2020-07-01, 19:22
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Hur länge har dom knullat då?

Hur längesedan var det hennes man begick självmord?

Där var väl uppgifter om att folk sett henne i Stockholm med både dvärgen och Ygeman en och en här på Flashback? Ett par månader innan mannen hängde sig.

Jevlar vad hon klättrar/knullar sig uppåt i såssarnas adelskalender den lilla Hisinge-ungen, nästan som Monas klassresa. Först en ABF-chilenare i Göteborg, sedan en handelsjurist på Försäkringskassan och nu en justitieminister med examen i statsvetenskap. Vad är nästa steg, en livvakt från Balkan?
Citera
2020-07-01, 19:23
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ungen = dvärg, flint, 1 meter bred käft och med ögon som ser ut att ploppa ut vilken sekund som helst.
Jag tänkte mer på det inre.
Först gener från dessa två exemplar och sedan även uppfostrad av dem. Låter inte så där jättekul, va?
Senast redigerad av araka 2020-07-01 kl. 19:26.
Citera
2020-07-01, 19:32
Medlem
Wajis avatar
Nu har jag läst tråden från början. Blir allt mer klart att Strandhäll vänsterprasslat ett bra tag och maken tog sitt liv när han fick reda på det Man klart se att en del skribenter hade koll direkt.

Usch. Jag blir faktiskt förbannad för hennes agerande är faktiskt jävligt lågt.
Citera
2020-07-01, 19:34
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Hur länge har dom knullat då?

Hur längesedan var det hennes man begick självmord?

Kolla tråden från börja. Flera skribenter skriver om hennes otrohet när mannen levde och någon skrev någon dag innan hans död att huset lär ligga på hemnet inom kort
Citera
2020-07-01, 19:38
Medlem
Guld-Jussis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Nu har jag läst tråden från början. Blir allt mer klart att Strandhäll vänsterprasslat ett bra tag och maken tog sitt liv när han fick reda på det
Men herregud människa, man tar väl inte livet av sig för att ens partner vänstrar? Det ligger psykisk ohälsa bakom.
Citera
2020-07-01, 19:41
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
Men herregud människa, man tar väl inte livet av sig för att ens partner vänstrar? Det ligger psykisk ohälsa bakom.

Vi kan notera att folk tagit livet av mindre saker. Så kom inte säg att ens partner som haft i ca 20 år vänsterprasslar och hittat någon annan inte spelar in som en faktor
Citera
2020-07-01, 19:45
Medlem
Guld-Jussis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Vi kan notera att folk tagit livet av mindre saker. Så kom inte säg att ens partner som haft i ca 20 år vänsterprasslar och hittat någon annan inte spelar in som en faktor
Jag kan garantera dig att en person med god psykisk hälsa inte tar livet av sig för en sådan sak. Däremot kan det finnas med som en faktor bland andra som accelererar ohälsan men det är en helt annan sak.
Citera
2020-07-01, 19:48
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
Jag kan garantera dig att en person med god psykisk hälsa inte tar livet av sig för en sådan sak. Däremot kan det finnas med som en faktor bland andra som accelererar ohälsan men det är en helt annan sak.

Där håller jag med dig till 100% då jag känner personer som har/haft psykisk ohälsa. Men jag känner mig övertygad om Annikas beteende utlöst en faktor och han kommit på henne ha affärer med andra.
Citera
2020-07-01, 20:05
Medlem
Kan hon ha haft honom redan innan maken dog? kan hans självmord bero på det?
Citera
2020-07-01, 20:20
Medlem
Alonens avatar
Detta är ett psykopatluder på hög nivå.
När hennes ex gick bort, satt hon i otaliga tv-soffor, Skavlan etc.
Hon gör allt för att hamna i fokus.

Än mer skrämmande är att hon suger av justitieministern - innan hennes ex ens har kallnat!

Verkligheten kommer att fånga henne tidsnog...
Senast redigerad av Alonen 2020-07-01 kl. 21:11.
Citera
2020-07-01, 21:18
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Där var väl uppgifter om att folk sett henne i Stockholm med både dvärgen och Ygeman en och en här på Flashback? Ett par månader innan mannen hängde sig.

Jevlar vad hon klättrar/knullar sig uppåt i såssarnas adelskalender den lilla Hisinge-ungen, nästan som Monas klassresa. Först en ABF-chilenare i Göteborg, sedan en handelsjurist på Försäkringskassan och nu en justitieminister med examen i statsvetenskap. Vad är nästa steg, en livvakt från Balkan?
Hisingen? Hon är väl från Bergsjön?
Citera
2020-07-01, 21:30
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/str...-madde-daligt/

Hon hade en ny lägenhet klar veckan innan "sambons" sjävmord, så Morgan var nog med i bilden redan då misstänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in