Citat:
Gjorde en førändring idag och uppgraderade till AMP Pro varianten med ett betydligt bättre skaft i KuroKage 65 Stiff (och gissningsvis en lägre bollflykt som passar migt bättre än med de andra skaften). Det gick inte att få originalsladdret som xstiff.
Totalt pris 2300 SEK inkl frakt. Jag kan førstå att det är knepigt att driva shop i Sverige, før att inte tala om Norge med sådana alternativ.
Totalt pris 2300 SEK inkl frakt. Jag kan førstå att det är knepigt att driva shop i Sverige, før att inte tala om Norge med sådana alternativ.

Ska bli kul att höra vad du tycker om klubban när du får den. Fick själv äntligen min AMP Cell hybrid idag och med en halv tum kortare skaft är det en grym liten klubba.
Citat:
Hål 17 Gamla banan Gävle GK par-3 165m. Slår en järn-5 rakt i hål, SOM STUDSAR UR. Lägger sig ca 10cm ifrån hålet. Det bara small till i flaggan. Såg inte att bollen hoppade ur först, så jag trodde jag hade gjort mitt livs första hole-in-one. Väl framme vid green ser jag bollen ligga bredvid. Två personer som står på tee 18 och hade sett allting springer fram och säger att bollen var i och vände. Enkel birdie...
Edit. Spelade för övrigt med Håkan "Nordman" Hemlin och Linda Sahlberg
Edit. Spelade för övrigt med Håkan "Nordman" Hemlin och Linda Sahlberg
Det är bittert - alla har väl någon gång varit riktigt nära en

På att igen bara!!
Citat:
Vad verkar så konstigt med det?
Citat:
Om det verkar för bra för att vara sant så är det oftast det - vissa av priserna är ju helt galna.Tänkte bunkra upp med lite bollar. Hitta den här sidan http://www.njgolf.se/ någon som testat?
Citat:
Tjena allihopa!
Undrar bara om ni har några tips på hur man ska välja boll ?
Just nu har jag allt möjligt som jag samlat på mig, men nu när jag blir bättre tänkte jag byta så att jag kör en och samma boll hela tiden.
Men det finns ju så jävla många olika bollar! Har ni några tips ?
Undrar bara om ni har några tips på hur man ska välja boll ?
Just nu har jag allt möjligt som jag samlat på mig, men nu när jag blir bättre tänkte jag byta så att jag kör en och samma boll hela tiden.
Men det finns ju så jävla många olika bollar! Har ni några tips ?
Det handlar om att hitta en boll som skapar ett bra spinntal för dig men naturligtvis även en känsla du gillar. Prova dig fram en del och hitta en du gillar. Om vi vetat ungefär hur långt du slår bollen hade jag kunnat ge dig förslag baserade på "fakta".