Hallå grabbar! Befinner mig just nu i L.A och tänkte höra om någon vart här förr och kunde säga några affärer eller liknande man måste besöka (golfrelaterat ofc)
Tacksam för tips!
Hallå grabbar! Befinner mig just nu i L.A och tänkte höra om någon vart här förr och kunde säga några affärer eller liknande man måste besöka (golfrelaterat ofc)
Tacksam för tips!
USA brukar ha ett par olika kedjor typ Dormy - Nevada Bobs kommer jag väl att tänka på nu. Dessutom finns det sportaffärer på Outlets som har riktigt bra priser. Samtidigt har vanliga golfshopar relativt låga priser jämfört med Sverige speciellt med tanke på dollarvärdet just nu.
Tacksam för tips!
Du borde kunna hitta Edwin Watts och Golfsmith. Relativt vanliga golfbutiker.
Tack för tipsen grabbar! Ska kolla upp dom alla lite närmre och se vart det bär av måste ju övertyga frugan att det är roligare än Victorias secret också
Edit: kom på en till fråga. Om jag skulle köpa en klubba, hur funkar det med flyget hem sen?
Tack för tipsen grabbar! Ska kolla upp dom alla lite närmre och se vart det bär av måste ju övertyga frugan att det är roligare än Victorias secret också
Edit: kom på en till fråga. Om jag skulle köpa en klubba, hur funkar det med flyget hem sen?
Se till att plocka bort emballage och smutsa ned dem lite lätt så att de ser använda ut, annars riskerar du att åka på tull.
Se till att plocka bort emballage och smutsa ned dem lite lätt så att de ser använda ut, annars riskerar du att åka på tull.
Köpte ett par klubbor i NY alldeles nyligen. Åkte på 100 dollar för att checka in dom på flyget hem, men det var det värt iaf. Tullen bryr sig inte + att värdet skall överstiga 4 300:-
Är det någon som har koll på vart man kan hitta riktigt billiga golfweekends? Finns mängder runt 12k dock så är 6k mer i min prisklass atm, då jag börjar läsa efter jul.. Så någon som vet eller om man skulle ta o fixa resen helt själv med bokning av plan golfbana osv?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!