Citat:
så här ser min ut efter vintertränigen http://imgur.com/RlanRF1 ca 3000 bollar slagna.
även lite slitage på tummen, men det är svårt att se.
även lite slitage på tummen, men det är svårt att se.
Ni båda har ett av två problem - antingen håller ni för löst med vänsterhanden och klubban rör sig. Eller så håller ni klubban i handen och inte i fingrarna som skapar just det slitaget efter ett par hundra bollar.
Citat:
Tror det står 2,9 i HCP-kortet nuförtiden. Mitt mål är att i år hinna med att spela två tävlingar utöver KM och göra det någorlunda bra. Iuförsig har jag schemalagt 2 timmars betald

Citat:
Tack till king som vanligt!
Sommarens önskelista.
1. Putter.
2. Fairway Wood.
För några månaders sedan så var jag i Grekland på costa navarino och spelade. Där fick jag låna nyaste taylormade settet. Rocketbladez. Älskade puttern, ghost och de två fairway woodsen. Men är fundersam om jag ska ja köpa 3an eller 5an. Vilken ska man köpa först tycker ni om man har en driver som är 11-12 grader och en Rescue som är någonstans på 18-24 grader? Vill ha en lite säkre klubba från tee då min hemmabana är ganska smal.
Ghost puttern ska jag testa i sommar, älskar de vita i Taylormades saker, är jag den enda?
Sommarens önskelista.
1. Putter.
2. Fairway Wood.
För några månaders sedan så var jag i Grekland på costa navarino och spelade. Där fick jag låna nyaste taylormade settet. Rocketbladez. Älskade puttern, ghost och de två fairway woodsen. Men är fundersam om jag ska ja köpa 3an eller 5an. Vilken ska man köpa först tycker ni om man har en driver som är 11-12 grader och en Rescue som är någonstans på 18-24 grader? Vill ha en lite säkre klubba från tee då min hemmabana är ganska smal.
Ghost puttern ska jag testa i sommar, älskar de vita i Taylormades saker, är jag den enda?

Även om jag spelar en Spider Ghost så älskar jag då inte de vita grejerna från TM - å andra sidan skulle jag aldrig byta ut min putter, aldrig någonsin. Hade jag fått dig som kund hade jag sagt 5W före 3W för en mer allroundklubba. Säker av tee men även enkel att använda på fairway.