Citat:
Ursprungligen postat av
Hummer1337
Har kollat runt lite under kvällen!
Är det någon som varit på Sueno Golf Resort i Belek?
Recensera gärna för/nackdelar.
Om jag skulle skita i stranden, vad säger ni om en sommartripp till Norra England/Skottland och spela St Andrews(vet att det är svårt med starttid), Royal Birkdale, Muirfield etc.
Någon input/recensioner på det?
Övriga råd?
Tack på förhand.
Sueno är riktigt fint vad jag har hört, många kollegor som har varit där både en eller två gånger. För ett par år sen ansågs det väl vara ett av de bästa boendena och områdena i hela Belek-området.
Jag var i Skottland och spelade just Old Course och New Course, den utan tvekan största golfupplevelse jag varit med om kort och gott (då har jag spelat golf i tio länder och tre banor som PGA Touren spelas på

). Bara att bo i staden St Andrews och spela några av banorna i området är en enorm upplevelse i sig, kan du sen lyckas med att få tid på Old Course så är det gjort.
Vill du spela golf "som den ska vara" då är det Skottland som gäller - jag har själv redan en återresa till området planerad för hösten (två om vi räknar Ryder Cup) för att spela och må gott.
Ska jag tipsa dig om banor säger jag;
St Andrews - Old Course
St Andrews - New Course
Kingsbarns - Ett modernt mästerverk som måste upplevas!
Sen har jag själv tyvärr inte spelat fler banor i området, men som du säger Muirfield och Royal Birkdale ska ju vara en riktigt upplevelse!
Citat:
Ursprungligen postat av
Sune123
Tack så mycket för tips och förklaringar! Får bli att försöka få en deal med killen i shopen sen i eftermiddag.
Förvänta dig nte allt för mycket, Vokey-wedgar är några av de klubbor man som shopägare har absolut sämst marginal på.