2021-12-04, 21:19
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Skylla på en död person är jävligt illa, oavsett.

Annika lär enligt rykten ha knullat sej uppåt, en dum blondin från Bergsjön, Göteborg blir inte annars en hög politiker.
Så Dvärgen Mogge var nog inte första S-knullet för detta as!
Citera
2021-12-04, 22:06
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Förstår inte varför alla finniga tonåringar här i forumet fortsätter hacka på Annika, hon har redan gått vidare med livet och fortsätter skapa fantastiska saker.
Riktigt imponerande hur hon redan dykt ner i mängder av uppgifter och påbörjat arbetet för att bättra vårt samhälle.

Givetvis skrämmande för eliten på FB att någon av det täcka könet kan jobba på så och troligen säkrat väljarna för en lång tid framöver.
Kan du nämna en av de här ”fantastiska” sakerna som du menar att hon har skapat. Vad menar du är den starkaste punkten på hennes cv?
Citera
2021-12-04, 22:24
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Kan du nämna en av de här ”fantastiska” sakerna som du menar att hon har skapat. Vad menar du är den starkaste punkten på hennes cv?
Skulle jag såklart kunnat.
Men det skulle leda till en mängd missförstånd från hennes meningsmotståndare.

Så jag föreslår att du kollar upp hennes CV i historieboken och bildar dig en egen uppfattning.
Citera
2021-12-04, 22:27
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Är Kickan avundsjuk på Annika Strandhälls åsikter? Och denna avundsjuka smittar av sig på Kickans åsikter? Hur fungerar detta? Det låter intressant.
Vem kicken?

Det jag skrev var att ditt osunda fokus på Strandhälls utseende och avundsjukan det uppenbarligen får dig att känna uppenbarligen grumlar ditt omdöme gällande hennes åsikter.

En sak har nämligen inte nödvändigtvis med en annan att göra.
Citera
2021-12-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag hatar välproducerad musik lika mycket som jag hatar välproducerade människor.

Annika Strandhäll är punk och älskvärd!

Nu vet jag inte hur musik kom in i det hela, men jag tycker det är en underbar galning som S har fått tag på. Jag älskar att hon sitter kvar ett tag till och fortsätter skapa nya skandaler för regeringen. Underbar musik i mina öron!
Citera
2021-12-04, 22:35
Medlem
Om man blir ansvarig för energipolitiken bör man ha någon akademisk examen i teknik i bagaget.

Eller?

Vad har AS för utbildning?
Citera
2021-12-04, 22:38
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Om man blir ansvarig för energipolitiken bör man ha någon akademisk examen i teknik i bagaget.

Eller?

Vad har AS för utbildning?

Hårfrisörska
Citera
2021-12-04, 22:39
Medlem
Memnoks avatar
Citat:

Så jag föreslår att du kollar upp hennes CV i historieboken och bildar dig en egen uppfattning.
Jag har läst hennes cv och den är långt från imponerande. Om du nu tycker att hon har åstadkommit en massa ”fantastiska” saker är det väl inte helt orimligt att du nämner en eller två. Jag kan nämligen inte för mitt liv komma på något hon har gjort som har gjort världen bättre.
Citera
2021-12-04, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Hårfrisörska

Så hon har kompetens i hur man sköter en hårfön?

Är det i nivå med att sköta ett lands energipolitik?

Hårfön vs energibehov åt 10 miljoner invånare.

Jaja, så finns det de som påstår att Sverige inte är en korrupt stat där Das Parteibuche är allt.
Citera
2021-12-04, 22:46
Medlem
hashs avatar
Måste säg att Magdalena Andersson måste ha ett dåligt omdöme när hon valde in Strandhäll i hennes regering.
Alla vet vilken mytoman hon är.
Citera
2021-12-04, 22:57
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Måste säg att Magdalena Andersson måste ha ett dåligt omdöme när hon valde in Strandhäll i hennes regering.
Alla vet vilken mytoman hon är.
Nu handlar politik just om kompromisser.
Citera
2021-12-04, 23:22
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:

CV, menar du vilka som hon knullat för att ta sej dit hon är inom Socialdemokratin, sant iofs att den listan blir lång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in