Hejsan!
Jag har länge följt denna tråden med stor glädje så nu tänkte även jag ge mig in i hetluften, docj gör jag det med ett rätt tråkigt 1000-meddelande, hoppas ni har överseende :P
Jag hoppas någon kan hjälpa mig med lite tips och funderingar gällande köp av nya järn.
Till att börja med så kan jag säga att jag kommer bla att åka till en välsorterad handlare för att prova och prova och prova...
Jag ligger idag på 12 hcp och gått ner från 25 under förra säsongen och målet är att fortsätta i allafall en bra bit ner på singel under kommande säsongen. Jag spelar idag på Cleveland CG7 Tour med DG S300.
Mina funderingar har legat mycket mot att byta till ett blad ex mp-68/69 men har på senare veckorna börjat fundera och har idag egentligen 3 olika alternativ.
1) spela vidare i allafall någon säsong till med de järnen jag har, dock så trivs jag inte riktigt med dom, huvudsakligen pga skaften skulle jag säga.
2) satsa på blad för utseende och käsnlan av att jag är bättre än vad jag egentligen är :P
3) sista alternativet som har växt mer och mer på senaste. Satsa på klassen något mer förlåtande ex AP2. Även sett ett par nya varianter som lockar utan att egentligen veta så mycket om dom som Cobra AMP och TM Rocketballz.
Tja ni förstår vad jag är ute efter kanske, lite åsikter om mina tankar, och ja självklart om någon har tips på något set som jag ska ta en extra koll på och gärna om någon besitter lite mer inside om bla de ovan nämda seten.
Massa frågor och förhoppningsvis i allafall nåt svar
Och ska tilläggas att jag även kommer att träna både i en grupp med ledare samt egna lektioner under kommande säsong...
Om det påverkar det hela kan jag ju tillägga att jag är 28 bast, lönnfet och en drömmare
MVH
Filip