Citat:
Ursprungligen postat av
R.B.Scott
Tack för infon, den kan bli till hjälp. Hörde av de jag spelade med att den inte var på topp direkt. Ska försöka spela lite smart imorgon

. Frösis var ju mycket bra, jäkligt snabba greener , några var lite ojämna dock. Är väl hyfsat nöjd, låg på hcp efter nio men det dök upp några små rashål tyvärr. 2 bollar i vattnet bland annat. Aja, är inte så långt efter tätet, bara att gasa

. Fick en sur lottning imorgon, fan. Nä, nu blir det att klunka vatten. Lycka till .
Måste säga att gårdagen blev för smetigt varm för mig. Hela hjärnan och kroppen var seg pga värmen och resultatet blev därefter. Men måste säga att Enköpings GK var en läcker bana. Gillar när hålen är "egna rum" och såna fanns det en del av! Härlig parkmiljö på första nio! Dit kommer jag att åka fler gånger

Dagens övning på Frösåker gick riktigt bra

och är nöjd med både spel och resultat på dagens runda. Hoppas du är detsamma! Du skrev ju att du spelar för att vinna ( bra strategi ;-) och får väl gratulera om det blev så!
Kommer med största säkerhet att spela nästa år också! Men hoppas det blir lite fler deltagare, men man ska nog inte räkna med alltför stort tillflöde år 1.
I morgon blir det vila och sen på't igen! Lycka till med dina egna planer och spel!
B-T-B