2012-03-09, 23:39
Medlem
KinG-NothinGs avatar
3 timmars föreläsning med Bob Vokey, en riktig inspiration måste jag säga!

Dessutom en signerad keps och en bild ihop med Legenden, det blir upp på väggen direkt!
Citera
2012-03-11, 20:13
Medlem
King-Nothing, du har möjligtvis inte hunnit fingra på Pings nya träklubbor? Hade siktet tydligt inställt på Adams A12 Pro som ny hybrid men Pings nya i20 har prisats på GolfWrx och andra ställen så har börjat tänka om lite. Kanske måste ta och testa även Pingen innan jag slår till.

Tog en vända till rangen tidigare idag, kallt som satan men det gick oväntat bra för att vara första gången jag höll i en klubba på ett par månader. Fick på några köttiga drives, bådar gott in för säsongen!
Citera
2012-03-11, 21:51
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branson
King-Nothing, du har möjligtvis inte hunnit fingra på Pings nya träklubbor? Hade siktet tydligt inställt på Adams A12 Pro som ny hybrid men Pings nya i20 har prisats på GolfWrx och andra ställen så har börjat tänka om lite. Kanske måste ta och testa även Pingen innan jag slår till.

Tog en vända till rangen tidigare idag, kallt som satan men det gick oväntat bra för att vara första gången jag höll i en klubba på ett par månader. Fick på några köttiga drives, bådar gott in för säsongen!

Jag har själv inte rört dem. Men en kollega jag träffade under utbildningsveckan hade precis varit över till England och kört en custom hos Ping och var kär i hela i20 serien och jag har också läst på WRX om dem, ska bli kul att prova dem.

Varningens finger om att lira med träklubbor när det är kallt, inget märke har garanti på sina grejer om det är kallare än 5 grader!
Citera
2012-03-12, 02:11
Medlem
Jag vet inte om det är som jag inbillat mig men ligger inte i20-serien även väldigt bra i pris?
Citera
2012-03-12, 08:54
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper69
Jag vet inte om det är som jag inbillat mig men ligger inte i20-serien även väldigt bra i pris?

De lär vara väldigt prisvärda. Men det gäller de flesta stora märken ärligt talat.
Citera
2012-03-13, 06:59
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Idag lyfter planet ner till Spanien, fasen så härligt!
Citera
2012-03-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Idag lyfter planet ner till Spanien, fasen så härligt!

Vart är slutdestinationen?
Citera
2012-03-13, 10:08
Medlem
Axells avatar
Idag blir det premiär på rangen, känns riktigt skönt att få komma igång igen efter en lång och grå vinter. Hoppas att jag ska kunna sänka mitt 32 i handicap ganska så snart. Gäller bara att sluta vara så ojämn och sluta slå out på 3 av 9 hål men ändå få 18 poäng.
Citera
2012-03-13, 10:28
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Idag blir det premiär på rangen, känns riktigt skönt att få komma igång igen efter en lång och grå vinter. Hoppas att jag ska kunna sänka mitt 32 i handicap ganska så snart. Gäller bara att sluta vara så ojämn och sluta slå out på 3 av 9 hål men ändå få 18 poäng.

Lär dig slå bollen 100 meter och kontrollerat. Då blir det inget svårt att scorea med så högt HCP!
Citera
2012-03-13, 11:13
Medlem
tallmisters avatar
man lär sig slå långt först, sen jobbar man på precisionen :d
Citera
2012-03-13, 13:43
Medlem
IvanDragos avatar
Kan någon tipsa om någon driving range som har öppet i norrförorten?
Citera
2012-03-13, 20:16
Medlem
LukeDangerfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallmister
man lär sig slå långt först, sen jobbar man på precisionen :d

+1

Längd är allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera