2022-09-01, 08:50
Avstängd
FindAways avatar
Jag skulle mycket väl kunna knulla ur henne den Såssiga attityden hon svänger sej med.
Citera
2022-09-01, 08:50
Vad ska denna 47 åriga Annika ta sig till efter valet, hårfrisörska igen?

Då sossarna bojkottar henne i valcirkusen för hon kunde ev. skrämma bort väljare,
tolkar det som hon blir en arbetslös fd. politiker efter valet.
Citera
2022-09-01, 08:54
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Vad ska denna 47 åriga Annika ta sig till efter valet, hårfrisörska igen?

Då sossarna bojkottar henne i valcirkusen för hon kunde ev. skrämma bort väljare,
tolkar det som hon blir en arbetslös fd. politiker efter valet.

Nej, nej hon är som finporslinet som tas bort under festen.
När valet väl är över kommer hon fram igen.
Citera
2022-09-01, 08:59
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort

Finporslinet må så hända, frågan om hon är en överlevare som verka klarar sig i alla väder.

Citera
2022-09-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Finporslinet må så hända, frågan om hon är en överlevare som verka klarar sig i alla väder.

Överlevare = har flera hållhakar, troligen inte av intellektuell karaktär, snarare sexuell.
Citera
2022-09-01, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort

Det tror jag också. Sossarna behöver dessa värdelösa individer som frontfigurer för att andra som styr i det fördolda inte ska ”smutsa” ner sig.

Finns ju hur många som helst som är frontfigurer. Men bakom kulisserna styr ett fåtal.
Citera
2022-09-02, 19:25
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
S är ett av partierna som jag inte helt har avskrivit, men personer som Strandhäll på en så tung position talar för att Se INTE blir aktuellt. Troligen blir det L istället även om jag tycker dom har vart dåliga med skolpolitiken. Systemet med förstelärare är ett skämt. Om man stöter på en lärare som man tydligt uppfattar som lite för överbesservisser gärna med lite grandios framtoning så kan man ge sig faan på att det är en förstelärare. Stöter man på en inkännande (som ofta är väldigt viktigt med barn) och kunnig lärare så har jag slutat att förvånas att dom inte är förstelärare. Givetvis är detta min uppfattning om korrelationen, men har sprungit på rätt många lärare genom åren.

Intressant, lika intressant men helt tabu att yppa offentligt är att problemen i en skola helt står i proportion till andelen unga muslimska män som går på skolan. Inga muslimska män = inga eller ytterst hanterliga problem.
Senast redigerad av Ringhals3 2022-09-02 kl. 19:27.
Citera
2022-09-02, 19:30
Medlem
JamesFs avatar
Ett praktexemplar av en politiskt förståndshandikappad kvinna
Citera
2022-09-02, 20:02
Medlem
TröttSvensks avatar
Ambassadör på Cuba.
Citera
2022-09-04, 08:26
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Jag har aldrig röstat S tidigare, men tycker Margareta inger förtroende. Om det inte vore för att hon skulle ha med MP och V så skulle jag klart göra det. Problemet är högerpartierna inte känns så lockande. Lurade tidigare på KD men vill inte rösta på en brottsling som borde tänkt efter innan hon drog på sig en förtalsdom. Rattar hon politiken likadant? Ulf förstår jag inte hur han blev vald av M. SD kommer att urholka demokratin. Svenska mästare i riksdagsvildar och har stora problem att få in stabila människor som representanter. L kan vara en lösning. Johan verkar eftertänksam men tveksamt om han kan hålla igen mot rejäla galenskaperna från SD.

Margareta 🤔
Citera
2022-09-04, 11:36
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Jag har aldrig röstat S tidigare, men tycker Margareta inger förtroende. Om det inte vore för att hon skulle ha med MP och V så skulle jag klart göra det. Problemet är högerpartierna inte känns så lockande. Lurade tidigare på KD men vill inte rösta på en brottsling som borde tänkt efter innan hon drog på sig en förtalsdom. Rattar hon politiken likadant? Ulf förstår jag inte hur han blev vald av M. SD kommer att urholka demokratin. Svenska mästare i riksdagsvildar och har stora problem att få in stabila människor som representanter. L kan vara en lösning. Johan verkar eftertänksam men tveksamt om han kan hålla igen mot rejäla galenskaperna från SD.

Det jag läser ut av detta är att du verkar hyfsat indoktrinerad av massmedia och den bild S vill föra ut.

Andersson gör ingenting utan Riksdagens två mest extrema partiers stöd. Vänstern sprungen ur kommunismen med massmord, totalitära systemkrascher världen över samt MP som nu hellre vill att folk fryser ihjäl än att slå på elen.

Har inte det minsta intresse att övertyga dig om vare sig det ena eller andra, men att ens betänka att partier som drivit Sverige i absoluta botten på 8-år är tyvärr något av en dumförklaring av dig själv.

Summering: En politiker skall analysera och därefter agera, dennes aktion skall ge ett resultat. Det är på dessa resultat (eller avsaknad av dem) vi väljer nya ledare till landet vid nästa val. Pilens riktning har under 8-år fört oss rakt ner i diket.

“Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results.” Albert Einstein.
Senast redigerad av Nixter 2022-09-04 kl. 11:41.
Citera
2022-09-05, 10:38
Medlem
eternussermos avatar
Annika har åkt taxi för närmare en halv miljon. Överlägset mest av alla politiker i landet:
https://morgonposten.se/2022/08/31/a...ronor-hemliga/

Annika Strandhäll kan alltså inte själv, eller genom sin pressekretare förklara varför hon åkt taxi för 423 089 kronor under mandatperioden – det är hemligt – det har att göra med en ”säkerhetsrekommendation”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in