2014-08-16, 16:40
Medlem
ToblaTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssons87
Är pencilbag något att ha? Vad tycker ni andra? Kan ju vara trevligt med lite mindre tung bag ibland.
Även om tanken att ha en lättare bag då och då är trevlig så tror jag inte att jag skulle orka hålla på flytta runt klubborna hit och dit. Slutsats, skulle aldrig bli använd i min ägo vilket gör den onödig att köpa.
Citera
2014-08-16, 18:44
Medlem
Citat:
Är pencilbag något att ha? Vad tycker ni andra? Kan ju vara trevligt med lite mindre tung bag ibland.

Väldigt skönt att ha en liggandes. De är inte dyra överhuvudtaget så att ha en skadar inte. Perfekt att rycka ur 4-5 klubbor ur ordinarie bag och ta med dessa till banan om man bara ska träna lite alt. spela 9 hål.
Citera
2014-08-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treamz
Väldigt skönt att ha en liggandes. De är inte dyra överhuvudtaget så att ha en skadar inte. Perfekt att rycka ur 4-5 klubbor ur ordinarie bag och ta med dessa till banan om man bara ska träna lite alt. spela 9 hål.
Håller med. Kommer slå till på en, hoppas jag hittar Titleists någonstans annars får det bli callaway.
Citera
2014-08-16, 22:40
Medlem
Citat:
Är på jakt efter denna pencilbag på bilden men den är slut på flera ställen. Någon som vet något ställe där jag kan finna denna? http://www.golfbidder.com/sv/bags/42...ble-strap.html

Skulle vara riktigt tacksamt om den fanns inne någonstans.

http://www.dimbo.se/sv/artiklar/titl...t_vit_rod.html

Står inte att den är slutsåld så det kan väl vara värt att kolla upp...
Citera
2014-08-16, 23:21
Medlem
J.Ks avatar
Nån som har en bra ide vart man kan hitta golfkompisar?

Dom jag lirar med har inte fullt lika mycket tid som mig pga barn och annat.

Vill gärna hitta nån som man kan lira regelbundet med då jag tror det skulle ge mer för mitt spel faktiskt...
Citera
2014-08-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodiak
http://www.dimbo.se/sv/artiklar/titl...t_vit_rod.html

Står inte att den är slutsåld så det kan väl vara värt att kolla upp...
Tack.
Citera
2014-08-17, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.K
Nån som har en bra ide vart man kan hitta golfkompisar?

Dom jag lirar med har inte fullt lika mycket tid som mig pga barn och annat.

Vill gärna hitta nån som man kan lira regelbundet med då jag tror det skulle ge mer för mitt spel faktiskt...
Boka in dig i andra bollar och du kommer hitta en del.
Citera
2014-08-17, 16:02
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:

Eftersom jag nästan bara spelar när det är bra väder så tycker jag det är befriande att slippa släpa på en stor bag. Brukar ta med nästan alla klubbor ändå, kanske plockar ut drivern, spoon och järn 4. Fantastiskt skönt tycker jag i alla fall.
Citera
2014-08-18, 12:21
Medlem
Vad lirar ni runt i för skor? Är lite sugen på Adidas pure 360 är de något att ha?
Mina tidigare läcker och det är inte så trevligt när de börjar efter en timme och man har minst 3 kvar...
Citera
2014-08-18, 13:19
Medlem
Jag har ett par Nike fi impact som jag är rätt nöjd med. Sköna att gå i, ungefär som gympadojor. Men jag har iofs aldrig provat riktiga spikskor så har inte så mycket att jämföra med.
Citera
2014-08-18, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeerow
Jag har ett par Nike fi impact som jag är rätt nöjd med. Sköna att gå i, ungefär som gympadojor. Men jag har iofs aldrig provat riktiga spikskor så har inte så mycket att jämföra med.
Funker de att spela med i regn? Snygga!
Citera
2014-08-18, 16:18
Medlem
Idag har det regnat hela dan och jag ska strax ut och spela så får väl se om jag får nåt fäste. Började spela i år och det har ju varit torrt som fnöske hela sommarn i princip. Men de har rätt rejäla gummidobbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in