hånskratt;
--Och du tror att du är med i bästa tjejgänget, det är du inte!

Kan ju vara så att det är han, Morgan Johansson, som använt påtryckningar för att Strandhäll skulle få den position hon har.
Och nu hänger hon av honom.

Inte omöjligt att du har rätt.

Känns nästan som att hon kanske använt honom lite som en förbrukningsvara och lite av en schackpjäs för att komma framåt?
Citera
2021-12-03, 00:22
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases

Hennes adress är ju offentlig på söksajter så den kan inte vara hemlig. Man kan få dessa "drönar"filmer på flera av dessa öppna söksajter. Så det verkar ju inte vara ett dugg känsligt utan tvärtom så är det ju helt offentligt för vem som helst att ta del av. Hon vill bara ha sympati och vända korten med sitt enorma SD-hat som den skitkärringen besitter. När Jimmie Åkessons hus blev utsatt för äggkastning och raketbeskjutning så var det bilder i många tidningar.

Tydligen var det inte fel eller känsligt när andra medier filmat politikers bostäder med drönare och vid brott? Är det här också hemskt, fruktansvärt och farligt? Såna här artiklar finns det flera av, bara ett exempel i mängden:

"Vilken partiledare har den här sommarstugan i Örnsköldsvik?"
"Vilken partiledare bor i ett av de här husen på Värmdö?"
"Vilken partiledare bor i en villa från 1926 på den här gatan i Strängnäs?"
"Vilken partiledare bor i en av villorna i Nacka på bilden?"

https://www.byggahus.se/quiz/121-hur-bor-partiledarna

"Vilken partiledares hus i Sölvesborg blev attackerat genom att man sköt raketer och kastade ägg mot fasaden?"

https://www.byggahus.se/sites/defaul...?itok=LzXdoXQM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in