Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det blev en morgonrunda. Självklart blev det livat på kvällen.
Har du lirat något mer då kingen?
Hela midsommarhelgen gick åt firande, hade dessutom min 21a födelsedag under fredagen så det blev ordentligt. Så pass att jag däckade i solen under lördagen med solbrillorna på i fem timmar och nu ser ut som en jävla panda i ansiktet!
Spelade i torsdags senast och gick 34 på första nio följt av en 41a på avslutande nio. Hur fan man lyckas slå bort fyra bollar på 9 hål är för mig ett mysterium, en jag var långt ifrån glad kan jag lova. Spelet på första nio var dock riktig bra, enkelt men effektivt. Spelar annars ett sk "kval" för Gore-Tex Junior Pro-Am ikväll, känns ju som ett halvt skämt att jag får spela med två fjortonåringar och vi kvalar om samma platser. Dessutom har jag ju 3x18 hål att se fram emot på fredag och torsdagsgolfen på torsdag, blir mycket nu för min del
Är det förresten någon annan som fullkomligt hatar att spela på så torra fairways som det verkar vara just nu? Jag slår vanligtvis inte särskilt långt men träffar man fairway nu så rullar ju bollen som bara den och det skapar fan bara problem för min del.