2020-07-01, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Hur kan man tycka det tycka den där är snygg, ser ju ut som en apa (stort utstickande käkparti), hade hon haft en annan undre ansiktshalva hade hon kunnat se bra ut, nu ser hon ju ut som en kvinnlig Ken (men det finns ju andra fördelar med en stor käft ) kaka söker maka, hoppas hon inte sätter kvinnliga griller hos honom gällande migrationspolitiken bara, där hon är en av dem som toppar identitetspolitiksvansinnet hos sossarna.

Det kan inte gå bra för dig med tjejerna... du ser inte det sexiga i henne utan fular till det i ditt huvud. Du kommer ha svåra problem med det motsatta könet.
Citera
2020-07-01, 16:50
Medlem
mr.demons avatar
Undrar vad fan hon ser i lilla Morgan. Morgan är en konflikträdd vidrig liten mupp! Han ser så dum ut när han försöker att se arg ut. Typ kisar med ögonen som ett skånskt kiosk mongo. Vad fan ser hon i honom.
Citera
2020-07-01, 17:02
Medlem
Hur länge har dom knullat då?

Hur längesedan var det hennes man begick självmord?
Citera
2020-07-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
finns ju spaltmeter o läsa på flashback om hennes förehavanden i riksdagen

VA? Verkligen? Kan ngn länka snälla eller posta ett axplock? Menar ni att hon är flörtig?
Citera
2020-07-01, 17:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Har AS nya pojkvän flyttat sina pinaler hem till henne nu?

Eller är "samboskap" något hon vill undvika med tanke på den tidigare sambons rätt underliga bortgång?
Citera
2020-07-01, 18:09
Medlem
Pannknackarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Tror nog att detta förhållandet pågått en längre tid.. även innan maken tog sitt liv.. hon hade ju redan begärt skillsmässa innan han dog, och det florerade redan rykten då att det kunde finnas skäl till att maken inte ville leva längre.. Nu har dom fått avvakta med att komma ut med denna nyheten men när Strandhäll.. gick ut i pressen för bara någon vecka sedan, att hon såg framemot att hitta kärleken igen... så tänkte då jag att det dröjer inte länge innan något kommer fram.. Och det gjorde det nu...

De där är även min teori..
Citera
2020-07-01, 18:18
Avstängd
Knivur-273s avatar
Lika barn leka bäst, säger ett gammalt Svenskt talesätt.
Citera
2020-07-01, 18:24
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jag tycker att det är vedervärdigt att nästan alla inlägg handlar om parets utseenden. Problemet är ju något helt annat.

Det är svårt att ens föreställa sig vilken tryckt och förljugen stämning det måste vara hemma hos dem. Tänk er en fest med de två? Vilken mardröm!

Men jag hoppas att deras kärlek ger de styrka att ta sig ur livslögnen de lever i!
Citera
2020-07-01, 18:35
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vilket motbjudande par, perverst rent ut sagt. Morgan har kanske äntligen hittat en kvinna som är villig att sätta på honom med en strap-on, den feta lilla faggoten.
Avis? Annika känns som en riktigt milf i mina ögon.
Citera
2020-07-01, 18:37
Medlem
Justitieministern är kär och statsministern är informerad.
Citera
2020-07-01, 18:41
Medlem
RazorKevlars avatar
Såssarna pissar på sig av lycka och hoppas på synergieffekter då Magica De Hex och Dvärgen har blivit ett par. Får vi se Groggnäsan som marskalk vid bröllopet?
Citera
2020-07-01, 18:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Bara jag som hoppas att hon driver Morgon Johansson till självmord också? Det vore hennes största och första politiska bedrift som skulle vara till godo för Sverige. Det skulle kanske sudda ut nästan allt ont hon gjort mot oss
Inte bara du, jag hoppas också men i övrigt kan jag inte ens tänka på dom två. Liket har ju knappt hunnit kallna och hon är på en ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in