2020-08-31, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Säkert inte men en tidningsartikel är inte en källa. Källa=ursprung, källan är därifrån journalisten får uppgiften

I Trolljägarna har hon varit med om inte annat..det har skrivits i flera tidningar om hat och hot mot AS, och vad hon får för skit emot sig borde inte vara svårt att kolla upp, det är ju bara att titta efter, eller vill du påstå hon suttit och författat allt själv? Det bedömer i alla fall jag som osannolikt! Eller är det kanske hon själv som står bakom Flashback-kontona här i tråden, som inte ger en så positiv bild av henne, om man säger så?
Citera
2020-08-31, 09:40
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
I Trolljägarna har hon varit med om inte annat..det har skrivits i flera tidningar om hat och hot mot AS, och vad hon får för skit emot sig borde inte vara svårt att kolla upp, det är ju bara att titta efter, eller vill du påstå hon suttit och författat allt själv? Det bedömer i alla fall jag som osannolikt! Eller är det kanske hon själv som står bakom Flashback-kontona här i tråden, som inte ger en så positiv bild av henne, om man säger så?

Säkert sant det du skriver, har ingen åsikt om det. Jag förklarade bara vad som är en källa och vad som inte är en källa.
Citera
2020-08-31, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Säkert sant det du skriver, har ingen åsikt om det. Jag förklarade bara vad som är en källa och vad som inte är en källa.

Ok!
Citera
2020-09-03, 22:24
Medlem
Annanukis avatar
Det sägs att efter det att Annika, genom sitt vidriga sätt och sin ständiga otrohet, drivit sin tidigare sambo till självmord (och som hon knappt sörjde) är hon nu jättekär i ett av sina gamla tjuvknull, Justitieminister Morgan Johansson. Annika umgås med honom hela tiden och har glömt bort att hon har döttrar. Bonussonen glömde hon långt före det. Yngsta dottern som är 15-16 har haft vilda poolfester hela sommaren i villan utanför Stockholm. Annika ska enligt uppgift tycka det är helt OK att hennes omyndiga dotter dricker sprit dagligen under lovet. Grannarna lär tydligen inte vara så glada över festerna.
Någon som bor i närheten som kan bekräfta?
Citera
2020-09-20, 11:38
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Varför i hela friden tar ni er tid med att skriva en massa skit om Annika Strandhäll egentligen, vad har hon gjort som inte uppskattas av er??????

AS får vad hon förtjänar!

Strandhälls fräcka bluff: Klipper Åkessons inlägg så det ser ut som om han stöder dödshot
https://www.friatider.se/strandhalls...han-stoder-hot
Citera
2020-09-20, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
AS får vad hon förtjänar!

Strandhälls fräcka bluff: Klipper Åkessons inlägg så det ser ut som om han stöder dödshot
https://www.friatider.se/strandhalls...han-stoder-hot
Tänkte väl det var något med SD, och typiskt att just SD-anhängare ilskar till på det speciella sättet, som utmärker just SD-anhängare! Om någon skriver något negativt om något annat stort parti, då reagerar inte deras anhängare på det aggressiva och ljusskygga sättet! Fast inte tror jag alla som röstar på SD är på det här sättet i huvudet, men vissa!
Citera
2020-09-20, 12:16
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ok, hon är inte ihop med någon av afrikansk härkomst då, det var ordet "brunsmetning"" jag såg, men det står så mycket negativt om henne, jag bara undrar vad det är som ligger i botten för allt det här, egentligen!

Hon är ful och en ljugande sosse. Räcker inte det?
Citera
2020-09-20, 12:37
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Tänkte väl det var något med SD, och typiskt att just SD-anhängare ilskar till på det speciella sättet, som utmärker just SD-anhängare! Om någon skriver något negativt om något annat stort parti, då reagerar inte deras anhängare på det aggressiva och ljusskygga sättet! Fast inte tror jag alla som röstar på SD är på det här sättet i huvudet, men vissa!

Tänkte väl att du inte skulle se någon skillnad i att skriva något negativt och rena lögner. Fast inte tror jag alla som röstar vänster är på det här sättet i huvudet, men vissa!
Citera
2020-09-20, 12:38
Bannlyst
Efter ha läst hennes senaste inlägg där hon fulklipper Åkesson är det bara att konstatera att kärringen är galen.
Inte undra på att hennes gubbe tog livet av sig lr om det var Strandhäll som mördade honom.
Hoppas Mogge går samma öde till mötes.
Citera
2020-10-06, 14:01
Medlem
absolut.rumsrens avatar
Katerina Janouch: "De är inkompetenta... de är in kvoterade säkert många av dom, människor som Lena Hallengren och Annika Strandhäll, dom här människorna i Socialdemokratin... De är ett gäng korkade ja-sägare...."

Exakt24:
Katerina Janouch: I en tribunal skulle Sveriges politiker inte komma lindrigt undan
Citera
2020-10-06, 19:41
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Efter ha läst hennes senaste inlägg där hon fulklipper Åkesson är det bara att konstatera att kärringen är galen.
Inte undra på att hennes gubbe tog livet av sig lr om det var Strandhäll som mördade honom.
Hoppas Mogge går samma öde till mötes.

Det skulle ju vara inte bara en win-win.
Citera
2020-10-07, 13:20
Medlem
Jag håller med om sakfrågan Annika tar upp i Expressen-TV. Säkerhetstjänsten ska inte agera taxi åt fulla kändiskåta kompisar. Dessutom tycker jag att politiker i allmänhet ska vara försiktiga med alkohol. Men här framkommer det inte om Ebba Buch var full eller överförfriskad.

Sen tycker jag inte att Annika är rätt person att peka finger. Hon har ju gjort mångdubbelt värre. Då hon inte innehar B-körkort ens, så har hon så klart nyttjat denne "taxitjänst" för egen del. Hon lät till och med fackmedlemmar betala för en "övernattningslägenhet/festlokal" på Östermalm under tiden de bodde flott i huset på Värmdö. Så gör bara korrumperade sossar.

Strandhälls kritik mot Buschs festnatt: Bryter mot riktlinjerna
Senast redigerad av Hepatit-XY 2020-10-07 kl. 13:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in