Citat:
Ursprungligen postat av
Sune123
Jag har tänkt att tomten ska komma med en ny bag till mig i år. Mina önskemål är att det ska vara en bärbag med 14st fullängdsdividers! Nike har en som på dormy heter "Nike Perfomance Hybrid bärbag". Någon som klämt på en sådan och kan säga om den är nåt att önska sig? Den ser rätt schyst ut alltså!
Tips på andra bagar som passar mina kriterier tas annars gärna emot!
Har i år haft Cobras AMP Stand Bag - uppfyller ej dina kriterier men kan varit den absolut bästa bärgag jag någonsin använt.
Citat:
Ursprungligen postat av
InTheBack
Jag drar ju till Miami nu på tis, borta en månad. Gör en del ändringar i svingen nu också, kanske bäst att ta det i början på april, innan säsongen drar igång?
Rätt sugen på en titleist driver just nu, taylormade funkar också. Vad går en customfittad Titleist driver på ungefär?
Vilka är bra i närheten?
Vart kommer du vara i Miami? Åker dit över jul och tar gärna emot lite bantips
Custom fitting tycker jag görs bäst när du känner att drivern sitter - troligen kommer det inte vara stor skillnad mellan nu och april men det kan vara lönt att vänta. Prismässigt beror helt och hållet på vilket skaft du ska ha - är det ett stockshaft så blir det ju inte dyrare alls med själva klubban - men räkna med 4000 för Titleist 913D2/3 beroende på skaft kan det ju öka både två och tre tusenlappar i pris dock.
Kika på Titleist 913D3 med Tour-AD Di6-s skaftet är mitt tips - kan vara en av de skönaste klubborna jag någonsin slagit med - den var även en tum kort.
Håller du dig i området som är någorlunda nära är Eddy på Skinnarebo absolut bäst - Cobra Nordic Fittin Centre men har även full custommöjlighet på Titleist också. Ska själv dit och prova ut nästa års järnklubbor nästa vecka.
Enda som bräcker Eddy är om du vill åka till Matz Evensson på Frösåker där de har ett fullt Titleist fitting centre. Matz är också jävligt duktig på det han gör.