2019-03-07, 17:42
Medlem
Vilka mer är golfberoende?

Fan vad kul det är, man får fan inte nog.
Vilka mer känner igen sig?
Citera
2019-03-07, 17:54
Medlem
jaystaas avatar
Jo det är riktigt skoj, längtar efter att få komma ut nu men vädret ser inte lovande ut.. (Uppsala)
Finns inget bättre än att gå ut med polarna en sommar-kväll!
Citera
2019-03-07, 18:23
Avstängd
XX-Ambars avatar
Jag begränsar mig till att spela golf clash på min telefon. Golf ger mig obekväma känslor i ryggen vilket stör mig när jag sätter på grannens fru.
Citera
2019-03-07, 19:45
Medlem
Jannebigplays avatar
Jag är helt golfgalen och värre har det blivit sedan jag började för 3 år sedan. Har bägge golfkanalerna, sitter konstnat och tittar på golfkanaler såsom Rick Shiels, Golfholics, Mark Crossfield. När nya klubbor släpps så sitter jag och kollar på nästan alla recensioner. Sedan ska vi inte ens nämna hur mycket jag har köpt golfklubbor för. Ny driver varje år exempelvis och i år har det även blivit ett helt nytt järnset. Jag har även nära till golfsimulator så jag bränner runt 500kr per helg på att slå bollar där.

Men snart öppnar banorna hörrni och i april är en resa till Spanien bokad!
Citera
2019-03-07, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaystaa
Jo det är riktigt skoj, längtar efter att få komma ut nu men vädret ser inte lovande ut.. (Uppsala)
Finns inget bättre än att gå ut med polarna en sommar-kväll!
Kvällsrundorna är svårslagna.
Citera
2019-03-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Jag är helt golfgalen och värre har det blivit sedan jag började för 3 år sedan. Har bägge golfkanalerna, sitter konstnat och tittar på golfkanaler såsom Rick Shiels, Golfholics, Mark Crossfield. När nya klubbor släpps så sitter jag och kollar på nästan alla recensioner. Sedan ska vi inte ens nämna hur mycket jag har köpt golfklubbor för. Ny driver varje år exempelvis och i år har det även blivit ett helt nytt järnset. Jag har även nära till golfsimulator så jag bränner runt 500kr per helg på att slå bollar där.

Men snart öppnar banorna hörrni och i april är en resa till Spanien bokad!
Känner igen mig, kan varmt rekommendera Adventures in Golf (Skratch på youtube) , Golf Sidekick (skön britt(?) som åker runt i Thailand och spelar, har hel del bra tips och är rolig, Fat Guy Golfing (överviktig amerikansom jobbar med vikten och golfspelet) samt Brodie Smith två videos när han spelar med Jon Rahm (fantastiskt spel och miljö).
Senast redigerad av Dillchips2 2019-03-07 kl. 20:19.
Citera
2019-03-07, 20:16
Bannlyst
Min granne,
men så är han också en sosseuppkomling från Norrland!
Gillar att frottera sig i "finare" kretsar som den bonnpojk han är stackarn.
Citera
2019-03-07, 20:31
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dillchips2
Känner igen mig, kan varmt rekommendera Adventures in Golf (Skratch på youtube) , Golf Sidekick (skön britt(?) som åker runt i Thailand och spelar, har hel del bra tips och är rolig, Fat Guy Golfing (överviktig amerikansom jobbar med vikten och golfspelet) samt Brodie Smith två videos när han spelar med Jon Rahm (fantastiskt spel och miljö).

Har sett allt förutom Adventures in Golf. Detta ska jag kolla in direkt, tack!
Citera
2019-03-07, 20:43
Medlem
Citat:
Du har tre säsonger golfgodis framför dig!
Citera
2019-03-07, 20:44
Medlem
Citat:
Återkom gärna med vad du tycker.
Citera
2019-03-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dillchips2
Fan vad kul det är, man får fan inte nog.
Vilka mer känner igen sig?

Jag spelar cirka 120 stycken 18-hålsronder per säsong och det blir många träningspass också. Men vet inte om jag ser mig själv som beroende. Jag älskar golf helt enkelt.
Citera
2019-03-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Jag spelar cirka 120 stycken 18-hålsronder per säsong och det blir många träningspass också. Men vet inte om jag ser mig själv som beroende. Jag älskar golf helt enkelt.

Haha.....och jag som tyckte att mina 60 registrerade 18-hålsronder förra året var mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in