2010-09-11, 12:50
Medlem
enoutarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottih
Golfshot (www.golfshot.com)? Om inte så borde du kolla in den appen. Överlägset bästa golf applikationen just nu. Finns både till iphone och android. Rekomenderar starkt.

Jo precis, är den jag tyckt verkar mest intressant.
Citera
2010-09-11, 13:09
Medlem
Bossibula10s avatar
Ikväll blir det att kolla in Kuchar när han krossar Lemont!

Kan även inte vänta på att se ryder cup om 19 dagar 19 timmar 36 min och 5 sekunder! haha
Citera
2010-09-11, 15:52
Medlem
Emobunnys avatar
Hur skickliga är David Howell, Paul McGinley, Marcel Siem och Rhys Davies?

Svar: http://www.youtube.com/watch?v=Pu3OI...layer_embedded
Citera
2010-09-11, 16:22
Medlem
franomedus avatar
Tog gult kort 2003 och har inte spelat förrän jag började igen denna sommaren. Gått lite fadderrundor och klarat kraven från till och med grönvit tee, så det är bara 18p från röd tee kvar innan jag har hcp 36.

Gjorde ju ett teoriprov när jag tog gult kort. Det jag undrar är om detta gäller fortfarande eftersom det ändå var sju år sedan jag klarade det?

Finns det bestämda regler för sånt eller är det upp till varje klubb att bestämma?
Citera
2010-09-11, 16:54
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Har några polare som har sagt samma sak, dom öste beröm över banan, layouten...rubbet!
Som student får jag tyvärr vänta till nästa sommar...men den SKA spelas

Nån som är medlem på Svartinge, eller har lirat den?
tror arlanda som du skrev är värd ett besök men däremot tror jag att svartinge kan vara bättre än riksten, det är iaf vad jag har hört men det var ett tag sen jag bodde därnere, svartinges bana har skyhögt betyg på klubbguiden.se

annars kan du ju kolla på golf.se forumet för banor folk spelat oxå
Citera
2010-09-11, 18:12
Medlem
Gottihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
tror arlanda som du skrev är värd ett besök men däremot tror jag att svartinge kan vara bättre än riksten, det är iaf vad jag har hört men det var ett tag sen jag bodde därnere, svartinges bana har skyhögt betyg på klubbguiden.se

annars kan du ju kolla på golf.se forumet för banor folk spelat oxå
Inbjudan krävs för att spela på Svartinge dock. Alternativt om du känner en medlem där.
Vet inte riktigt varför dom tror att dom är bättre än alla andra golfklubbar som har öppet för gäster. Stroppjävlar!
Citera
2010-09-11, 19:45
Medlem
Wedgies avatar
Gick 27 hål på Wäsby GK idag, med minst sagt blandat resultat. Första nio gick bra, inget spektakulärt men räddade mig bra och klarade 21 p, sen kukade allt i vanlig ordning ut, så gick sista nio på 12

För att tvätta bort den dåliga smaken från sista hålen, valde vi att gå första nio igen. Denna gång från vit tee (för första gången någonsin faktiskt). Vette fan vad som hände nu, men kom in med 24p
Jävla berg-och-dalbanerond! Nåväl, tack vare sista nio blev det en rätt skön sänkning från 16.6 till 14.8

Kan tillägga att det var väldigt generöst med slag, fick 24 från vit tee. Vet inte riktigt hur de tänkte där, för så svår är inte banan. Dock jävligt rolig!
Citera
2010-09-11, 21:14
Medlem
Dr_Dollars avatar
Banor som ska liras nästa helg är tydligen;

Viksbergs GK
Arlanda International
Riksten

Kommentar?
Citera
2010-09-11, 21:36
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:

Viksbergs GK
Arlanda International
Riksten

Kommentar?
du var på bro-bålsta förra ggr du var i fjållträsk va?
Citera
2010-09-11, 21:49
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
du var på bro-bålsta förra ggr du var i fjållträsk va?

Nja...stannade till som hastigast och kollade runt lite bara, slog inget..utan bara en titt
Citera
2010-09-11, 22:10
Medlem
Wedgies avatar
Citat:

Viksbergs GK
Arlanda International
Riksten

Kommentar?

Har inte spelat nån av dom faktiskt.
Citera
2010-09-12, 00:01
Medlem
Citat:

Viksbergs GK
Arlanda International
Riksten

Kommentar?

Spelade Viksberg för någon månad sen, riktigt fin faktiskt. Första nio lite öppnare och andra nio ganska smala!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in