2020-07-01, 21:50
Medlem
Jag tror Morgan har funnits med länge och tror det var därför Annikas man tog livet av sig.
Citera
2020-07-01, 22:07
Medlem
Steff83s avatar
Det var ju slut mellan AS och maken sen en tid innan han tog livet sig även om dom bodde ihop. Kan ju vara så att hon och Morgan träffats tidigare i smyg när dom var ministrar samtidigt.
Citera
2020-07-02, 03:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arr
https://www.expressen.se/nyheter/str...-madde-daligt/

Hon hade en ny lägenhet klar veckan innan "sambons" sjävmord, så Morgan var nog med i bilden redan då misstänker jag.

Jamen såklart, en kvinna av hennes kaliber separerar inte om hon inte har någon ny sängkamrat på G.

Anledningen till att det inte funkade med TW var kanske att hon ville leka av sig med en viss "regeringskollega" istället för att ta hand om sin familj?

AS känns inte ärlig när hon berättar om det tidigare parets "problem", tyvärr kommer vi aldrig att få höra TW:s version
Citera
2020-07-02, 08:19
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Ödets ironi att den nationella chefen i kampen mot psykisk ohälsa levde ihop med en i det närmaste "perfekt" man som till slut tog livet av sig..
Citat:
Hon konstaterar att hon inte insåg allvaret – trots att hon var statsråd med ansvar för frågor kring psykisk ohälsa.

– Herregud, jag som var ute och pratade om detta under samma tidsperiod, hade kontakt med de organisationer i Sverige som jobbar med självmordsfrågor, sköt till pengar till självmordsprevention, såg inte det som hände i min egen familj, säger hon.
Citat:
– Jag ser framför mig den här mannen med alla dessa kvaliteter som jag lärt känna i 19 år. Som kunde spela alla instrument på absolut gehör, som var smart, intelligent och välutbildad, såg bra ut, hade bra ekonomi.
https://www.expressen.se/nyheter/str...-madde-daligt/
Citera
2020-07-02, 10:50
Medlem
Adonis.s avatar
Svarta Änkan slår klorna i Morgan Johansson. Att dessa kåta gubbar aldrig lär sig. Oika typer av relationships med Annika leder bara till döden. Fråga stackars bedragna Thomas som knappt hunnit kallna.

Enligt en säker källa så har denna relation pågått länge. Thomas bönade och bad men Svarta Änkan var hård & kall.
Citera
2020-07-02, 12:49
Medlem
Alonens avatar
Skulle förvåna mig stort om inte luder-strandhäll har en dold agenda för att ta makten i Svedala.

Får hon chansen att knulla skiten ur Svetsar-Löfven kommer hon att ta den.

Så funkar dom, pykopat-ludren.

Makt... pengar... se mig... älska mig...
Citera
2020-07-02, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Nu har jag läst tråden från början. Blir allt mer klart att Strandhäll vänsterprasslat ett bra tag och maken tog sitt liv när han fick reda på det Man klart se att en del skribenter hade koll direkt.

Usch. Jag blir faktiskt förbannad för hennes agerande är faktiskt jävligt lågt.
Oavsett så tycker jag inte att man kan hålla henne ansvarig för hennes mans mord. Många blir bedragna och utsatt för alla andra möjliga vidriga saker, livet går vidare.

Ett självmord är alltid i första hand en väldigt självisk handling, framför allt när det finns barn med i bilden.
Citera
2020-07-02, 15:46
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Oavsett så tycker jag inte att man kan hålla henne ansvarig för hennes mans mord. Många blir bedragna och utsatt för alla andra möjliga vidriga saker, livet går vidare.

Ett självmord är alltid i första hand en väldigt självisk handling, framför allt när det finns barn med i bilden.

Livet går vidare efter otrohet, skilsmässa osv. Är troligen psykisk ohälsa som är orsaken till att någon tar sitt liv.
Citera
2020-07-02, 16:26
Bannlyst
Herregud, vad förtalen och spekulationerna haglar här. Ingen på detta forum vet om hon var otrogen eller ej. Oavsett vilket, är det inte hennes ansvar om någon annan väljer att ta sitt liv. Folk har gått igenom värre kriser än så. Dessutom bodde de tydligen redan på skilda håll när det hände.

Låt henne vara lycklig med Morgan, det skadar väl ingen annan, eller?
Citera
2020-07-02, 16:41
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Herregud, vad förtalen och spekulationerna haglar här. Ingen på detta forum vet om hon var otrogen eller ej. Oavsett vilket, är det inte hennes ansvar om någon annan väljer att ta sitt liv. Folk har gått igenom värre kriser än så. Dessutom bodde de tydligen redan på skilda håll när det hände.

Låt henne vara lycklig med Morgan, det skadar väl ingen annan, eller?

Det fetade, att de skulle ha flyttat isär nämnde hon aldrig i någon tv-soffa, Skavlan etc.

Hon valde att krama ur det sista ur liket, som den psykopat hon är.
Citera
2020-07-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Varje gång jag ser henne funderar jag osökt på om det inte är världens ordentligaste människa jag har framför ögonen.

Varje gång jag läser vad hon har sagt så funderar jag osökt om hon inte är världens dummaste och mest avskyvärda människa.
Citera
2020-07-02, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
Varje gång jag läser vad hon har sagt så funderar jag osökt om hon inte är världens dummaste och mest avskyvärda människa.

Måste erkänna att jag numera lutar mer åt ditt håll, var inte riktigt uppdaterad på hennes twittrande och andra dumheter när jag skrev det där.

Dock vidhåller jag att hon har en aura runt sig att vara en väldigt ordentlig person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in