2022-11-12, 07:22
Medlem
kebabmedpommess avatar
Tether och Bitfinex r hgst inblandade i alla scams som har uppdagats p senare tid:

https://mobile.twitter.com/Bitfinexe...81742689640448
Citera
2022-11-12, 12:00
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
https://tenor.com/es/ver/antonio-banderas-gif-22581709

Riktigt bra rd, snor det. Ska tipsa alla som fudar tether att skaffa barn!!
Ta hand om familjen

Haha, ja det r ett bra tips.

Fr protokollet, ngot i stil med detta tror jag vntar nr Tether brakar ihop:

Citat:
In the space of days, FTX went from a $32 billion valuation to bankruptcy as liquidity dried up

Citat frn CNBC.
Citera
2022-11-13, 20:00
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Det finns mngder av indicier som pekar p att allt inte str rtt till med deras innehav.

Lt hra?
Citera
2022-11-13, 20:13
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Lt hra?
Se t ex inlgget lngre upp p denna sida till att brja med.
Citera
2022-11-13, 20:42
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Se t ex inlgget lngre upp p denna sida till att brja med.
Du klarade inte av att sammanfatta pongen ens? Gissar att du inte bemdat dig lsa "Bitfinexed" dokumentation...
En snubbe som skrikit varg sedan 2017, men aldrig ftt rtt.
Citera
2022-11-13, 20:44
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Du klarade inte av att sammanfatta pongen ens? Gissar att du inte bemdat dig lsa "Bitfinexed" dokumentation...
Du ville ha kllor och fick en till att brja med.

Nu var det s att det lnkades till en annan artikel i tweeten om du hade bemdat dig lsa. Det r fr mycket att sammanfatta nr jag skriver i mobilen.

Att ha skrikit varg sedan 2017 har dessutom inget med frgan att gra nr det nd aldrig har gjorts ngon audit och det kontinuerligt uppdagas massvis med kopplingar till skumrask. Du ville ju ha mer reglering inom omrdet men hr finns fortfarande noll krav p egentlig insyn eller regler.
Senast redigerad av kebabmedpommes 2022-11-13 kl. 20:47.
Citera
2022-11-13, 20:47
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Du ville ha kllor och fick en till att brja med.

Nu var det s att det lnkades till en annan artikel i tweeten om du hade bemdat dig lsa. Det r fr mycket att sammanfatta nr jag skriver i mobilen.

Jag ger upp, du lr inte komma med ngot vettigt i denna frga. Jag finner ingen anledning att 1 USDT inte skulle vara 1 USD ven i morgon.
Citera
2022-11-13, 20:49
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Jag ger upp, du lr inte komma med ngot vettigt i denna frga. Jag finner ingen anledning att 1 USDT inte skulle vara 1 USD ven i morgon.
Att du inte vet exakt vilka vrdepapper som backar Tethers borde vl vara anledning nog? Frutom alla skumraskaffrer d.
Citera
2022-11-13, 20:59
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Att du inte vet exakt vilka vrdepapper som backar Tethers borde vl vara anledning nog?
Vet du?
Citera
2022-11-13, 21:05
Medlem
Citat:

Detta. Dom som har varit med ett tag vet att han har sagt att Tether kommer g i graven sen 2017 typ och vi vntar fortfarande p att det ska bli av.

Sger inte att det inte kan vara s men n s lnge verkar Tether ha klarat sig galant genom alla krypto motgngar och ju fler den klarar sig igenom desto mindre chans lr det va att den gr i graven.
Citera
2022-11-13, 21:09
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKerry
Detta. Dom som har varit med ett tag vet att han har sagt att Tether kommer g i graven sen 2017 typ och vi vntar fortfarande p att det ska bli av.

Sger inte att det inte kan vara s men n s lnge verkar Tether ha klarat sig galant genom alla krypto motgngar och ju fler den klarar sig igenom desto mindre chans lr det va att den gr i graven.

Precis. Det kan mycket vl vara s att Tether inte r backad eller att dom fuskar p ngot annat vis. Men tidpunkten att tro p det r nr det presenteras bevis fr det. Tills dess s finns det ingen anledning att utg ifrn att dom fuskat.
Citera
2022-11-13, 21:11
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Precis. Det kan mycket vl vara s att Tether inte r backad eller att dom fuskar p ngot annat vis. Men tidpunkten att tro p det r nr det presenteras bevis fr det. Tills dess s finns det ingen anledning att utg ifrn att dom fuskat.
Trust, dont verify?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in