2021-12-01, 09:49
Medlem
early.birds avatar
Jag undrar egentligen vilken sosse som tar bottenplatsen i svagast utbildning/kompetens? De har ju så många som konkurrerar om den positionen.

Annika Strandhäll
Veronica Palm
Ines Uusmann
Mona Sahlin
Citera
2021-12-01, 09:49
Medlem
Fråga er istället, varför kommer detta ut nu?
Försöker vissa personer med makt att pressa Annika på att fatta ett beslut där hon velar eller inte vill?
Nu är hon på nyheternas första sida. Kommer hon gå med?, vad blir nästa steg om hon inte vill, avgång?
Citera
2021-12-01, 09:52
Medlem
early.birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutaleta
Hon verkar vara inkompetent och inte särskilt begåvad. Skämskudde igår. Att inte veta hur många reaktorer Sverige har igång är värre än fogden.
Sambon Thomas jobbade under flera år på Ringhals, så därav hennes djupa kunskaper om kärnkraften.
Citera
2021-12-01, 09:54
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Skulder för poolfyllning alltså.
Fast Annika tycker nog inte det är så viktigt att något tjänstehjon får betalt för sitt jobb. Det var ju längesedan arbetarna tillhörde sossarnas kärnväljare, nu är det bidragstagare och muslimska välfärdsturister som gäller.
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Inte så konstigt att missa räkningar när man är mitt uppe i att ens livspartner tagit sitt liv?
Tar man inte sitt ex självmord hårdare än att man direkt kan knulla med en ond, skallig dvärg, då klarar man att betala sina räkningar också.
Citera
2021-12-01, 09:56
Medlem
slutaletas avatar
Sen har hon faktiskt betalningsanmärkningar, vilket hon säger att hon inte har. Omdömeslöst att ta in henne som minister och tydligt man bara rekryterar polare.
Citera
2021-12-01, 09:58
Medlem
Afghanpojkens avatar
Ska dessa människor leda oss?
Dessa människor förtjänar... jag ni vet vad.
Citera
2021-12-01, 09:58
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Fråga er istället, varför kommer detta ut nu?
Försöker vissa personer med makt att pressa Annika på att fatta ett beslut där hon velar eller inte vill?
Nu är hon på nyheternas första sida. Kommer hon gå med?, vad blir nästa steg om hon inte vill, avgång?

Enda sättet för Magdalena att få trovärdighet är att sparka de med lik i garderoben.
Först borde hon gjort en rejäl koll hos domstolarna och KFM.

Energiministern ( KFM kund), Strandhäll ( KFM kund) och Eneroth ( Sexdåre?) Ygeman borde inte kommit på tal.

Undrar om det funnits kvar någon aspirant till ministerposterna?

Känns som ett WT gäng från hooden.
Citera
2021-12-01, 10:04
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Aftonbladet gick precis ut med att det gällde 9 gånger sen 2018

Hon är ju i starkt behov av en god man.
Citera
2021-12-01, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
Jag har haft kronofogden efter mig. Det efter att jag vägrade betala en dubbeldebitering. Numera sitter det lågbegåvade människor precis överallt. Supportavdelningen på företaget som försökte blåsa mig var katastrof. Inkasso svarade jag inte på, då jag redogjort allt tydligt till företaget. Jag i min naivitet trodde att allt skulle lösa sig när det nådde KF, men icke. De var precis lika värdelösa och orkade inte läsa mina bilagor. Ärendet gick till tingsrätten, deras begåvning låg också i den lägre skalan, så jag förlorade även där. I Hovrätten fanns det personer/domare med läsförståelse, så där fick KF backa.

Sverige är fantastiskt! Att det inte har rasat fullständigt är för mig en gåta. Med Annikas kompetens går det snabbt utför.

Annika ger mycket tydliga signaler av att punda, kolla in hennes pupiller i tidningar/TV. Hennes släktingar är också indragna i narkotikabrott.

Det är väl ändå inte nära släktingar?
Citera
2021-12-01, 10:07
Medlem
Kan man ha en uppvärmd pol som miljö och klimatminister 2021??
Citera
Medlem
Ograsts avatar
Föga imponerande med 9 skulder på tre år för en höginkomsttagare som Strandhäll - snart har hon väl skrivit på felaktiga intyg också.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
De två skulder som jag sett är ju växelpengar för en person med hennes lön. Antingen är hon kolatorsk, speltorsk eller en fullständig idiot, jag tror på det senare. Att dra något tills KF blir inblandad för struntsummor som det här måste man vara en idiot eller ha fett med fakta att det är felaktigt och hon har ju inte kommit med något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in