Har lånat mitt första set av min bästa väns farbror. Han påstod att han fick dom som en "muta" när han var i asien för några år sedan inom jobbet, han är någon höjdare av något slag. PROn på min hemmaklubb gick förbi dom häromdagen och sade nå i stil med "fan vilka fina grejer du har då!".
Det är av märket honma med titaniumskaft och jag tror att modellen heter twin marks pt1000 (five star?). Någon som vet någonting om dessa klubbor? Skulle vara lite intressant att höra faktiskt!
Nej nu jävlar hittade jag på dom! Modellen heter AP-502 och det är alltså damklubbor jag har. Någon som vet om dessa var dyra när de va aktuella?
Haha, rätt rejält prisspann på Honmas klubbor, "Prices from £1,275 to £26,995". Går man på den senare prislappen så är det deras skickligaste hantverkare gör setet för hand, man får guld eller platinabeläggning etc. Fin muta!
Jajemen, har några receptfria men vill ha sprutor så att jag slipper ta medicin i framtiden.
Nu är det inte så farligt men det var jobbigt för några veckor sedan i hettan. Då fick jag gå på morgonen eller kvällen för minst påverkan.
Sambon kan få kortisonspruta om det är riktigt jävligt, dock krävs det rätt mycket för att få det.. Hon är lika arg varje år
Ja, i regn kan jag börja halka ibland så där hade jag kanske behövt bättre fäste med ett par vanliga i reserv. Dock spelar jag sällan i regn och har haft skorna hela denna säsongen och är supernöjd.
Hur går det för dig med dina?
Kanske en bra idé att ha de gamla skorna i bagen ifall det börjar regna.
Citat:
Ursprungligen postat av trojt
Menar du skor med räfflad sula? För såna skulle jag aldrig köpa! Då måste man ju byta ut hela skon när fästet är utslitet istället för att bara byta dobbar. Ska förövrigt köpa nya skor på golfrean nu i höst, fem säsonger har mina trotjänare pallat trycket.
Är det många här inne som spelar back-tee?
Har börjat testa det och det är fantastiskt. Blir som en ny bana och man får två banor att spela nästan.
Spelar i princip alltid Back-tee eftersom det är det på tävlingar. Dock kul att variera så man får slå mer wedgar mot greenerna. Prova kliva fram på damtee också, det är riktigt kul
Spelar i princip alltid Back-tee eftersom det är det på tävlingar. Dock kul att variera så man får slå mer wedgar mot greenerna. Prova kliva fram på damtee också, det är riktigt kul
Bra tips ska testas!
Vad betyder blå och vit färg på hålplaceringarna inför tävling?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!