Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Jordan....du vet journalisten som intervjuade hon är 100% av alla feminister på detta klot, enligt många i tråden, enbart hon.
Skriver sällan på flashback men det var värt att logga in för att kommentera på detta.
Underbart! Har feministerna snart målat in sin i världens trängsta hörn?
Denna tråd är ett levande bevis på svensk / flashbacks feminisms totala oförmåga att se sanningen. Jordan Peterson vann denna debatten med 200-0 och det var bara att gratulera. Men nejnej, 147 sidor om varför de svenska feministerna vet bättre.
Ända in i kaklet. Fram med popcornen för det närmar sig!