Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Du har missfrsttt detta med "bevis" igen. Mnga oberoende parter har tagit upp frgor, misstankar och inkonsekventa saker hos tether. Tyvrr saknas insyn helt och hllet pga att det saknas regleringar och fr att de r registrerade p en karibisk .
Du kan fortstta projicera att det r JAG som missfrsttt "bevis". Det tar dig ingen vart i denna debatt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Det vore enkelt fr tether att skingra alla dessa frgor om de ville. Det gr de inte. Varfr inte?
Det vore enkelt fr dig att visa att du inte har smugglat knark i rven, men varfr skulle du bevisa det?
Tether r ett fretag och har ingen anledning att kl av sig nakna om dom inte behver. Peggen USD <> USDT r 1 <>1. Tether har sledes inget att vinna p att delge affrshemligheter som deras konkurrenter kan utnyttja.
Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Det finns inga lagar verhuvudtaget. r det allts ett skl att inte misstro tether?
Nu visar du varfr du inte r vrd att diskutera sdant hr med. Tether fljer frsts en hel uppsj lagar och regler som det finansiella institut dom r. Bara dumheter i niv med
"det r bara gra debit i ena kontot och kredit i andra kontot" att tro annat.
Varfr tror du dom gr regelbundna attesteringar tillexempel? Fr att det r kul?
https://tether.to/transparency/
Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Varfr frsker du desperat stnga ner alla frgor och diskussioner kring dem?
Halmdocka.
Jag bara efterfrgar bevis av de som pstr att Tether inte r tillrckligt backade. ALDRIG har jag ftt ngot annat n lsa indicier och killgissningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Vad menar du ens med "inprisade"?? Om en tether kostade ngot annat n ganska precis $1 s skulle det redan vara fr sent.
Jag kan inte hjlpa dig om inte ens frklaring p medelstadieniv duger.