2020-04-30, 19:28
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Senaste är att han skryter om vilken god samarit han är som fick magmysaren omhändertagen. I vanlig ordning så kollar inte rask upp fakta ordentligt och gör bort sig igen. Magmysaren är varken omhändertagen eller slutat med magmys. Fullt ös med stavgång i det fria på youtube och magmys på diverse andra sociala medier.

5-0 magmysaren vs bajsbaronen!

Rask!! När ska du kolla upp saker ordentligt innan du öppnar dit getarsle och sprider skit utan fakta bakom?

Hahah vilken jävla sopa karln är alltså.
Han har också både sämre självdisciplin och intelligens än magmyshjälmen. Hur länge lyckades mytomanen att hålla sitt löfte om dramafritt content?
Citera
2020-04-30, 19:36
Medlem
Lennart Bladh fick ingen hjälp. Han tvångsvårdades och dog nåt år efter. Var det Rasks förtjänst att han tvångsvårdades dock? Knappast. Lennart dömdes väl till tvångsvård efter ett sexuellt ofredande? Det hade inte ett skvatt att göra med Rasks videoserie om honom. Det var ingen hjältehandling, sluta försöka få det till det Rasken. Det var bara content till din kanal. Det är ingen fara Rask, jag förstår att det är sånt som ger visningar och cash. Men sluta försöka framställa det som att det inte är det som är anledningen till att du gjorde dessa videos. Inbilla dig inte att du gjort en samhällsinsats med detta, det är bara simpel underhållning du producerat Alex.
Citera
2020-04-30, 19:37
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Hahah vilken jävla sopa karln är alltså.
Han har också både sämre självdisciplin och intelligens än magmyshjälmen. Hur länge lyckades mytomanen att hålla sitt löfte om dramafritt content?

Så sant så sant, han lyckades väll sådär i två veckor(rätta mig om jag har fel) Inte ens en siffra rätt heller i informationen han delger i vanlig ordning. Tur att bajsbaronen inte jobbar som grävande journalist. Hade vart mer vinklat än kvällspressen och fakenews
Citera
2020-04-30, 19:40
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Lennart Bladh fick ingen hjälp. Han tvångsvårdades och dog nåt år efter. Var det Rasks förtjänst att han tvångsvårdades dock? Knappast. Lennart dömdes väl till tvångsvård efter ett sexuellt ofredande? Det hade inte ett skvatt att göra med Rasks videoserie om honom. Det var ingen hjältehandling, sluta försöka få det till det Rasken. Det var bara content till din kanal. Det är ingen fara Rask, jag förstår att det är sånt som ger visningar och cash. Men sluta försöka framställa det som att det inte är det som är anledningen till att du gjorde dessa videos. Inbilla dig inte att du gjort en samhällsinsats med detta, det är bara simpel underhållning du producerat Alex.

Väll talat! Dessutom så tyckte jag rask förlöjligade Lennart Bladh, bland annat med ”musikvideon” bara för att nämna ett exempel.

På magmysaren visste han inte om han var på riktigt eller ett skämt(han borde kolla upp fakta mer innan) sen hängde han ut och förlöjligade magmysaren med. Rask har inte mer än hängt ut och förlöjligat folk mer än vad dom förtjänar. Vill man någon genuint väll tar man det inte via youtube i offentligheten
Citera
2020-04-30, 19:50
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Fan, Rask måste ju ha något mentalt handikapp av något slag. Han hör ju verkligen bara det han vill höra. Mag-Micke säger ju att det var Rasks prenumeranter som ställde till det för Micke. Och det kan jag förstå. Innan Rask uppmärksammade honom så hade han typ 100 subs eller nåt. Innan kanalen försvann var han på över 1000 subs. Sen fanns det säkert fler som inte prenumererade men som följde kanalen ändå.

Rask verkar tro att vi bor i någon kommunistisk diktatur när han nämner "kommunens restriktioner". Micke har hållit på med den här skiten i över 10 år säkert .. varför skulle kommunen helt plötsligt, efter så lång tid, ta ifrån honom hans bredband för? Inte en chans att detta kommer få honom att sluta.

Snacka om grandios självbild, haha!
Citera
2020-04-30, 20:44
Medlem
Viper08s avatar
2 veckor passerar och redan börjas det med clickbait i titeln. kolla igenom en del kommentarer i hans ''ångestdagbokens'' klipp och där folk hyllar rask för att stanna hos tessan att han inte lämnar henne pga hennes problem, han är verkligen expert på att manipulera sina efterblivna fans att få dem att tro att han är en gud och en gåva till mänskligheten, vet inte vem det är mest synd om, dem efterblivna fansen eller Rasken? Men hans kanal har blivit en samlingsplats för sorgliga och lätt manipulerade människor.

Im out, finns annat att lägga tid på i livet en att följa en människa som grinar och klagar på allt i livet på youtube, känner mig mer patetisk en dem som är hardcore följare till rask. skillnaden mellan oss som skriver här och dem som följer rask i hans kommentars fält är att vi inte faller för hans skit snack och manipulation.
Citera
2020-04-30, 21:00
Medlem
exexexexs avatar
Han är tillbaks och sluskraskar efter två veckor...
Jesus-rask som satt i skogen och ångrade allt har fått ny fyr!
Anis var onödigt, så vi dyker på magmysmicke igen!
Killen som är smält i hjärnan!
RASKA!

Issy
Hallå hallå! Hon handlar på dollar store!
Skvaller skvaller!

Det var ett tag när jag höll andan i hans senaste video
"Jag ifrågasätter mig själv, för jag lovade att sluta med drama-videos"
"-Men det här är inget drama, det är ren fakta"
Jeez!

"Kolla liksom, Lennart Bladh fick hjälp"
Och nu är han död!

Och så ser man hur dåligt han börjar må igen.
Skakig, spattig och speedad.

Modiga Rask!
Senast redigerad av exexexex 2020-04-30 kl. 21:32.
Citera
2020-04-30, 21:20
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Han är tillbaks och sluskraskar efter två veckor...
Jesus-rask som satt i skogen och ångrade allt har fått ny fyr!
Anis var onödig, så vi dyker på magmysmicke igen!
Killen som är smält i hjärnan!
RASKA!

Issy
Hallå hallå! Hon handlar på dollar store!
Skvaller skvaller!

Det var ett tag när jag höll andan i hans senaste video
"Jag ifrågasätter mig själv, för jag lovade att sluta med drama-videos"
"-Men det här är inget drama, det är ren fakta"
Jeez!

"Kolla liksom, Lennart Bladh fick hjälp"
Och nu är han död!

Och så ser man hur dåligt han börjar må igen.
Skakig, spattig och speedad.

Modiga Rask!

Baronen tillbaka med uthängningar av förståndshandikappade!
"Magmysmannen omhändertagen av kommunen" Det är rena lögner och förtal han ägnar sig åt då Micke inte alls är omhändertagen!

Det är fan äckligt så han beter sig!
Jag rapporterade senaste videon så fort jag såg den, sån här mobbing och falska angivelser ska han jävlarimej inte komma undan med ….
Citera
2020-04-30, 21:31
Medlem
Spritnotas avatar
Varför är inte Rask partipolitiskt engagerad? Han älskar höra sin egen röst och att synas, tala inför publik och domdera.

Han uttalar sig tvärsäkert om saker bortom hans kännedom och sakförmåga, hans kompetens att göra allt detta utan att reflektera eller tvivla på sin egen förmåga är enorm och likaså hans engagemang.

Han har den självsäkerhet och korta startsträcka många framgångsrika yrkespolitiker på kommunnivå besitter, övertron på sig själv och egenskapen att slå till dövörat när någon kunnig försöker hejda honom och förklara varför man inte bara byggt en simhall på plats X utan budget. Han vill bada, han vill bada NU.

Jag är både fascinerad och blir skräckslagen över den sortens människor. De som kan gå i personlig konkurs fyra gånger och veckan därpå dra igång en verksamhet de inte bemästrar utan att tveka en sekund.

Absolut en framåtanda som är genetiskt värd att avla på i ett perspektiv på tusentals år men vars baksidor drabbar omgivningen istället för entreprenören i moderna samhällen som inte tillåter misslyckade att svälta ihjäl eller få en grov personlig näsbränna.

Postare i tråden har sagt psykopat, jag tror inte det. Men vilka slående likheter han har med de politiker i kommuner som varit sossestyrda i 110 år, som utsett sig själva som okunnig optimist ansvara för park- och naturförvaltningen och i en rondell anlagt en lasershow och skulpturer av is föreställande Midgård mitt i sommaren för 44 miljoner för att dra dit turister.
Citera
2020-04-30, 21:39
Medlem
Spritnotas avatar
Jag får inte psykopatvibbar.

Rask är den där killen Simon och Adam kontaktar, för Adams bror som är Simons bästa vän ska gifta sig, och de vet att den killen ofta umgås med Rask. Men när Simon och Adam och de andra tre de kontaktade för att planera en svensexa sitter i samtal om vad de ska hitta på och alla är överens om "inga höga höjder" dyker Rask upp 50 minuter försenad och säger "punga upp 400 var, jag har fixat en bra deal på basejump, skål och varsågoda".
Citera
2020-04-30, 21:47
Medlem
Bajsbaronens avatar
Att vår bipolära bajsbaron skulle fortsätta sitt mobbande av förståndshandikappade är verkligen ingen överraskning, men att det skulle gå så här fort måste jag säga överraskade mig.

För två veckor sedan gör han alltså en video där han erkänner att han är en stor skithög, idag är han på fullaste allvar tillbaka och rättfärdigar det.

Lennart Bladh, en psykiskt sjuk fd lärare som blev inlåst på psyk och tog sedan livet av sig blev alltså räddad av bajsbaronen. Det är bara i baronens cbd-hjärna som hånfulla låtar om hur en psykisk sjuk person skulle vara pedofil kan klassas som att "hjälpa".

Magmysmicke, en förståndshandikappad herre som också fick hjälp tack vare att baronen hängde ut honom för en tittarskara av betydligt större mått än tidigare.

Jewels issy fick alltså hjälp genom att baronen reagerade på deras familjebråk som redan låg ute på nätet.

Är inte denna människa en narcissist så vet jag inte vem som är.

Vem tror ni är nästa person att få "hjälp" av bajsbaronen?
Citera
2020-04-30, 21:49
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Varför är inte Rask partipolitiskt engagerad? Han älskar höra sin egen röst och att synas, tala inför publik och domdera.

Han uttalar sig tvärsäkert om saker bortom hans kännedom och sakförmåga, hans kompetens att göra allt detta utan att reflektera eller tvivla på sin egen förmåga är enorm och likaså hans engagemang.

Han har den självsäkerhet och korta startsträcka många framgångsrika yrkespolitiker på kommunnivå besitter, övertron på sig själv och egenskapen att slå till dövörat när någon kunnig försöker hejda honom och förklara varför man inte bara byggt en simhall på plats X utan budget. Han vill bada, han vill bada NU.

Jag är både fascinerad och blir skräckslagen över den sortens människor. De som kan gå i personlig konkurs fyra gånger och veckan därpå dra igång en verksamhet de inte bemästrar utan att tveka en sekund.

Absolut en framåtanda som är genetiskt värd att avla på i ett perspektiv på tusentals år men vars baksidor drabbar omgivningen istället för entreprenören i moderna samhällen som inte tillåter misslyckade att svälta ihjäl eller få en grov personlig näsbränna.

Postare i tråden har sagt psykopat, jag tror inte det. Men vilka slående likheter han har med de politiker i kommuner som varit sossestyrda i 110 år, som utsett sig själva som okunnig optimist ansvara för park- och naturförvaltningen och i en rondell anlagt en lasershow och skulpturer av is föreställande Midgård mitt i sommaren för 44 miljoner för att dra dit turister.

Haha!
Jag sätter mina blygdläppar på att han är SD (inget fel med det)
Men det passar ju inte när man är på samma plattform som Anis och co...
Så därför är Rask, som alltid säger vad han tycker, tyst....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in