"och sedan hade jag ett zoom möte" Är det en dessa berömda möten
Efter mötet: Annika Strandhäll (S) ryter ifrån mot demonstranterna efter gårdagens polisinsats vid T-Centralen i Stockholm.
– Det gör mig väldigt provocerad och förbannad, säger hon.
Samtidigt uppmanar inrikesminister Mikael Damberg till att inte glömma coronapandemin. expressen
Mycket starkt att uttrycka sig så offentligt. Har inte haft några sympatier för denna kvinna förut men nu tog hon några poäng hos en som har svårt för (s).Jag tror faktiskt att ingen man i detta parti hade varit så rak.
"”Jag voterade i riksdagen idag och sedan hade jag ett zoom möte. Därefter skulle jag ta tunnelbanan från Sergels torg. Jag blev vittne till 1 000 pers där och poliser som försökte upprätthålla 50 gränsen. Det poliserna utsattes för vid tunnelbanespärren var inte ok någonstans”, skriver Annika Strandhäll på Twitter." från aftonbladet.
Hur var det nu igen? Undvik kollektivtrafik och folksamlingar?
Hon åker kollektivt i alla fall, det får man ge henne.
Hon åker kollektivt i alla fall, det får man ge henne.
Förvisso, men eftersom man ska undvika kollektivtrafiken under pandemin känns det som ett billigt sätt att försöka plocka poäng. Sen tvivlar jag på att hon faktiskt åker kollektivt hela vägen ut till Värmdö.
Senast redigerad av magpie 2020-06-04 kl. 19:55.
Din artikel är två månader gammal. De flesta säkerhetsbrister är åtgärdade, bl.a. den som tillät folk att crasha möten. Numera får de sitta i ett väntrum tills mötesledaren släpper in dem
Kinakopplingen var ett misstag. Skulle tro att de har åtgärdat den nu. Den som vet bättre får gärna upplysa mig.
Mycket starkt att uttrycka sig så offentligt. Har inte haft några sympatier för denna kvinna förut men nu tog hon några poäng hos en som har svårt för (s).Jag tror faktiskt att ingen man i detta parti hade varit så rak.
Ja, det var ju starkt av henne att ställa sig på ordningsmaktens och samhällets / majoritetsbefolkningens sida. Där fick hon en pluspoäng.
Bästa Annika. Kan dina värderingar bero på att du har barn med en flykting. Samt tidigare bott i ett segregerat område känt styrt av en ökänd familj. Sedan flyttar du. Du är en hycklande socialdemokrat.
Någon skrev detta på hennes twitter. Berätta mer?
Senast redigerad av CyberIngmar 2020-06-05 kl. 20:32.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!