2020-08-28, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Flashback är INTE sociala medier. Du har kommit fel, och det har jag sagt förut. Men du verkar inte fatta. Och SD har inget med Flashback att göra. Vi är fristående och anonyma skribenter som säger vad vi tycker.

Annika Strandhälls värld är en annan. Hon skulle kanske ha varit överste i Stasis överkommando i DDR när det begav sig. I ett annat liv. Men ändå.

Just den typen är hon.

Flashback räknas som "sociala medier" ändå! På Flashback dräller det av just SD-anhängare, vilket märks på hur SD-kritiker diskuteras! Så du känner henne privat alltså!? MEN att du tycker så illa om henne säger ingenting om hennes sanna natur precis, så trevlig verkar inte du själv vara att ha att göra med - "du verkar inte fatta"-stilen brukar inte gå hem hos folk!
Citera
2020-08-28, 06:32
Medlem
Alsenos avatar
Strandhälls politiska sympatier osar massmordsdrömmar. Strandhäll är vänster och samma med mao och stalin. Alltså vill hon mörda miljoner människor.
Samma logik som personen som nu i tråden sprider SD-hat.
Citera
2020-08-28, 16:22
Medlem
efedrinkungens avatar
Faan vad gött om hon blir på
smällen med dvärgen.

Det blir något extra allt som kommer ut isåfall....
Citera
2020-08-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Flashback räknas som "sociala medier" ändå! På Flashback dräller det av just SD-anhängare, vilket märks på hur SD-kritiker diskuteras! Så du känner henne privat alltså!? MEN att du tycker så illa om henne säger ingenting om hennes sanna natur precis, så trevlig verkar inte du själv vara att ha att göra med - "du verkar inte fatta"-stilen brukar inte gå hem hos folk!

Jo, jag är en jättetrevlig pensionär. Och nej jag känner henne inte privat, gör du?

SD-anhängare??? Samma nomenklatur som Annika begagnar sig av.

Koppla av nu. SD är ett i riksdagen inröstat parti som numera, enligt väljarundersökningar, har ett väljarstöd som uppgår till i underkant 20%, dvs, en femtedel av folket.

Jag vet inte om jag kommer att rösta på dom. Men en sån som Strandhäll ska bara bort. Hon är farlig för Sverige.
Citera
2020-08-30, 21:43
Medlem
Citat:
Jo, jag är en jättetrevlig pensionär. Och nej jag känner henne inte privat, gör du?

SD-anhängare??? Samma nomenklatur som Annika begagnar sig av.

Koppla av nu. SD är ett i riksdagen inröstat parti som numera, enligt väljarundersökningar, har ett väljarstöd som uppgår till i underkant 20%, dvs, en femtedel av folket.

Jag vet inte om jag kommer att rösta på dom. Men en sån som Strandhäll ska bara bort. Hon är farlig för Sverige.
...för att hon inte gillar Ungerns familjepolitik alltså! Jaha!!
Citera
2020-08-30, 21:48
Citat:
AS är föremål för extra mycket hat och hot på sociala medier, det har fått mig att undra varför!
Hat kan jag köpa men vilka HOT har Annika utsatts för? Man hör ju alltid den där ramsan, ”hat och hot”, men eftersom hat och hot skiljer sig åt i allvarlighetsgrad så skulle det vara intressant att veta vilka som hotat och vad hoten utlovar? För det kan väl inte vara så att det bara blivit en ramsa som vänstern använder eftersom orden ser ungefär likadana ut och därför skapat en falsk verklighet där man upplever sig som hotad eftersom man själv hela tiden säger att man ”hatas och hotas”?
Citera
2020-08-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Hat kan jag köpa men vilka HOT har Annika utsatts för? Man hör ju alltid den där ramsan, ”hat och hot”, men eftersom hat och hot skiljer sig åt i allvarlighetsgrad så skulle det vara intressant att veta vilka som hotat och vad hoten utlovar? För det kan väl inte vara så att det bara blivit en ramsa som vänstern använder eftersom orden ser ungefär likadana ut och därför skapat en falsk verklighet där man upplever sig som hotad eftersom man själv hela tiden säger att man ”hatas och hotas”?

Det var den här artikeln som fick mig att undra:
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...ika-strandhall
Citera
2020-08-30, 22:46
Medlem
Citat:
Det var den här artikeln som fick mig att undra:
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...ika-strandhall

Va? Aftonbladet?

"Kritiskt tänkande" är inte din bästa gren, eller hur?

Dom kan själva bestämma att vara utanför twitterflödet och inte heller besöka Flashback. Det är ett val dom kan göra.

Magda kan ju.
Citera
2020-08-30, 23:01
Medlem
Citat:
Va? Aftonbladet?

"Kritiskt tänkande" är inte din bästa gren, eller hur?

Dom kan själva bestämma att vara utanför twitterflödet och inte heller besöka Flashback. Det är ett val dom kan göra.

Magda kan ju.

Aftonbladet är inte en sämre källa än dom källor som annars brukar hänvisas till på FB!!
Citera
2020-08-30, 23:39
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Aftonbladet är inte en sämre källa än dom källor som annars brukar hänvisas till på FB!!

Två fel gör inte ett rätt.
Citera
2020-08-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Två fel gör inte ett rätt.

Fast ingenting talar väl emot journalisten Pernilla Ericson som en trovärdig källa!
Citera
2020-08-31, 02:47
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Fast ingenting talar väl emot journalisten Pernilla Ericson som en trovärdig källa!

Säkert inte men en tidningsartikel är inte en källa. Källa=ursprung, källan är därifrån journalisten får uppgiften
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in