2021-11-30, 22:28
Medlem
*Skulder till Kronofogden...
*Hennes ”sambo” tog nyss livet av sig.
*Hon verkade inte så berörd av detta.
*Blev ihop med muppen M. Johansson snabbt efteråt.
*Ser ut som en psykopat

Nåt är riktigt skumt med detta.
Bara nu i dagarna blev en ”häxa” dömd för att ha mördat sin sambo:

(FB) 50-åring död i utbrunnen bil 17/12 -18, Hedlandet Eskilstuna. Exet häktas för mord.
Citera
2021-11-30, 22:29
Medlem
otellos avatar
Hur i helvete kan vi ha ministrar som jagas av kronofogden??? Jag känner inte en enda människa som hamnat hos kronofogden, det är väl bara pundare och misslyckade egenföretagare som hamnar där?
Citera
2021-11-30, 22:35
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Hur i helvete kan vi ha ministrar som jagas av kronofogden??? Jag känner inte en enda människa som hamnat hos kronofogden, det är väl bara pundare och misslyckade egenföretagare som hamnar där?

Om du är hos kronofogden får du inte bli polis, men du får bli minister tydligen. Bra att veta.
Citera
2021-11-30, 22:37
Medlem
Thunderaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Varför tycker du det? Jag tycker hon verkar smart

Har du läst hennes Twitter?
Citera
2021-11-30, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Om du är hos kronofogden får du inte bli polis, men du får bli minister tydligen. Bra att veta.

Kör inte SÄPO kontroll på blivande ministrar, kan vara lätt för utlänska underrättelsetjänster att utnyttja strandhälls inkompetens eller behov av pengar-

Sen jävligt konstigt att hennes man "tog" livet av sig, veckan efter stoltserade strandhäll med morgan pyssling glad och kär Jag får psykopatvibbar på henne.
Citera
2021-11-30, 22:42
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Varför tycker du det? Jag tycker hon verkar smart
Vad har hon sagt som verkar smart?
Citera
2021-11-30, 22:47
Medlem
halaltarzans avatar
Från svt.se.....

Citat:
Enligt Aftonbladet har den nya klimatministern två obetalda räkningar som nu gått till inkasso och resulterat i betalningsförelägganden hos kronofogden.
Den ena kommer från ett företag som i somras fyllde Annika Strandhälls utomhusbadkar med vatten men som ännu inte fått fullt betalt. Återstående 871 kronor har gått vidare till inkasso och sedan kronofogden.

Det där lät ju högst intressant.....
Senast redigerad av halaltarzan 2021-11-30 kl. 22:50.
Citera
2021-11-30, 22:48
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaccinDodar
Kör inte SÄPO kontroll på blivande ministrar, kan vara lätt för utlänska underrättelsetjänster att utnyttja strandhälls inkompetens eller behov av pengar-

Sen jävligt konstigt att hennes man "tog" livet av sig, veckan efter stoltserade strandhäll med morgan pyssling glad och kär Jag får psykopatvibbar på henne.

Nja, folkvalda får nog inte hindras att utföra sitt värv (så vitt jag vet), det vore inte särskilt rättvist. Däremot kan du nog glömma känsligare poster som politisk tjänsteman om du har skulder hos fogden, eller på annat sätt är lätt att utpressa.
Citera
2021-11-30, 22:50
Medlem
Kallas internt för
Citat:
Bommerviks bästa kuksugare
Citera
2021-11-30, 22:52
Medlem
Görs ingen säkerhetskontroll av ministrar? I USA gås ju allt igenom innan de bekräftas.

Att hamna hos Kronofogden kan sätta stopp för att få även en del relativt enkla jobb. Men att styra Sverige går bra?
Citera
2021-11-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Nja, folkvalda får nog inte hindras att utföra sitt värv (så vitt jag vet), det vore inte särskilt rättvist. Däremot kan du nog glömma känsligare poster som politisk tjänsteman om du har skulder hos fogden, eller på annat sätt är lätt att utpressa.

Ministrar är väl inte folkvalda?
Citera
2021-11-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Från svt.se.....

Det där lät ju högst intressant.....
Vad som, om möjligt, är mer förvånande än att någon har ett ”utomhusbadkar”, är att någon faktiskt betalar hundratals, eller rentav tusentals, kronor för att fylla det med vatten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in